Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Modyfikacje i tuning W212 => Wątek zaczęty przez: Karwan88 w 06 Listopada 2020, 11:02 35s
-
Czy ktos obnizal zawieszenie w swoim W207, coupe lub cabrio?
Jestem po zabiegu i jestem zniesmaczony...
Moje auto to Coupe z 2011, bez pakietów AMG, więc raczej zawiecha standard, napewno nie zadne obniżone.
Kupiłem więc sprężyny H&R -30, żeby troszkę usiadł, jestem po zabiegu i dupa, auto stoi chyba nawet ciut wyżej niż przed wymianą...Przód wyglada ok nawet ale tył...dupa u góry, nie ma dramatu jakiegoś ale to nie jest obniżenie, to dalej jak standard...
Obnizal ktoś swojego?
W wolnym czasie mogę dodać fotkę jak to wygląda, najpierw jednak bym musiał umyć dziada :)
-
Dlaczego wybrałeś H&R zamiast Pro-Kit? Czy już się ułożyły po tym czasie? Jak siedzi teraz?
-
Też planowałem założenie sprężyn obniżających bo tył mam nieco wyżej niż przód i chciałbym to wyrównać .Na razie odpuściłem bo spotkałem się z opiniami ( chyba o sprężynach EIBACH ),że po zmianie na -30 nie jest niżej a nawet bywały przypadki że tylko przód siadł a tył w ogóle albo wyszło wyżej niż przed wymianą sprężyn . Na allegro są podkładki /gumy o różnej wysokości- wyjmuje się seryjna i wkłada innej wysokości ,dzięki temu można wyregulować tył. Np coś takiego https://allegro.pl/oferta/poduszka-pod-sprezyne-febi-17088-2103250284-9725599108?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=OTE2MmE1OGUtMDgxYy00Yzg4LTkxMDUtMjdjMGE3YzhlNjUyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d50a133a-77e6-404c-b102-04de730dd73a
Używał ktoś takich gum albo wie jakiej wysokości jest seryjna guma ?
-
Musisz zajrzeć i zobaczyć ile guma ma wypustek. 1 to 5mm (A2103250184), 2 to 9mm (A2103250284), 3 to 13mm (A2103250384) a 4 to 17mm (A2103250484). Od tego zależy, czy w ogóle da się obniżyć gumami, ale generalnie to najlepszy i najprostszy sposób.
-
Gumami można - w sumie to właściwie nimi się powinno ustawić auto w pożądanej pozycji jeśli np. tył jest wyżej niż przód. W W210 zawsze była zabawa z ich dobieraniem - trzeba było liczyć punkty z EPC odpowiednie do wyposażenia auta a potem i tak było coś nie tak ;)
Jednak co do C207 to może warto spróbować fabrycznych sprężyn od auta z pakietem sport (kod P96). Samochód jest niższy niż seria, wygląda to tak:
https://www.w212.pl/nasze-mercedesy-w212/c207-e200-2015-od-r66/
-
Ten model jest dosyc twardy i niski .
-
Ten model jest dosyc twardy i niski .
No jest. Niski ma być - w sumie o to chodzi w tym temacie ze zmianą sprężyn.
A twardy - nie oczekujmy komfortu od obniżonego zawieszenia - ono nawet nie może być za miękkie bo przy bujnięciu mógłby zaczepić o coś spodem.
Z uwagi na to, że mam też W210 na standardowym zawieszeniu które jest mocno miękkie to powiem, że w C207 tragedii nie ma. Odczuwa się większe nierówności, ale te małe pomimo niskiego i twardego zawieszenia oraz niskiego profilu opon są dobrze wybierane.
Tak więc polecam takie rozwiązanie.