Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez kula1981 dnia 18 Jun 2018
  • Witam

    Zatarł mi się silnik w E350 CDI w212 170kW 2009r (automat, tył napęd)
    Po rozbiórce widać, że nawet nie ma co go naprawiać i potrzebuje nowego silnika.

    Aktualnie jest silnik 642.850.
    Znalazłem rozbitka po dachowaniu z 2011r ale tam jest silnik 642.852 (4matic, 195kW, automat)
    https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-e-klasa-w212-4matic-bogata-wersja-pali-jezdzi-uszkodzony-ID6AmgG0.html

    Może ktoś zna się na różnicach między tymi modelami silników i czy jest możliwy SWAP.
    Za każde info bardzo dziękuję.
  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 18 Jun 2018
  • Mysle ze jedynie dobry technik z ASO bylby w stanie dokopac sie detali czym roznia sie te silniki.
    Ja zassalem wode do mojego silnika 64292040.
    Kupilem 642 blok z UK i jedyna roznica to to ze moj silnik mial chlodzenie EGR ciecza a ten anglik nie.
    Zostala mi rurka z EGR ktora nie miala dziurki do podlaczenia w nowej glowicy.
    Przedluzylem rurke do wezyka zbiorniczka wyrownawczego i zrobilem trojnik.

    Dodano: 18 Czerwca 2018, 20:03 12s
    A tak z perspektywy wymiany - jest to ogromna praca.
    Myslac starymi perspektywami - odlaczalem wiazke elektryczna od silnika, co zajelo mi 2 dni, tylko po sprawie dochadzac do wniosku ze wyciagniecie wtyczki z ECM zajmuje 5 minut, wyciagasz silnik z wiazka na nim i 2 dniowa praca staje sie robota na 2 godziny.
  • #3 wysłana przez Driv3r dnia 19 Jun 2018
  • Jak doszło do zatarcia, jaki przebieg?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu