Podczas "odświeżania/odkopywania" aż mnie forum ostrzegło, że odkopuje "naprawdę daleko"
Ale w swojej 212 mam też ILS bi-xenon, dzisiaj w Trójmieście była spora mgła i mogę szczerze powiedzieć... te lampy w porównaniu z oświetleniem W204 przed liftingiem z p.mgłowymi z przodu są beznadziejne.
To ponownie zmusiło mnie do zastanowienia się co zrobić z tym poważnym minusem E-klasy (słabym oświetleniem).
Nie posiadam Night View Assyst i w sumie nie uważam, że będę go kiedyś potrzebować.
Zastanawiam się dlatego czy gdy nie mam NVA lampa E2e11 w ogóle jest używana i jeśli nie, to czy mogę wymienić/wstawić tam zwykłą żarówkę H11 55W i w jakiś sposób uruchomić ją czy to jako światło p.mgłowe czy chociaż jako wsparcie dla "długich" ksenonów (które też są słabsze niż w W204).
W w204 światła drogowe to były ksenony + H7... tutaj są tylko ksenony.
W w204 na krętych drogach można było włączyć nawet ksenony + drogowe H7 + doświetlania zakrętów H11 co łącznie dawało około 290W oświetlenia - tutaj mamy jedynie mizerne 70W ksenonów i brak możliwości włączenia p.mgłowych czy doświetlania zakrętów "ręcznie".