Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Autor Wątek: zakup w212 coupe  (Przeczytany 828 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
zakup w212 coupe
« dnia: 14 Listopad 2018, 13:03 50s »
witam, szukam auta jak w temacie z malym przebiegiem, aktualnie jestem za granica wiec jest troche ogloszen. Sklaniam sie raczej ku benzynie, ze wzgledu na niskie przebiegi i jazde raczej po miescie. Jaki silnik i skrzynie polecacie, a jakich sie wystrzegac.

Offline amerior

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: E350 w207
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopad 2018, 15:30 23s »
Czyli szukasz W207 potocznie a faktycznie C207 choć mało kto używa tego oznaczenia
Ja mam E350 polift białego w 4x4 i powiem że robi robotę :)
Zastanawiam się czy go nie sprzedać bo to nie jedyne autko w domu
Pisz na priv jak coś tylko mówię, że tanio nie będzie bo jest igła (55k km) :)
Ogólnie auto mocno zwraca na siebie uwagę i daje przyjemność z jazdy


Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Listopad 2018, 08:36 56s »
Czyli szukasz W207 potocznie a faktycznie C207 choć mało kto używa tego oznaczenia
Tak, dokladnie tego dlatego uzylem nazwy w212 coupe.

Twoje auto faktycznie dobrze sie prezentuje, w sumie to rozwazam kolor bialy rowniez, jednak z zakupem czekam do wiosny, musze dozbierac fundusze i jeszcze nacieszyc sie swoim clk !

Co do moich preferencji to zastanawiam sie:
1. czy rocznik ma znaczenie? bo w przebiegu szukam czegos ponizej 100000. Od jakiego rocznika sie rozgladac ?
2. czy przed-lift czy po-lift, czy ma to znaczenie jesli chodzi o silnik i skrzynie? bo w sumie wyglad i srodek i tu i tu mi sie podoba, choc oczywiscie wolalbym polift. Skrzynia oczywiscie automat
3. raczej preferuje naped na tyl niz 4x4, ze wzgledu na potencjalne usterki i moze spalanie. choc tematu nie zaglebialem.

Offline 0okm

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł +6/-5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Listopad 2018, 09:53 43s »
1. Tak, ma znaczenie bo wchodziły lifty.
2. Są różne skrzynie - 5G, 7G i 9G. 7G jest w przed i polifcie. Wszystkie są dobre.
3. 4x4 to prędzej właśnie znajdziesz takie poskładane z USA jak kolega wyżej proponuje. Polecałbym jednak na tył.

Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Listopad 2018, 12:01 57s »
1. Tak, ma znaczenie bo wchodziły lifty.
2. Są różne skrzynie - 5G, 7G i 9G. 7G jest w przed i polifcie. Wszystkie są dobre.
3. 4x4 to prędzej właśnie znajdziesz takie poskładane z USA jak kolega wyżej proponuje. Polecałbym jednak na tył.
Dzieki,
1. To oczywiscie wiem. Wolalbym polifta ale jezeli znajde przedlifta z malym przebiegiem w super stanie to sie zastanawiam czy brac czy szukac dalej polifta ? Rozpatrujac tylko aspekty techniczne.
2. Czyli najlepsza 9G bo najbardziej ekonomiczna?
3. Szukam tylko na tyl.

Offline 0okm

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł +6/-5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Listopad 2018, 16:01 44s »
1. Technicznie nie ma większego znaczenia. Najważniejsze pytanie: czy stać Cię na polifta. Jest prawie dwa razy droższy. Kwestie wizualne nie podlegają dyskusji bo wiadomo że polift ładniejszy.
2. Pod względem ekonomii spalania to na pewno najlepsza. Nowoczesna i skomplikowana. Bardzo droga w ewentualnych naprawach.

Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Listopad 2018, 16:42 26s »
1. Czy stac ? sam sobie zadaje to pytanie ..... dla mnie kazda opcja jest dobra bo to przesiadka z CLK w208. (najchetniej kupilbym CL w215 ale ten ABC....) Czyli rozumiem wystrzegac sie tylko rocznikow z poczatku produkcji. Jaka data moze byc tu graniczna ?
2. No skoro w przedliftach nie bylo 9G to pewnie skonczy sie na 7G

A jaki silnik przedliftowy w benzynie jest najbarziej godny uwagi dynamika/spalanie/awaryjnosc ?
Osobiscie zawsze sklanialem sie ku wolnossacym bez turbo, bo to zawsze kolejny element, ktory moze przyspozyc problemow...

Offline jary

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 177
  • Pomógł +2/-12
    • Zobacz profil
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Listopad 2018, 17:25 49s »
w w212 207 polift wychodziły skrzynie 9? nie wydaje mi sie, ja mam 2016 rok i mam 7g tronic
fura marzenie... jedynie dzwiek bym sobie poprawił, ale w swoim czasie

Offline 0okm

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł +6/-5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Listopad 2018, 09:39 31s »
Nie ma znaczenia czy kupisz z początku produkcji czy nie. Wszystko to kwestia finansowa, wyposażenia, stanu, przebiegu. Silników benzynowych masz do wyboru dwa. :) I4 które moim zdaniem jest za słabe. Lub V6 w którym musisz wymienić rozrząd. Bo pewnie V8 już poza skala. ;)
Tak, 9G były w poliftach. U Ciebie jary hamburger nie dopłacił do wielu rzeczy.

Z poliftowymi jest o tyle problem że ludzie jeszcze nie pospłacali leasingów więc w większości tego co widzisz na ogłoszeniach to składaki ze stanów.

Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Listopad 2018, 09:47 55s »
Pewnie masz na mysli Polskie ogloszenia. Ja akurat jestem za granica i przegladam Niemcy, Holandia i Belgia, a nawet Szwajcaria.
Mam jeszcze czas wiec na spokojnie chce sie przygotowac.
Szczerze to myslalem o V6 bez turbo ale czemu piszesz o rozrzadzie?

Offline 0okm

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł +6/-5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Listopad 2018, 11:28 14s »
A to za rynek zagraniczny się nie wypowiadam. :) Nie znam.
V6 do 2011 roku to M272. Poszukaj opinii o nim. Był nawet w W209 montowany.

Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Listopad 2018, 13:34 10s »
Z tego co widze M273 czyli V8 mialy podobne problemy:
"Benzyniaki, które w ostatnich latach trafiły pod maski Mercedesów, w większości oceniamy pozytywnie. Jako jedną z większych wpadek ostatnich lat wytypowaliśmy silniki typoszeregu M272 i M273 (odpowiednio: 2.5, 3.0, 3.5 V6 oraz 4.7 i 5.5 V8). Trapią je problemy z napędem rozrządu, głównie wałka wyrównoważającego. Do naprawy trzeba wymontować cały zespół napędowy, co podnosi koszty do około 6000 zł, warto też pamiętać, że często zawodzą koła łańcuchowe (razem 4 za… 10 tys. zł!). Inną usterką jest pękający kolektor ssący. Objawia się nierówną pracą silnika i wypadającymi zapłonami. Nowy kosztuje w ASO prawie 4000 zł, często szuka się więc używanych bądź próbuje zregenerować popsuty."

No przeciez nie kupie chyba 1,8 .... jezdze na krotkich odcinkach po miescie wiec diesel tez nie za bardzo

Offline jary

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 177
  • Pomógł +2/-12
    • Zobacz profil
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Listopad 2018, 15:24 04s »
Pokaz mi ze c207 polift miały skrzynie 9g :)

Offline 0okm

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł +6/-5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Listopad 2018, 20:27 53s »
Oj jary jary... Z Tobą jak zawsze... https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_E-Class_(C207) Przeczytaj uważnie rozdział "Development and launch" albo ostatni punkt z rozdziału "2013 facelift".

