Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Modyfikacje i tuning W212 => Wątek zaczęty przez: Nerd w 28 Maja 2021, 18:55 48s
-
Jako, że na przodzie mam kopyto od wersji 408 koni, wypadałoby zgodnie ze sztuką tył również zmienić z 300 na 320mm. Czy ktoś dysponuje wiedzą czy standardowe zaciski od cdi350 są takie same jak te od wersji 4.7biturbo? Przeglądają galerię google oba zaciski na moje oko wyglądają identycznie, może zmiana polegała na zwrotnicy? Przód od wersji 4.7 wszedł P&P..
-
Na jakich felgach jeździsz? Pytam, bo sam bym z chęcią założył na przód mocniejsze heble, ale nie chce zmieniać felg na większe niż mam (A mam 17).
Czujesz różnice w sile hamowania?
Adam
-
po takich zmianach kodujecie na nowo pompę abs?
-
Pompa abs automatycznie dostosowuje siłę hamowania na podstawie prędkości obrotowej koła, aby nie doprowadzić do jego zablokowania - Auto inaczej hamuje (siła hamowania/docisku) ja tarcze zimne, ciepłe, lub mokre w deszcz, tak samo same klocki "tanie gorzej łapią", ale mniej się zużywają, drogie sportowe dużo lepiej "łapią" ale zdecydowanie szybciej się zużywają. Można jeszcze założyć metalowe, metalowe przewody hamulcowe do koła (zamiast gumowych) i szybkość/responsywność hamowania będzie lepsza.