Mercedes W212 - Forum techniczne > Modyfikacje i tuning W212

Sprawdzone mody xentry/DASem?

<< < (2/57) > >>

greenwitch:
To co do te pory udało mi się ogarnąć z vediamo i seed key generatorem dostępnym publicznie na githubie. https://github.com/Xplatforms/mbseedkey
Zegary -> litry paliwa i brzęczyk o pasach.
Tryb skrzyni M+A (tutaj trzeba było odblokować moduł vgs4nag2 i dało się to zrobić)
Pikanie PTC od 1 kropki.
To nad czym walczę -> zapamiętanie ostatniej konfiguracji eco. Niestety mam problemy z obblokowaniem MED40
Zegary AMG -> ale to chyba bez szans na darmowe odblokowanie IC_204
Ogólnie to polecam ten kanał na youtube: https://www.youtube.com/channel/UClen0YH53GtL3LwUM7bxmXQ
oraz te dokumenty: https://mega.nz/?fbclid=IwAR3uDbHSuh-IAqqWMbT2IQJpGBpQCgrOCbDPE8-_HhTgh1jMLNjWcar_BcQ#!ox5CkQCD!i5eU15TPCxvZ1sTKKm8MTRT6XFYkGn6hCSVWkhU-ygE

DonAndress:

--- Cytat: greenwitch w 07 Lutego 2021, 00:35 48s ---Tryb skrzyni M+A (tutaj trzeba było odblokować moduł vgs4nag2 i dało się to zrobić)
To nad czym walczę -> zapamiętanie ostatniej konfiguracji eco. Niestety mam problemy z obblokowaniem MED40

--- Koniec cytatu ---

Czy byłbyś uprzejmy pokrótce opisać, o co chodzi w tych dwóch opcjach?

greenwitch:
E - economy, odpowiednik dawnego W (Winter), a później C (Comfort)
Skrzynia w tym trybie reaguje ospale, rusza z drugiego biegu, później załącza lockup.
S - Standard / Sport (co instrukcja to inaczej napisane, ale przyjęło się ze to standard)
Tu nie ma co pisać, działa normalnie i tyle.
A - Agility (zwinny, żwawy) w sumie też wszystko wyjaśnia sama nazwa. Skrzynia w tym trybie powinna lepiej reagować na gaz, przytrzymywać biegi troszeczkę dłużej...
Generalnie w 5G i zwykłej 7G to tylko placebo... W 7G+ już różnica jest odczuwalna...
Taki opis dostałem na FB.
M to manualnie zmieniasz biegi i skrzynia trzyma bieg. Dobre przy długich zjazdach.

DonAndress:

--- Cytat: greenwitch w 08 Lutego 2021, 23:48 04s ---E - economy, odpowiednik dawnego W (Winter), a później C (Comfort)
Skrzynia w tym trybie reaguje ospale, rusza z drugiego biegu, później załącza lockup.
S - Standard / Sport (co instrukcja to inaczej napisane, ale przyjęło się ze to standard)
Tu nie ma co pisać, działa normalnie i tyle.
A - Agility (zwinny, żwawy) w sumie też wszystko wyjaśnia sama nazwa. Skrzynia w tym trybie powinna lepiej reagować na gaz, przytrzymywać biegi troszeczkę dłużej...
Generalnie w 5G i zwykłej 7G to tylko placebo... W 7G+ już różnica jest odczuwalna...
Taki opis dostałem na FB.
M to manualnie zmieniasz biegi i skrzynia trzyma bieg. Dobre przy długich zjazdach.

--- Koniec cytatu ---
Jeżeli w mojej 7g mam tylko E oraz M to da się coś z tego wycisnąć? Konkretnie, żeby skrzynia sama nie zmieniała z M na E. Strasznie mnie to wkurza, zwłaszcza na jakimś stromym podjeździe, kiedy jadę ze stałą prędkością i ona po chwili wrzuca wyższy bieg i tym samym 1500 obrotów. Słaby wybór...

A o co chodzi w tej konfiguracji Eco, o której pisałeś?

greenwitch:
Według mnie eco trzyma niskie obroty i szybciej zmienia biegi, by ograniczać spalanie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej