Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Elektronika => Wątek zaczęty przez: Black350 w 08 Czerwca 2016, 20:00 16s
-
Sprawdziłem akumulator 12,6 więc OK
Wszedłem w menu serwisowe (widać ładowanie)
Zaciekawiło mnie ładowanie na luzie 13,6 nic więcej podczas jazdy różnie wacha sie od 12,2 do 14,3
Może alternator ????
Na postoju na fulll nawiewie 14,3 podskakuje
Co jest grane ?? Znajomy ma SD i nie chciał sie połączyć z comandem czyżby napięcie
Koledzy proźba zobaczcie w tym menu ( trzymamy OK + zielona słuchawka na kierownicy do odbioru 5s ) jakie jest napięcie u was na postojuuuuu :)
-
Ale napisz w czym jest problem... Ladowanie sie zmienia zaleznie od obciazenia, jechalem kiedys na tym trybie i jak puszczalem gaz to wzrastalo, jak dodawalem to jeszcze inaczej , az w koncu trzymalo rowno przez jakis czas. Masz problem z zapalaniem po dluzszym postoju czy tak poprostu przestraszyles sie tych wskazan na trybie serwisowym?
-
Kolego główny problem mam taki ze radio mi nie współgra z autem nie wiem co się stało tak jak by
comandat przeszedł w tryb awaryjny.
Proszę powiedz mi czy podczas jazdy spada Ci do 12.5 i czy jak weźmiesz na max nawiew to wzrasta 14.4
-
Jak u Was z ładowaniem ? Wiem że MB ma "inteligentny" system zarządzania energią, ale jak nawet naładuję aku na 100% to po kilku dniach mi go rozładowuje do 12,45 i tak już trzyma dalej. Auto pali i jeździ normalnie, ale czy tak powinno być ? Aku mam zupełnie nowy Varta Silver Dynamic AGM 95Ah/850A.
-
Byłem w ASO Sobiesław Zasada na wymianie oleju w skrzyni i moście i przy okazji podpytałem o to ładowanie/rozładowywanie akumulatora. Według ASO to normalny stan rzeczy. "inteligentny system zarządzania energią" właśnie takie trzyma napięcie robocze na codzień na aku AGM w okolicach 12,5V.
Dodatkowo odnośnie pytań w innym wątku - po wymianie aku w W212 W204 C207 nie trzeba nic kodować - wgrywać do systemu nowego akumulatora. Kodowanie nowego akumulatora po wymianie jest dopiero od wersji W213.