Forum Mercedes E-Klasa

Mercedes W212 - Forum techniczne => Kupujemy Mercedesa W212 => Wątek zaczęty przez: jedker w 08 Września 2019, 11:31 05s

Tytuł: E 350 CDI
Wiadomość wysłana przez: jedker w 08 Września 2019, 11:31 05s
Witam, mam zamiar zakupic E klase z silnikiem Diesla V6 265Km i chcialbym sie dowiedziec czy to dobry wybor jesli chodzi o awaryjnosc... Czy moze ktos poleci jakis lepszy silnik? Na poczatku myslalem tez o benzynie 1.8 lecz to chyba za mala moc jak na ten samochod... Co sadzicie?
Tytuł: Odp: E 350 CDI
Wiadomość wysłana przez: Dufin w 08 Września 2019, 13:09 10s
Silnik 265 km to według mnie dobry wybór, bo to ostatni model bez AdBlue. To też ostatni silnik z podwójnym łańcuchem rozrządu, który raczej nigdy nie będzie wymagał wymiany. Należy uważać aby go nie "zamulić", czyli należy go też wkręcać na wysokie obroty. Poszukaj też wersji z napędem na 4 koła, to zupełnie inna jazda.
Tytuł: Odp: E 350 CDI
Wiadomość wysłana przez: Ramzes w 08 Września 2019, 20:57 25s
Mam takie auto od ponad dwóch lat, faktycznie to dobre auto :) uważaj bo drogi w serwisowaniu i naprawach. Jak się zdecydujesz to szukaj tylko pewnego auta, ja kupiłem u dilera, klient zostawiał swój i brał nowego. Nie kupuj u handlarzy i aut sprowadzonych. Pamiętaj, DOBRE AUTO BĘDZIE DROGIE. Nie serwisuj go u mechaników w garażach, szukaj specjalisty od Mercedesa.
Tytuł: Odp: E 350 CDI
Wiadomość wysłana przez: Driv3r w 09 Września 2019, 10:00 33s
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba w 2012 silnik przeszedł modernizację, i oczywiście "ulepszono" go zastępując podwójny łańcuch rozrządu, pojedynczym. Sprawdź po VIN jaki łańcuch zawiera egzemplarz który Cie interesuje.
Straszną bzdurą jest jednak to, że piszecie tutaj, że ten podwójny w tym silniku nigdy nie podlega wymianie. Niestety jest odwrotnie-
start-stop, long-life i LOW-SAPS nie pomagają w przedłużeniu jego żywotności.

Tytuł: Odp: E 350 CDI
Wiadomość wysłana przez: sahara47 w 17 Października 2019, 18:48 07s
Mam E250 1,8 benzynę 205 KM. Poprzednio jeździłem W211 E320 204 KM benzyna R6, potem E270 CDI 177 KM R5, następnie E320 CDI V4 4Matic. Kupowałem auto i szukałem V6 trafiłem na dobrze wyposażoną 250. V6 były albo mocno zajechane albo jakieś "łatane". Wziąłem 250 bo na jeździe próbnej było spoko. Sprawdziłem w Mercedes-Benz i był bez zarzutów. Przebieg sie zgadzał z tym co miał Mercedes-Benz w swoim systemie. Bardzo mile zaskoczyła mnie dynamika tego silnika. Nie kopie jak V6 CDI ale przyspiesza płynnie i bardzo dynamicznie. Do setki jedzie nie całą sekundę wolniej ale bardzo łagodnie bez kopania w plecy. Prędkość ponad km/h też z dużym zapasem. Skrzynia 7G jak poprzednie pięcio biegowe G5 chodzi idealnie. Polecam ten model bo można znaleźć dużo bardziej zadbane i mniej wyjechane.