Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Modyfikacje i tuning W212 => Wątek zaczęty przez: duulinn w 30 Stycznia 2019, 22:03 18s
-
Siema,
czy ktoś się bawił w dołożenie jakiegoś modułu do dynamicznych kierunków w tylnych lampach? Jakieś doświadczenia? Coś do polecenie? Najlepiej okolcie Krakowa ;) W212 lift.
Pozdr
-
Wiem, że to wyłącznie moja opinia... ale jak widzę takie coś np. w Audi to ciśnie mi się na usta "wieś na maxa"!
Dodatkowo dobrze, że w Polsce niewielu diagnostów przykłada się do pracy.
Np. Audi A4 i A6 nie powinny być w Polsce dopuszczone do ruchu gdyż nie spełniają wymagań określonych w warunkach dopuszczenia do ruchu.
Wymagane jest by miedzy STOP a przeciwmgłowymi tylnymi było minimum 10 cm. W Audi A6 jest to 5 cm.
Zatem gdyby diagnosta się przyczepił to wszystkie te Audi w Polsce powinny jeździć... na lawecie.
Niestety przepisy także mówią o tym, ze kierunkowskazy mają się zapalać i gasnąć w stałych cyklach i jest też podany profil wypełnienia cyklu.
"Migacze" zapalające się "wężykiem" również nie spełniają tych wymagań -> auto powinno jeździć wyłącznie na lawecie.
-
Nie, to nie jest wyłącznie twoja opinia - moja też. :)
Popieram w 100%.
-
Nie jesteście odosobnieni w tych opiniach, popieram na 100%
Cieszę się tylko z tego, że kierunkowskaz też mam LED bo wiem, że są wersje z żarówkami...
-
Siema,
czy ktoś się bawił w dołożenie jakiegoś modułu do dynamicznych kierunków w tylnych lampach? Jakieś doświadczenia? Coś do polecenie? Najlepiej okolcie Krakowa ;) W212 lift.
Pozdr
Mam zrobione, obok Białegostoku człowiek mi przerobił lampy, profesjonalnie pokleił. Efekt bardzo ładny. Kilka stówek kosztowało.
pozdr