Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez 0okm dnia 29 Oct 2018
  • Każdy fabryczny pakiet AMG. Bo czasem ludzie tylko zderzaki dokładają. ;)  
    W trybie Sport reakcja na gaz jest dużo szybsza, a z siłą wspomagania to jest ona zależna od prędkości. I oczywiście automat trzyma wtedy nieco wyższe obroty i szybciej biegi zmienia. Przyznam że u mnie w trybie Sport komfort spada ale frajda z jazdy znacząco wzrasta. Natomiast jeśli już porównujesz do BMW, to niestety Mercedes w tej kwestii wypada znacząco gorzej.
  • #22 wysłana przez sewan dnia 29 Oct 2018
  • Pakiet AMG ma też bardziej usportowione zawieszenie. Na pewno odczujesz różnicę. Szczególnie w trybie Sport. Różnica jest kolosalna.
    Pomyliłeś pakiet AMG z pakietem Sport.
    Pakiet AMG jest wyłącznie wizualny. Pakiet Sport to obniżone i (chyba) utwardzone zawieszenie.
    A tryb sport nie zależy od pakietu, tylko od posiadania airmatika :)
    Z kolei tryb sport ASB też nie zależy od pakietu, oprogramowanie skrzyni jest identyczne do wszystkich wersji.
  • #23 wysłana przez Kajtek1 dnia 29 Oct 2018
  • Wlasnie kupilem drugie W212 w wersji sport i czytajac to z czystej ciekawosci zlapalem miarke i pomierzylem
    Sport ma kolka 18 i mierzac nadkola 10-15 mm nizej.
    Nic co zauwazysz golym okiem i jadac tym 500 km nie odczulem zadnej roznicy, no ale sportowe zawieszenie trzeba probowac na poslizgach bocznych ..
  • #24 wysłana przez szakq123 dnia 30 Oct 2018
  • Temat zamkniety, mimo najciekawszego dla mnie silnika w E350 z racji na duzo lepsze dla mnie prowadzenie bedzie niestety bmw f10 535i. Teraz jeszcze tylko znajde sztuke z mpakietem i wydechem mperformance i bede kupowal
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu