Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Autor Wątek: Kupie felgi alu 17" do W212 '14  (Przeczytany 1945 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciek

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 220CDI 2014 Avantgarde
Kupie felgi alu 17" do W212 '14
« dnia: 16 Październik 2014, 13:09 22s »
Witam,

Zima idzie i poszukuje felg do auta coby nie przekladac opon za kazdym razem. Alu 17", original, najchetniej nowe z faktura (moze ktos z Was ma sklep?). NIe chce raczej chinskich podrobek :)

Offline kociub

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: E350cdi
Odp: Kupie felgi alu 17" do W212 '14
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Grudzień 2014, 00:41 03s »
Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale mam oryginalne 17 do w212 akurat na zime, są idealnie proste nie mają na sobie śladów użytkowania. Jeśli jesteś zainteresowany daj znać podeśle foty.

Offline terlik87

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja: +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2122051A600001
    • Zobacz profil
  • Samochód: E200 7G-Tronic Avantgarde
Odp: Kupie felgi alu 17" do W212 '14
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Październik 2015, 22:24 39s »
Siemka, ja jestem zainteresowany :) podeslij jeśli jeszcze masz :)

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!