znalazłem gościa co robi przeróbki w207 to są jego ceny
Dokładne ceny zależą od obecnej specyfikacji auta i tego co chcemy
osiągnąć w przeróbce.
Dynamic full LED (dwie soczewki, "brewki" dzienne) -
montaż/programowanie/kodowanie (bez lamp!) - 4000, części elektroniczne
- 1500, poziomowanie na osiach (Jeśli auto nie miało xenonu. Nie jest
niezbędne) - 1500; czas 50 - 60 h.
Opcja: Inteligentne drogowe - do wymiany szyba, kamera (jeśli jest
teraz, jeśli nie ma do dołożenia) - 2000 montaż/programowanie/kodowanie
- bez części.
LED tył - montaż/programowanie/kodowanie - 1500, 10 h.
NOWE oryginlane lampy tył - 3500.
Zderzak przód kompletny AMG + lakier (nowe chromy, grill etc.) - 6000
Licznik kolor + dopisanie/uruchomienie + nowe ramki x 2 - 2000
Kierownica ścięta pakiet AMG 2017 + poduszka + uruchomienie multifunkcji
- 3000
Martwe pole - wymiana lusterek, sterowników/wiązek drzwi, dołożenie
radarów tył + wiązek. Montaż/programowanie/kodowanie to ok. 2500 bez
części.
W207 jest o tyle dobrym tworzywem do konwersji, że różnica jest tylko w
zderzakach (tylny ma głębsze wycięcie pod lampą, niektórzy Klienci
zostawiają przedliftowy), grillu i lampach. Maska/blotniki w coupe są
takie same (cabrio - maska do wymiany).
WAŻNE!
Montaż wg. specyfikacji mb, wiązki 1:1, żadnych śladów po ingerencji,
żadnych błędów, żadnych "mostków", "patentów" i
innych "cudów". Tylko
oryginalne materiały montażowe etc.
Nawet na życzenie Klienta NIE wykonujemy montażu na zmostkowanych
zasilaniach, "szybko i dobrze", "robimy w 6 h",
"Panie, aby zaświeciło",
"To do handlu". Krótkowzroczność i ignorancja przy ingerencji
w
instalalcję elektryczną auta może skutkować niewłaściwym
funcjonowaniem
reflektorów, zakłócaniem innych sterowników, a co najgorsze
przegrzewaniem się obciążonej instalacji.
Jako pierwsi w Polsce i nieliczni na świecie robimy takie konwersje
poprawnie (wszystkie systemy w aucie działają po konwersji tak jak przed
przeróbką).