Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Autor Wątek: Z małego na duży wyświetlacz radia  (Przeczytany 233 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline enzo

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E350 CDI 2010r
Z małego na duży wyświetlacz radia
« dnia: 08 Listopad 2018, 16:33 16s »
Mam pytanie czy jeżeli zmienię wyświetlacz radia z małego na duży będę musiał go jakoś kodować czy powinien zadziałać ? I czy ktoś ma może nr seryjny takiego dużego wyświetlacza ?

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 591
  • Pomógł +7/-64
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Z małego na duży wyświetlacz radia
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopad 2018, 16:46 06s »
Nie oczekuj za wiele, bo nie jest to latwa sprawa i czesto niemozliwa.
Paru wlascicieli skusili sie na zainstalowanie wiekszego androida i tu masz dystrybutora http://www.ckmcardesign.com/
Ale obserwujac temat na amerykanskim forum - prawie 1000 wypowiedzi i nikt jeszcze nie znalazł sposobu aby wszystko pracowalo bez ciaglych problemow.

Offline spektra

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120051A******
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212
Odp: Z małego na duży wyświetlacz radia
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Listopad 2018, 20:58 23s »
Siemka.
Zmieniałem u siebie Audio 20 z ekranem 5' na NTG4.5. Po podłączeniu NTG do małego ekranu miałem sieczkę na ekranie. Zmieniając 5' na 7' wszystko było OK. Ważne jest też gniazdo sygnałowe. Bo są dwa rodzaje złącz: 4-ro pinowe okrągłe LVDS i płaskie 2x5. Różne kable oczywiście. Tak samo, wyjście sygnału video  z samego radia płaskie i okrągłe.
« Ostatnia zmiana: 08 Listopad 2018, 21:04 00s wysłana przez spektra »

Offline enzo

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E350 CDI 2010r
Odp: Z małego na duży wyświetlacz radia
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Listopad 2018, 21:51 44s »
Siemka.
Zmieniałem u siebie Audio 20 z ekranem 5' na NTG4.5. Po podłączeniu NTG do małego ekranu miałem sieczkę na ekranie. Zmieniając 5' na 7' wszystko było OK. Ważne jest też gniazdo sygnałowe. Bo są dwa rodzaje złącz: 4-ro pinowe okrągłe LVDS i płaskie 2x5. Różne kable oczywiście. Tak samo, wyjście sygnału video  z samego radia płaskie i okrągłe.


A mógłbyś mi podać nr części 7 calowego ? Bo ja mam właśnie 5 calowe i chciałem zmienić na ten 7 calowe i czy ramkę zmieniałeś czy przerabiałeś starą ?, sprawdze te wtyczki też.

Czy musiałeś kodować radio po zmianie z Audio20 na NTG ?

Offline enzo

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E350 CDI 2010r
Odp: Z małego na duży wyświetlacz radia
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Listopad 2018, 21:52 51s »
Kajtek ja nie chcę androida tylko większy wyświetlacz 7'

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 591
  • Pomógł +7/-64
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Z małego na duży wyświetlacz radia
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Listopad 2018, 00:49 56s »
Jak na mój gust - jak juz chcesz wydawac pieniadze i tracić czas, to warto montować coś z 21 wieku.




Offline spektra

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120051A******
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212
Odp: Z małego na duży wyświetlacz radia
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Listopad 2018, 08:50 49s »
Jak na mój gust - jak juz chcesz wydawac pieniadze i tracić czas, to warto montować coś z 21 wieku.





Jak się ma przeniesienie dźwięku do jednostki centralnej i do głośników ?
 

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!