Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Kupujemy Mercedesa W212 => Wątek zaczęty przez: wwwM3 w 17 Kwietnia 2018, 19:33 51s
-
Cześć,
Bardzo mocno się zastanawiam zakupem e220 z 140km bardzo Was proszę o pomoc i opinie na temat awaryjności, silnika, skrzyni itd. Auto mam zarezerwowane.
https://www.olx.pl/oferta/mercedes-e-220-amg-2012-rok-bezwypadkowy-serwis-zamienie-zamiana-CID5-IDrhSTT.html
-
po pierwsze to nie bylo silnika 140KM a skrzynia w tym aucie to 5-G... Kierownica zdaje sie tez jest z polifta.
-
Hej
dziękuję za odpowiedź. Jasne czyli to jest 136 KM. a co do skrzyni czyli ma 5 przełożeń? Nie jestem znawcą automatów dlatego moje pytanie wypowiedzi mogą być nie koniecznie kompetentne. Kierownica sądziłem, że wynika z pakietu AMG.
-
jesli 136 to jest e200. tak skrzynia ma5 biegow. co do kierownicy to nie mam pewnosci, moze ktos potwierdzic?
-
Ogloszenie podaje ze przekladnia jest 7G, ale w tym ogloszeniu wiele rzeczy jest niejasnych.
Nie wyglada mi to na wersje AMG i jesli by byla, to nikt by AMG oznaczen nie zdjal.
Na ile wiem AMG z dieslami Mercedes-Benz nigdy nie robil, ale tego nie moge byc pewien.
Dowiedz sie VIN i wtedy mozna cos sprawdzic.
-
Czekam na przesłanie VIN. Jak tylko dostanę to wrzucę w wątku aby nie mieszać w kilku miejscach. Wielkie dzięki za zaangażowanie.
Dodano: 18 Kwietnia 2018, 09:00 00s
Hej
Mam VIN: WDD2120051A522330.
-
http://pl.vindecoder.pl/WDD2120051A522330
-
Czyli jednak 136 i skrzynia 7. EURO 5 gwarantuje brak AdBlue? bo po VIN nie ma informacji. Pakiet AMG widać, że naciągany. Roczniki tez się nie zgadzają bo modelowo 2011. Bardzo Was proszę o ogólną opinie o tym silniku/modelu.
-
Powiem Ci tak, smierdzi na kilometr lepiej szukaj innego...
-
Cześć
Dzięki za zwięzłą odpowiedź :) Ktoś coś jeszcze? auto mnie urzekło więc jeszcze nie chcę odpuścić.
-
Powiem Ci tak, smierdzi na kilometr lepiej szukaj innego...
A co śmierdzi ? Tak z ciekawości pytam ?
-
To ze gosc zle opisuje swoj samochod, kiera chyba zmieniana serwisowany do konca ASO a ramki zmienione na jakies TDI serwis zdjecia rozmyte... Mowie tylko swoje zdanie, moze jest to igla i sie myle ;)
-
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WDD2120051A522330
Pokazuje ze ma kolo zapasowe i nie ma AddBlue.
Zgodze sie z przedmowcami ze za duzo w ogloszeniu smierdzi, ale z drugiej strony znajdz mi ogloszenie ktore nie smierdzi.
W kazdym razie takie auto trzeba obejrzec prze lupe przed wydaniem pieniedzy. Ja lubie sprawdzac przedmuch i przyspieszenia. O
SD moze zrobic symulowany test kompresji.
-
zgadzam się, że wiele rzeczy nie pasuje ale też zgadzam się że obecnie jest tyle aut dosłownie "szytych" na miarę, że boli głowa. Z tego ostatniego wykazu po VIN wychodzi ze faktycznie pakiet stylizacyjny jest z AMG (listwy, zderzak, led przód, pakiet wnętrza). chyba zaryzykuję. jeszcze kwestia sprawdzenia po podpięciu do komputera. Czytałem, że niektóre modele w212 mają problem z łańcuchem. jedne egzemplarze latają 300-400 tys a inne 200-250 - można to zeryfikowac przed zakpem czy czekać az się rozsypie.
-
Widze ze chcesz sie nadziac chlopaku. a popatrzyles na przebieg z ogloszenia i z rozkodowania Vinu?? Ciekawe na kiedy był zapisany stan....
tergo sobie popatrz na przykład
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-salon-polska-ID6zSjPz.html#a94f83b97c
-
Ten super
tylko go dobrze sprawdzić, fajny wypas...
-
Widze ze chcesz sie nadziac chlopaku. a popatrzyles na przebieg z ogloszenia i z rozkodowania Vinu?? Ciekawe na kiedy był zapisany stan....
tergo sobie popatrz na przykład
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-salon-polska-ID6zSjPz.html#a94f83b97c
Coś ten Twój dekoder chyba bzdury pokazuje z przebiegiem . Z moim jest taki sam prawie :)
I rocznik mam 2001 :p
-
Pamietaj ze 350 bedzie zuzywal ok 20% wiecej paliwa niz 250
Takze kazda naprawa na V6 bedzie duzo trudniejsza.
