Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Elektronika => Wątek zaczęty przez: enzo w 21 Października 2018, 18:47 54s
-
Witam serdecznie, wczoraj robiłem naprawę w aucie i miałem zdjętą klemę minus ok 4h. Po zmontowniu wszystkiego z powrotem. i przejechaniu ok 10 kilometrów pokazał mi się błąd akumulatora ( akumulator jest nowy ma tydzień ) czerwony komunikat i wyłączyło mi radio. Na woltomierzu z auta pokazywało 11.7 V i jakieś ujemne Amperty. -30. Dziś jak chciałem odpalić auto odpaliło ale przejechałem ok 5 kilometrów i wyłączyło mi wszystkie systemy razem z autem. Po włożeniu drugiego nowego akumulatora auto odpala ale nie ma w ogóle ładowania ?? Co robić a może jest ktoś mądry z Gdańska i chciałby pomoc ?
-
Zdjecie klemy nie powinno uszkodzic ladowania, wiec to raczej zbieg okolicznosci.
Jak stare sa szczotki alternatora?
Te auta maja bardzo skomplikowany system ladowania, wiec bez dobrego skanera wiele nie zdzialasz
-
Podejrzewam że ne był wymieniany od nowości czyli 8 lat...A występuje może bezpiecznik alternatora/ładowania ?
-
Panowie może jednak ktoś ma wiedzę na ten temat i chciałby pomoc pod kompem wyskakuje od razu błąd alternatora i wyświetla parametry wklejone poniżej... dodam że nie chciał przeprowadzić adaptacji akumulatora.Tam gdzie jest "Usterka alternatora pokazuje raz "tak" a raz "nie". Z góry dziękuję za każdą odpowiedz.
-
Dziwny ten skaner, wiec nie wiem jak to interpretowac.
Jak na moja glowe, to albo mozesz wymienicz szczotki (z regulatorem) i zobaczyc czy to zalatwi sprawe, albo szukac lepszego skanera.
-
Szanowne grono forumowiczów, usterka została wykryta... był to całkowity zbieg okoliczności z odpięciem klem na te 4 godziny. Padło sprzęgiełko alternatora. ASO bardzo pomogło wykryło usterkę i zrobiło wszytko w ciągu 1 dnia :) BMG Goworowski w Gdańsku :)