Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Autor Wątek: w212 coupe e350 cdi  (Przeczytany 287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jarek422

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: clc 180K
w212 coupe e350 cdi
« dnia: 06 Maj 2019, 18:43 14s »
Witam, przymierzam się do zmiany Mercedesa albo na w204 albo na w212. Na otomoto wpadło mi w oko takie oto ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-e350-coupe-salon-polska-w207-automat-skora-ID6BSkvS.html#bb61441c1d. Co myślicie? Niby salon polska, przebieg 260k czy jest to dużo w przypadku tych silników i jakie krążą ogólnie opinie o tych silnikach? Właściciel kominu odpowiedział mi, że malowany był przedni zderzak. Tutaj VIN: WDD2073221F006341

Pozdrawiam :)

Offline Driv3r

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 128
  • Pomógł +2/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S211 E320 CDI Avangarde lift Sports Package
Odp: w212 coupe e350 cdi
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Maj 2019, 21:15 12s »
Przebieg duży nie jest.
W silnikach V częściej dochodzi do rozciągnięcia łańcucha rozrządu.
Taka sytuacja przy tym przebiegu może wystąpić jeśli olej był rzadko zmieniany, samochód dużo użytkowany po mieście w stylu 0-1.
Sprawdź czy nie dzwoni na zimnym, przez wlew oleju możesz zobaczyć napinacz- jak bardzo wysunięty.
Druga sprawa, to ten silnik to tzw 'oil leaker'.
Dużo uszczelek, dużo miejsc z których cieknie. Najtrudniej finansowo opanować wyciek z pod chłodnicy oleju, jest to kwota od niecałego tysiąca do dwóch, w zależności od warsztatu i miasta. Co raz częściej słyszy się o tym, że silnik pada po tej 'naprawie', dosłownie kilka kilometrów po -autentyk - moim zdaniem, jest to wina osoby która była odpowiedzialna za robotę. Po zdjęciu chłodnicy i turbo otwory trzeba zabezpieczyć by nic nie dostało się do środka.... Taki serwis można również wykonać samodzielnie, masa materiałów na youtube i instrukcji na forach. Przy okazji tego należy oczyścić kolektor z koksu który się zdążył tam wyprodukować- silnik będzie lepiej oddychał.
Jeździ to całkiem fajnie, pracuje super, moim zdaniem dużo nie pali, a jakby zdemontować zestaw ekologiczny to już w ogóle no-stress. Ten silnik wychodził np w Polsce bez filtra w modelu W211 i był na tyle czysty, że ani nie śmierdział, ani czarnej chmury nie zostawiał.


 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!