Forum Mercedes E-Klasa

Mercedes W212 - Forum techniczne => Modyfikacje i tuning W212 => Wątek zaczęty przez: Lukii w 10 Lipca 2015, 22:00 27s

Tytuł: Przeróbka na Lift
Wiadomość wysłana przez: Lukii w 10 Lipca 2015, 22:00 27s
Witam

Mam w212 2011 350cdi 265KM amg full opcja wentylowane skóry itd sedan, chciał bym go przerobić na Lift gdzie to mogę zrobić jakie to są koszta ale tylko zewnętrznie tyl i przód lampy maska komplet.
szkoda go sprzedawać bo mi się nie opłaca i niestacjonarne mnie na nowego za 80tyseuro
czy może ktoś mi pomuc ???


Jeszcze jedno pytanie o ile moge podnieść mu moc ma teraz 265 tak żeby nie przesadzić i ile to kosztuje

Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi a nie domysły pozdrawiam
Tytuł: Odp: Przeróbka na Lift
Wiadomość wysłana przez: KamilS212 w 14 Kwietnia 2017, 17:14 19s
co do podnoszenia mocy polecam Vtech - z mojej serii 232KM@550nM wydlubali 292KM@740nM po czym zmniejszyli do bezpiecznych 280KM@700nM - frajda z jazdy duuuzo wieksza, zupelnie inna reakcja na pedal gazu - koszt 2000 netto (trzeba robic na stole przez V17 kompa)
Tytuł: Odp: Przeróbka na Lift
Wiadomość wysłana przez: Tomek0910 w 16 Kwietnia 2017, 10:05 53s
Czy Twoja full opcja posiada NightVision? Bo jeśli tak to przerobienie na lift będzie bardziej skomplikowane niż tylko zamiana zewnetrznych części które generalnie pasują i są P&P.
Problem zaczyna się przy przednich lampach w których w przypadku przedliftowych z NV są promienniki podczerwieni, a w polifcie promienniki infrared już nie występują! Wtedy aby działał NIghtVision musisz wymienić również kamerę NV wraz ze sterownikiem NV!
Jeśli nawet nie masz NV to teraz pytanie jakie masz obecnie przednie lampy BiXenon czy ILS i ewentualnie jakie lampy poliftowe chciałbym założyć BiXenon czy MultiBeam?
W każdym przypadku trzeba przerabiać instalację elektryczną lamp przednich i wymieniać przedniego SAM-a.
Ze spraw elektrycznych to jeszcze lampy tylne które generalnie pasują P&P.


Reszta to sprawy dla blacharza i lakiernika.
- maska
- błotniki przednie
- grill
- zderzak przedni ze wzmocnieniem
- osłona dolna pod silnik
- nadkola przednie
- zderzak tylny
- listwy progowe
- tylne drzwi

Jeszcze jedna  uwaga do zderzaka tylnego... poza wyborem czy wersja AMG czy nie, trzeba kupić opcje bez PDC i samemu wyciąć otwory pod czujniki ponieważ zderzaki poliftowe z PDC mają w innym miejscu zewnętrzne czujniki (z boku). Chyba że chcesz również wymienić całą instalację PDC na poliftową co zdecydowanie odradzam.

:-)