Forum Mercedes E-Klasa

Mercedes W212 - Forum techniczne => Modyfikacje i tuning W212 => Wątek zaczęty przez: dom31 w 22 Stycznia 2024, 22:18 26s

Tytuł: Wyrzucenie EGR z M271 evo
Wiadomość wysłana przez: dom31 w 22 Stycznia 2024, 22:18 26s
Zastanawiam się nad usunięciem zaworu EGR i wszystkich rur z nim powiązanych.
Czy ktoś z Was przeprowadzał operację jego wyrzucenia i czy było to czasochłonne?
Wiem, że silniki M271 evo na rynek amerykański, rosyjski były pozbawione tego zaworu, a to oznacza, że silnik musi posiadać fabryczne zaślepki/inne wężyki.
Czy ktoś posiada ilustracje z wersją silnika na rynek amerykański? W USA ten silnik był montowany między innymi w Mercedesie W204 i nie występował w W212.
Załączniki poglądowe
Tytuł: Odp: Wyrzucenie EGR z M271 evo
Wiadomość wysłana przez: dom31 w 24 Stycznia 2024, 13:49 37s
Z instrukcji silnika Mercedesa wynika, że jest to jednak system powietrza wtórnego, który podgrzewa katalizator przy starcie silnika.
W katalogu części pojawiają się jednak nazwy typu zawór EGR.