Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Elektronika => Wątek zaczęty przez: Peter w 02 Maja 2017, 20:02 19s
-
Witam,
mam dość ciągłego gaśnięcia auta przy każdym zatrzymaniu. Jest może sposób na całkowite wyłączenie tego ustrojstwa. Oszczędności są znikome dla właściciela, a samochód przez to cierpi bardzo: bateria, rozrusznik, niepotrzebne wstrząsy.
Pozdrawiam.
-
Przycisk ECO pod radiem i wyłączone. Pozdrawiam
Sent from my Lenovo TB2-X30F using Tapatalk
-
vediamo
-
Tak, że jest przycisk ECO to ja wiem.
Ale za każdym włączeniem silnika trzeba ECO nacisnąć.
A ja pytam co zrobić aby wyłączyć na dobre (na zawsze).
czy jest jakiś patent?
-
Nie mam pojęcia. Sam się z tym borykam. Denerwuje mnie to jak również że za każdym razem kiedy odpalę muszę przełączać skrzynkę z E na S.
Czy orientuje się ktoś czy SD załatwia temat ?
Sent from my Lenovo TB2-X30F using Tapatalk
-
Przecież napisałem już powyżej...
SD + vediamo
-
Ok dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Sent from my Lenovo TB2-X30F using Tapatalk
-
A ktoś w warszawie by mi wyłączył Eco ? oraz S ustawił na stałe a nie E przez SD + vediamo ?
Eco włączał bym Sobie kiedy chcę i tryb E również.
Dziękuje.
-
Domyślnego trybu E nie zmieni się w twoim aucie, można tylko wyłączyć tryb ECO.
-
Czyli można go wyłączyć i jak będę chciał go włączyć sam włączam? Jaki koszt i czy w Warszawie można się umówić ?
-
i jak z tym przyciskiem ECO w Warszawie ktoś juz robił jakie koszty ???
-
No właśnie NIE :( Nikt się do mnie nie odezwał :(
-
Może odświeżę wątek. Czy ktoś zna patent na całkowite wyłączenie tego badziewia??
-
Przecież napisalem kilka postów wyżej że można wyłączyć!
-
Oki, sorki, ale muszę uczyć się nowego słownictwa. Myślałem, że tu tylko jest stardiagnosis, a tu jeszcze jakiś v... coś tam
-
Tak w bardzo dużym skrócie... i ogólnie nie wdając się w szczegóły.
Stardiagnosis to potoczne określenie dla interfejsu diagnostycznego.
Xentry i DAS to oprogramowanie diagnostyczne którego używają serwisy, a Vediamo i DTS Monaco to oprogramowanie używane w fabryce.
-
Czy chodzi o kodowanie w Vediamo w CGW_212 wiersza: Stop/Start Automatic i zmianę available na not available ?
-
Samo wyłączenie w CGW nie wystarczy, trzeba jeszcze wyłączyć w ECU.
Jednak zamiast całkowicie wykodowywać tą funkcję lepiej jest zmienić tryb jej załączania w ECU tak by nie włączała się automatycznie po uruchomieniu silnika.
-
Na innym forum wlasciciel z Japoni powiedzial ze mechanik mu zrobil program ktory automatycznie wylacza ECO 5 sekund po uruchomieniu silnika jak rowniez pozwala ogladac video w czasie jazdy.
Z wyjasnienia - wetknieto jakis kabel do command center ale nic wiecej nie powiedzial.
-
Jeżeli ktoś może, to proszę sprawdzić informację.
Wyłączenie kości elektrycznej z wyłącznika zamknięcia pokrywy silnika wyłącza funkcję Eco-Start.
Nie mam w najbliższym czasie możliwości sprawdzenia tej opcji.
Jest w zależności od daty produkcji nad prawym lub lewym reflektorem.
-
Na logikę to zadziała (symuluje otwartą cały czas maskę, a SS po otwarciu maski się wyłącza) ale zaraz po ruszeniu wyświetli się na czerwono komunikat otwartej maski :)
I diabli wiedzą co się jeszcze przy okazji wyłączy....;)
Dodano: [time]09 Październik 2017, 15:38 29s[/time]
PS:
jak już idziemy w tę stronę, to lepiej odłączyć pompę dodatkową w skrzyni automatycznej.
Czyli wypiąć kabelek z pinu nr 10, żółta kostka w przednim SAMie, odpowiadająca bezpiecznikowi nr 18.
Nie powinno być żadnych niepokojących komunikatów, oczywiście w sterowniku VGS zapisze się błąd, ale nic ponadto. SS nie będzie działał.
A, i oczywiście w różnych modelach może być inna kostka/pin, każdy musi zweryfikować samodzielnie podłączenie w swoim SAMie.
-
Komunikat z licznika łatwo wyłączyć, a z opisu pierwszej wersji wynika, że takiego komunikatu nie ma.
Wyłącznik używany jest jeszcze przez alarm fabryczny.Powiązanie go przez przekaźnik i jakiś wyłącznik z czujnikiem światła stop.Załatwiło by sprawę w sposób prosty.Wyłącznik gdzieś schowany lub skompilowany elektronicznie z innym (fabrycznym) dałby opcję SS na żądanie.
Gdy będę miał taką damę na jakąś poważniejszą robotę zasymuluję układ i zobaczę czy są efekty uboczne.Niestety, to musi potrwać.
-
No wiec panowie, mam wiecej wiadomosci z Japonii i wychodzi na to ze
"Bialorusin potrafi"
Tutaj jest gdzie mozecie kupic harness pozwalajaca na dokladanie funkcj http://www.ebay.com/itm/262451909947
A tutaj gdzie macie menu funkcji http://www.ebay.com/itm/261214932487?rmvSB=true
Jest to nawet latwiejsze na nowych modelach. Tutaj jest kostka do wetkniecia w W213 OBD ktora zalatwia sprawe http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-ECO-Start-Stop-OFF-W213-C238-2016-and-W222FL-MY2018-/253177763173?hash=item3af2921565:g:NtQAAOSwOk9Zy5PW
-
Ciekawy bajer. Czekamy, aż ktoś sprowadzi i spróbuje:):)
Nie jestem elektrykiem, ale jakoś dziwnie to wygląda. Bez żadnego modułu?? wygląda na to, że przewody muszą być poprzekładane, czy jak????
-
Ten gosciu w Japonii jezdzi z tym juz od jakiegos czasu i ma to zalozone przez lokalnego mechanika.
Z Polski macie blizej - jedz na urlop na Bialorus i kaz sobie zalozyc na miejscu ;D
-
Słuchajcie, co na tej Białorusi jest?? Poprzednio miałem B i dokupiłem kamerę cofania w USA, ale okazało się, że jest to sklep z.....Białorusi ??? ??? ??? Zamontowałem kamerę, przejściówkę, moduł i.....kazali podłączyć się kompem do samochodu, włączyć internet....wgrali mi zdalnie oprogramowanie, obraz jak z oryginału ;) ;) wszystko śmigało lux.
Jakie tam szkoły mają??? ;D ;D
-
Wyglada ze Vladimir to madra postac.
Czytajac jego feedback, to w wiekszosci jest z USA, pare z Niemiec i jedyna negatywna opinia od .... Polaka.
Ja juz kupilem kilka czesci do moich dam z Litwy, Estonii. To Polakom sie nie chce zadawac sobie trudu na szukanie nowych rynkow zbytu.
Chcialem kupic hak Westfalli, to 2 sprzedawcow na allegro wogole nie odpowiedzialo a 1 powiedzial ze wysylka za granice sie nie zajmuje.