Mercedes W212 - Forum techniczne > Hamulce

Hamulec Ręczny - A2044201284 - E350 C207 2013r.

(1/5) > >>

Martini:
Witam,

Codziennie rano, po całonocnym postoju musze czekać około minuty na zwolnienie się hamulca ręcznego, podczas ponownego używania w ciągu dnia sytuacja się poprawia za każdym razem, aż jest tak jak powinno by - odbija od razu. Zaznaczam też iż żeby ręczny chwycił to musze go wcisnąć prawie do podłogi.

Pozdrawiam i czekam na komentarze z opiniami jak rozwiązać ten problem.

Martini:
Czyli jestem jedynym który doświadczył takiego problemu?

Tak czy inaczej, kupiłem używaną cześć - ponoć sprawna w 100%, i jest tak samo.

Jest możliwość regulacji odbijania pedału?

Krzyszf:
Po zakupie samochodu  miałem to samo. Powodem były zatarte skorodowane łączniki.

https://allegro.pl/oferta/mercedes-rozpierak-szczek-hamulca-2014200589-11481143234

Wysokość położenia pedału ,ustawia się regulacją w środku tarczy hamulcowej.

Martini:

--- Cytat: Krzyszf w 29 Listopada 2021, 22:56 27s ---Po zakupie samochodu  miałem to samo. Powodem były zatarte skorodowane łączniki.

https://allegro.pl/oferta/mercedes-rozpierak-szczek-hamulca-2014200589-11481143234

Wysokość położenia pedału ,ustawia się regulacją w środku tarczy hamulcowej.

--- Koniec cytatu ---

Nie jestem pewien ale u mnie chyba nie ma tej części, poniżej jest link do schematu hamulca recznego w moim Mercedes-Benz:

https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Mercedes-Benz&ssd=%24%2AKwFgVEV2NhImBDUnLAM4djgsDAsVZGtmZ3VmWSlxIHdocRIRKSk7P3FuOyc_OHopYjtoYW1hY2YpKH5FYnAndm9wERl0JydwcGljYWphZXopYjtoYmFlamphK3VzfDoTL3ckcW50XEFdYGNjZmBlZhA5MStha2R3fnE5NSk_O2BjY2ZgZXZ6KXZ6cGl2d35xOT0pPztjcXh3MT12bCkzIBBxeHckMHZsKTQ7LwAAAABe0THW%24&vid=0&cid=29415&uid=74821&q=WDD2073262F242380

Może coś przeoczyłem, chyba że u mnie jest to cześć A2014200589 na schemacie numer 350:

Krzyszf:

--- Cytuj --- chyba że u mnie jest to cześć A2014200589 na schemacie numer 350:

--- Koniec cytatu ---

i do tej właśnie części podesłałem Ci link na Allegro

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej