Forum Mercedes E-Klasa
		Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Elektronika => Wątek zaczęty przez: enzo w 21 Października 2018, 18:47 54s
		
			
			- 
				Witam serdecznie, wczoraj robiłem naprawę w aucie  i miałem zdjętą klemę minus ok 4h. Po zmontowniu wszystkiego z powrotem. i przejechaniu ok 10 kilometrów pokazał mi się błąd akumulatora ( akumulator jest nowy ma tydzień ) czerwony komunikat i wyłączyło mi radio. Na woltomierzu z auta pokazywało 11.7 V i jakieś ujemne Amperty. -30. Dziś jak chciałem odpalić auto odpaliło ale przejechałem ok  5 kilometrów i wyłączyło mi wszystkie systemy razem z autem. Po włożeniu drugiego nowego akumulatora auto odpala ale nie ma w ogóle ładowania ?? Co robić a może jest ktoś mądry z Gdańska i chciałby pomoc ?
			
 
			
			- 
				Zdjecie klemy nie powinno uszkodzic ladowania, wiec to raczej zbieg okolicznosci. 
Jak stare sa szczotki alternatora?
Te auta maja bardzo skomplikowany system ladowania, wiec bez dobrego skanera wiele nie zdzialasz 
			 
			
			- 
				Podejrzewam że ne był wymieniany od nowości czyli 8 lat...A występuje może bezpiecznik alternatora/ładowania ?
			
 
			
			- 
				Panowie może jednak ktoś ma wiedzę na ten temat i chciałby pomoc pod kompem wyskakuje od razu błąd alternatora i wyświetla parametry wklejone poniżej... dodam że nie chciał przeprowadzić adaptacji akumulatora.Tam gdzie jest "Usterka alternatora pokazuje raz "tak" a raz "nie". Z góry dziękuję za każdą odpowiedz.
			
 
			
			- 
				Dziwny ten skaner, wiec nie wiem jak to interpretowac. 
Jak na moja glowe, to albo mozesz wymienicz szczotki  (z regulatorem) i zobaczyc czy to zalatwi sprawe, albo szukac lepszego skanera. 
			 
			
			- 
				Szanowne grono forumowiczów, usterka została wykryta... był to całkowity zbieg okoliczności z odpięciem klem na te 4 godziny. Padło sprzęgiełko alternatora. ASO bardzo pomogło wykryło usterkę i zrobiło wszytko w ciągu 1 dnia :) BMG Goworowski w Gdańsku :)