Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez W212 dnia 09 May 2014
  • Witam!
    Czy ktoś już ma takie cacuszko? ;)  
    Generalnie ciekaw jestem jak wrażenia w porównaniu z wersją sprzed liftingu? Mercedes dość znacząco odmienił nową E klasę, całkowicie zmieniając przód. Czy wiecie co poza wyglądem i detalami w środku jeszcze się zmieniło?
  • #2 wysłana przez miluch dnia 11 May 2014
  • W mojej opinii odejście od tradycji "okularów" jest błędem. Poza tym podobają mi się lampy tylne (fajne paski ledowe). Zegary takie same jak w C klasie (trzy tuby) tu wolę te z przed liftu. Fajnie że zrobili dwa wydechy symetryczne w każdej wersji silnikowej. Nowe wzory felg są super.


    Zmieniły się wersje silnikowe:


    E200 i E250 CGI ma teraz pojemność 2,0 a nie jak poprzednio 1,8.
    Dodano ciekawy silnik oznaczony E400 o poj 3,0 i 333 kM który w teorii ma spalać tyle co 4 cylindrówki.
    Szkoda że nadal brak wersji E63 AMG w tym nadwoziu  :'(  
  • #3 wysłana przez benzik dnia 11 May 2014
  • Juz dawno jest E63 AMG w tym nadwoziu po lifcie. Wpisz sobie w google, masz pelno zdjec.
  • #4 wysłana przez miluch dnia 11 May 2014
  • Myślałem o wersji coupe. Taki skrót myślowy.
     ;D  

  • #5 wysłana przez szybki89 dnia 19 May 2014
  • #6 wysłana przez Kajtek1 dnia 06 May 2017
  • Wlasnie odebralem 2014 E250 Bluetec i jestem zachwycony splaszczonym przodem i chwytem powietrza do silnika wysoko nad chlodnica.
    W poprzednim "liftnietym" W211 przejezdzalem przez wode i mimo ze wolniutko, to przod w ksztalcie pluga spietrzyl wode i wloty w plowie chlodnicy podaly ja na silnik.  >:(  
    Dodam ze jestem z natury praktycznym facetem i funkcjonanosc jest zawsze dla mnie wazniejsza niz kosmetyka.
  • #7 wysłana przez RAF77 dnia 26 May 2017
  • Przód ma ładny ale tył do bani. Niestety.
  • #8 wysłana przez Socale dnia 16 Oct 2017
  • Witam!
    Czy ktoś już ma takie cacuszko? ;)  
    Generalnie ciekaw jestem jak wrażenia
    w porównaniu z...
    ... byłą S211-ką :)
    Tak, mam już te poliftowe cacuszko, ale opiszę się nieco szerzej.
    Mam roboczowóz S210 - auto którego zamordować nie potrafię, będzie już z pół bańki najechane + to ile zostało cofnięte, możliwe że drugie pół bańki...
    Wsiadam, jadę, zrobię 800 km w ciągu dnia i funkcjonuję bez boleści - to kwestia foteli jakie mam w tym aucie. Mogę jechać bez limitu.
    .
    Miałem S211, wszystko gra, ale w nim pokonanie 200km było dla mnie trudne - coś z geometrią trójkąta:
    kierownica/pedały/fotel - nigdy nie udało mi się optymalnie ustawić by nie męczyły. Fotele wyposażone były we wszystko ale to nie przynosiło mi ulgi.
    Sprzedany 4 tygodnie temu gdyż kolejnym celem była '15 S212.
    Kupiłem poliftowy, trasa 400km i wyszedłem zadowolony. Jedynie lewy łokieć nie może znaleźć sobie dobrej pozycji, gdyż w polifcie włącznik kierunkowskazów (które używam zawsze), jest u góry a tempomat na dole. To wymaga przyzwyczajenia.
    Ponadto w poliftach chyba już nie występuje w ogóle wajcha do biegów w konsoli środkowej, jest przy kierownicy. Podoba mi się to.
    Tylne lampy mają inny wzór oświetlenia, a biały fragment ze środkowej części klosza został przeniesiony na dół.
    Euro 6 i zamiast koła w bagażniku jest zbiornik AdBlue i w związku z tym zaraz na forum zadam temat/pytanie.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu