Forum Mercedes E-Klasa
Forum ogólne => HydePark => Wątek zaczęty przez: Jarek w 13 Listopada 2011, 23:27 34s
-
Kiedy użytkowników zacznie przybywać trzeba będzie gdzieś pogadać na luzie a więc zapraszam ;D
Na początek pytanie, niektóre automaty mają normalną dźwignię zmiany biegów a inne rozwiązanie jak w W221 . Wiecie od czego to zależy ?
-
Hmm... nie bardzo wiem co masz na myśli. Może wstaw jakieś foty poglądowe?
-
Dźwignia zmiany biegów w "podłodze" .
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=153583049&pageNumber=1&__lp=24&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=51&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=153583049&pageNumber=1&__lp=24&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=51&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2)
Dźwignia zmiany biegów przy kolumnie kierowniczej .
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=152794573&pageNumber=1&__lp=25&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=58&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=152794573&pageNumber=1&__lp=25&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=58&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2)
-
Zobacz 350cdi ma łopatki przy kierownicy, 250cdi nie ma - może to od tego zależy?
-
Nie, to na pewno nie zależy od tego ponieważ krisp ma 350 CDI i dźwignie w tunelu .
MOŻE zależy to od tego iż auto ma na pokładzie Comanda APS, z konfiguratora się nie dowiemy bo tam samochód na ilustracji ma pełne wyposażenie :(
-
Comand APS niestety też nie ma na to wpływu, bo u mnie Comand jest, a dźwignia zmiany biegów jest w tunelu.
-
To czy lewarek zmiany biegów jest w tunelu czy przy kierownicy zależy od osoby konfigurującej samochód. W W212 możemy sobie to wybrać, a np. w ML'u nie można wybrać.
Osobiście bardziej odpowiada mi klasyczne umiejscowienie, czyli w tunelu.
-
Dzięki za odpowiedź, powiem że po doświadczeniach z W221 ten patent nie przeszkadza mi w ogóle :)
-
Dźwignia w kierownicy do DIRECT CONTROL - po prostu inaczej. U mnie jest w podłodze i jest mi z tym dobrze.
-
Mi akurat spodobał mi się ten patent po użytkowaniu W221 dlatego ciekawiło mnie od czego to zależy.
-
Czy te forum jeszcze ktos odwiedza? 3 lata.. czasu.. :(
-
Rzeczywiście na tym forum to się kompletnie nic nie dzieje.... nuda!!!!
-
Chlopaki, nie dosc ze model 212 jest stosunkowo mlody to tez nie tani dlatego nie ma tylu forumowiczow ile byscie sobie wymarzyli. na w203 lub 211 jest pelno ale i tych samochodow jest full bo sa juz tanie czyli wiecej ludzi na nie stac, a 212 nalezy jeszcze do drogich aut wiec czego oczekujecie ?
-
Witam,
jak zostało już wspomniane autko do najtańszych nie należy dlatego każdy szuka tańszej alternatywy od ASO i coś pewniejszego od przysłowiowego a zwłaszcza własnoręcznego stuknięcia młotkiem :D W swojej karierze posiadałem Audi A3 2007, Avensis-a 2006, obecnie też Forda Kugę 2013 ale dopiero przy Mercedesie zaczynają się schody dla "fachowców", o ile w poprzednich modelach wystarczyło mieć "podstawowy" program to tu nawet w serwisie mają problem z odpowiedzią na pytania. Rejestrując się tu spodziewałem się obszernych działów i odpowiedzi ale prywatne użytkowanie szybko zweryfikowało podstawową wiedzę na temat tego auta, owszem pod względem mechanicznym nie jestem gwiazdą więc poza wymianą płynów na ratunek mam jedynie pakiet Assistance dlatego nie dziwię się że forum za przeproszeniem jest troszkę uśpione. Chwała śmiałkom którzy przez pasję sami próbują modernizować czy naprawiać auta dzielnie dzieląc się przy tym informacjami ;D Korzystając z okazji że się troszkę rozpisałem poruszę mój prywatny problem, mam auto sprowadzone ze Szwecji co sprawiło że poza językiem niemieckim którego nie lubię dołączył także ten z mojego menu, który nawet przy pomocy translatora nie chce opuścić mojej deski dlatego rodzi się pytani czy znacie (poza ASO) kogoś lub jakiś sposób by wrócić na angielski a najlepiej na Polski bo jedni mówią że się da albo że gdzieś widzieli. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
-
Polski jest po 2012, jak się nie mylę.
Angielski napewno masz w menu.
-
kolego kornel68, na wyświetlaczu command wchodzisz w zakladke System tam jest zakładka Language(po szwedzku SprAk, Sprok, coś takiego) angielski masz na 100%