Online Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Pomógł +7/-86
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #14 dnia: 17 Listopad 2018, 01:10 51s »
Kiepski artykul wybrales Ookm
Wikipedia bazuje dane na artykiulach przeslanych do niej przez czytelnikow, wiec pomimo weryfikacji maja duzo bledow.
Ten artykul mowi ze auta z 9G nazywane sa Bluetec.
Mowia tam takze ze od 2013 roku diesle wychodzily z 9G.
Moj 2014 diesel ma 7G
Kompletny brak znajomosci tematu.

Offline jary

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 177
  • Pomógł +2/-12
    • Zobacz profil
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #15 dnia: 17 Listopad 2018, 05:35 45s »
Zgadza sie, diesle owszem wychodziły z 9g, ale nie benzyniaki czy przedlift czy lift jedynie 7g

Offline 0okm

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł +6/-5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #16 dnia: 17 Listopad 2018, 09:46 12s »
Kiepski artykul wybrales Ookm
Wikipedia bazuje dane na artykiulach przeslanych do niej przez czytelnikow, wiec pomimo weryfikacji maja duzo bledow.
Ten artykul mowi ze auta z 9G nazywane sa Bluetec.
Mowia tam takze ze od 2013 roku diesle wychodzily z 9G.
Moj 2014 diesel ma 7G
Kompletny brak znajomosci tematu.
Kolejny ekspert... Weź poszukaj sobie w internecie sam i nie udawaj głupiego. Nie powinieneś wypowiadać się w tematach których kompletnie nie znasz.
http://www.encyklopedia.moto.pl/mercedes-benz/klasa-e/coupe/c-207-generacja-ii/mercedes-benz-e-350-bluetec-d-9g-tronic-coupe-c-207-generacja-ii-3-0l-258km/109138/
http://www.automobile-catalog.com/car/2016/2080685/mercedes-benz_e_220_bluetec_coupe_9g-tronic.html

Offline jary

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 177
  • Pomógł +2/-12
    • Zobacz profil
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #17 dnia: 17 Listopad 2018, 14:16 20s »
Ale benzyny na 100% nie wychodziły w 9g

Online Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Pomógł +7/-86
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #18 dnia: 17 Listopad 2018, 15:56 02s »
Ookm nie pierwszy raz ma problem z mysleniem.
Wydaje mu sie ze on wie lepiej co ja mam pod maska odemnie i od inzynierow Mercedes-Benz.
Pozostawie to bez dalszych komentarzy.
Kubasz - ja jestem dlugoletnim wielbicielem diesli i tylko takie kupuje dla rodziny.
Wiele jest mitow (jak chociazby powyzsza dyskusja pokazuje) o tych samochodach, ale ja jezdze dieslem po miescie i w przeszlosci nie majac wgladu ja system dziala - wiele rzeczy byly trudne do przewidzenia, co z kolei powodowalo klopoty.
Obecnie sa dostepne wskazniki ktore Ci dokladnie mowia w jakiej fazie regeneracji DPF jestes i wszystko jasne.
15 km jazda przy srednich temperaturach to wszystko co potrzeba do pelnej regeneracji DPF i dzieje sie to co kilkaset km jesli miales filtr z jakis powodow zatkany.
Przy normalej jezdzie regeneracja wlacza sie na kilka sekund gdy troche przygazujesz w czasie jazdy.
Oczywiscie benzynowe silniki tez zrobily ogromny postep i potrafia dawac ogromna przyjemnosc z jazdy.
Ja jezdze Mercedes-Benz diesel dlatego ze jest to najtansza marka dla mnie.
Jak podsumujesz koszty zakupu, koszty paliwa i cene jaka dostaniesz przy sprzedazy, to nawet Honda wychodzi drozej.

Offline kubasz5

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: CLK 208
Odp: zakup w212 coupe
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Listopad 2018, 19:23 39s »
Miałem raz diesla w Volvo D5 i bardzo chwalę, zero problemów ale tam nie było DPF.
O jakich wskaźnikach mówisz ? Były w w212?

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!