Glupie wyciagniecie turbo z 624 to cala gehenna.
-
Bibi, otwórz link od Kajtka i popatrz.
-
Bibi, otwórz link od Kajtka i popatrz.
Już widziałem że przebieg pokazuje ,ale akurat w tej kategorii pokazuje bzdury.
Jaki Vin bym nie wbił pokazuje okolice 240 tys a mam sprawdzoną eske która ma 160 tys i ciągle serwisowana w serwisie :P
I rocznik też 2001 zawsze :P
-
Przy takiej sumce warto wjechac do ASO na sprawdzenie chyba 400 zl placilem jak swojego kupowałem 2 lata temu ;)
-
Kolego wwwM3,radził bym zapoznać się z autem osobiście i samemu podjęcie decyzji .Samochodu używanego ,takiego jak koledzy tu piszący opisują ,nie znajdziesz .Koledzy mają już swoje damy i one są najlepsze na świecie i jak na razie nie do pozyskania .Pisanie po obejrzeniu zdjęcia że śmierdzi na kilometr to już szczyt złego doradzania .Kolega pyta o automat ,koledzy piszą że przy 136 KM to na pewno 5g.Kolega Kajtek1 pisze że wyjęcie z silnika "624" turbiny to masakra a sam ma je dwie i też nie najłatwiej je wymontować . Natomiast jeśli chodzi o sam motor to moim zdaniem moc tego silnika nie pasuje do nadwozia,chyba że chcesz jeździć spokojnie z fasonem ,to i spalanie będzie niskie .Co do skrzyni automatycznej to w tym aucie według VIN jest 7g,skrzynia nowsza ale bardziej kapryśna niż niezawodna 5g.
Do kolegi Kajtek1 należało by poprawić kod silnika v6 bo to 642 a nie 624,co do spalania to faktycznie jest nieco większe przy V6 ale da się to przeżyć ,a w czasie jazdy sprawia frajdę ,szczególnie przy wyprzedzaniu ciężarówek.Wracając do silników cztero cylindrowych należy pamiętać że w silnikach 651 jest pojedyńczy łańcuch rozrządy i lubi się rozciągać i wycierają się też koła .Wymiana całości wiąże się z wyjmowaniem silnika.Dlatego kupując samochód używany należy pamiętać o tych elementach.Każdy powinien kupować według własnego uznania ,oczywiście można się pożytkować radami ale z rozsądkiem je interpretować.
-
Prezes1960 bardzo dziękuję za wiadomość. Sprawdziłem co w mojej mocy i jestem zdecydowany oczywiście biorąc na siebie pewną dozę ryzyka. Jeśli ktokolwiek chciałby jeszcze dołożyć rzeczowy komentarz to czekam. Ze swojej strony będę Wam pisał co i jak będzie dalej.
-
Bibi, otwórz link od Kajtka i popatrz.
Już widziałem że przebieg pokazuje ,ale akurat w tej kategorii pokazuje bzdury.
Jaki Vin bym nie wbił pokazuje okolice 240 tys a mam sprawdzoną eske która ma 160 tys i ciągle serwisowana w serwisie :P
I rocznik też 2001 zawsze :P
Przebieg w tych raportach jest podawany na rynek USA, gdzie przebiegi sa raportowane przy kazdym przegladzie, czy dorocznej rejestracji. Ciagle nie ma gwarancji ze od ostatniej rejestracji rok temu ktos 100k nie dowalil.
W Europie na ile wiem przebiegow sie nie raportuje, wiec jest to prawdopodobnie numer statystyczny.
Co do lancuchow rozrzadu, to jest to jakas zagadka. Wyciagaja sie one na Europejskich modelach ale nie slyszalem aby byl to problem na modelach amerykanskich.
Rozebralem stary V6 po 300k i kola lancuchowe, slizgi sa w bardzo dobrym stanie. Lancuch jest ciezko ocenic nie majac porownania, ale jak na moje oko to pol miliona km swobodnie.
-
Bibi, otwórz link od Kajtka i popatrz.
Już widziałem że przebieg pokazuje ,ale akurat w tej kategorii pokazuje bzdury.
Jaki Vin bym nie wbił pokazuje okolice 240 tys a mam sprawdzoną eske która ma 160 tys i ciągle serwisowana w serwisie :P
I rocznik też 2001 zawsze :P
Przebieg w tych raportach jest podawany na rynek USA, gdzie przebiegi sa raportowane przy kazdym przegladzie, czy dorocznej rejestracji. Ciagle nie ma gwarancji ze od ostatniej rejestracji rok temu ktos 100k nie dowalil.
W Europie na ile wiem przebiegow sie nie raportuje, wiec jest to prawdopodobnie numer statystyczny.
Co do lancuchow rozrzadu, to jest to jakas zagadka. Wyciagaja sie one na Europejskich modelach ale nie slyszalem aby byl to problem na modelach amerykanskich.
Rozebralem stary V6 po 300k i kola lancuchowe, slizgi sa w bardzo dobrym stanie. Lancuch jest ciezko ocenic nie majac porownania, ale jak na moje oko to pol miliona km swobodnie.
W Polsce też spisują przebiegi :P