Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez karoben dnia 18 Jun 2018
  • Witam, jestem tu nowy na forum. Planuje zakup mercedesa, co nieco tu czytalem i ogolnie w internecie. Bralem pod uwage rozne marki samochodow no i padlo akurat na mercedesa bo najbardziej mi leży. Autem robie niecale 1000km miesiecznie, bo glownie w miescie - do pracy, na silownie... I powiem tak... jezdzilem glownie w zyciu benzyniakami i myslalem o aucie na benzyne, bo boje sie tych dieslli, dpfow itp. Czytalem tu wasze opinie pomiedzy modelami e200 a e220/250 i widzialem sugestie zeby bardziej isc w e250 z powodu mocy... Prosze o jakies rady, na co zwracac uwage przy zakupie i roznicy miedzy dieslem a  benzyna w mercedesie. Diesla latwiej kupic bo wiecej ich jest....
  • #2 wysłana przez Grucha dnia 18 Jun 2018
  • Wg mnie, przy tak małych przebiegach i to robionych głownie w mieście, odpuść diesla...
    Ja na Twoim miejscu wziąłbym którąś z mniejszych benzyn (w mieście nie podeptasz w podłogę a dynamika i koszty będą na akceptowalnym poziomie).
    Ja jeżdzę w miarę dużo (45-60.000 km/rok) ale też nie wziąłem diesla. Zdecydowałem się na 5,5 V8 + LPG. Ropniakami już się najeździłem


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • #3 wysłana przez Kajtek1 dnia 18 Jun 2018
  • Diesle wlasnie w ruchu miejskim bija benzyniaki na glowe jako ze silnik benzynowy jest technicznie piecykiem, gdzie ponad 60% energii jest zamieniane na cieplo.
    Faktem jest ze przy technologii ECO i wymaganiach regeneracji DPF, nie jest to bezstronny wybor, wiec jesli nie planujesz raz na tydzien dluzszej jazdy, to definitywnie diesel nie jest polecany.
    Ja zawsze przed kupnem Mercedes-Benz zalecam rozeznanie sie za dobrym mechanikiem. Kupilem uzywanego kombi dla brata kilka lat temu i brat nie znajac sie na samochodach w ciagu kilku lat zostawil mechanikom 2 razy wiecej pieniedzy niz samochod kosztowal.
    Powodzenia w wyborze.
  • #4 wysłana przez karoben dnia 24 Jun 2018
  • pytanie jeszcze jedno mam odnosnie e350, co powiedzie o tym modelu? widzialem ze spalanie na 100km roznica katalogowa jakis 2 litrow raptem, a moc znacznie wieksza... nie jezdzilem autem jeszcze z napedem na 4 kola. jakies porady sugestie opinie poprosze;-)
  • #5 wysłana przez Ramzes dnia 24 Jun 2018
  • Mam e350 CDI 3.0 V6 4Matic, ze spalaniem nie ma tragedii, jeszcze nie przekroczyłem średniego spalania 10l/100km. Jak byłem na wakacjach (ponad 2000 kilometrów) to średnia wyszła 6,8 litra. Kolega z którym jechałem ma Mazdę 2.0 benzyna i mu wyszło ponad 8 litrów.
    Co do napędu, to jest chyba 60% tył i 40% przód. Moim zdaniem jeździ się świetnie, komfort jest zadowalający ale koszty utrzymania tego bydlaka nie są już świetne :)
    Jak masz piniąc to kupuj, jak nie masz to sobie kup 1,9 TDI :)
  • #6 wysłana przez Kajtek1 dnia 24 Jun 2018
  • Mercedes troche zongluje z przelozeniem momentu na osie 4M i zmienia sie to zaleznie od rocznika, ale dla uzytkownika nie me to wiekszego znaczenia.
    Ciagle "traction" przytrzyma buksujace kolo i samochod pociagnie.
    Wybor pomedzy 4M i RWD to kwestia preferencji.
    4M spala minimalnie wiecej, ale na kilkuletnim aucie  wymiana "butow" na przegubach moze byc calkiem niezlym wydatkiem. Takze przednie waly napedowe potrafia pekac z brzydkimi konsekwencjami.
    Wielu wlascicieli RWD jezdzacych po sniegu pisze ze ich Mercedes-Benz z traction jest lepszy z napedem na 1 os, niz inne marki z AWD.
    Ja od lat kupuje Mercedes-Benz diesle dlatego ze sa bardzo tanie w eksploatacji. Ta idea troche daje d.... z W212 gdzie musze wydac $2500 na DPF i do tego jeszcze czekac na filter kilka miesiecy.
    W/g Mercedes-Benz te filtry powinny byc wymieniane co 150 t km.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu