Witam, również dołączam instrukcję i wskazówki odnośnie klejenia emblematu Blueefficiency. Zaznaczam że błotnik z którego brałem wymiar był na 100% z oryginalnym lakierem a emblemat był fabrycznie zamontowany i demontowany po raz pierwszy. Gwoli doprecyzowania szczegółów samochód pochodził z przełomu 2011 i 2012 roku a wymiary były mierzone suwmiarką (na zdjęciu podane w cm a nie mm).
Nauczony przez starej daty fachowców przy "ściąganiu" wymiaru i późniejszym montażu zawsze pomagam sobie papierową taśmą lakierniczą (nie pozostawia śladów, można na niej pisać i odpowiednio ją ustawiać).
Zacząłem od naklejenia taśmy na górze wzdłuż i pośrodku załamania na błotniku (to chyba najistotniejszy etap), dalej wyklejam według potrzeb i na samym końcu przyklejam emblemat.
Stary emblemat zawsze czyszczę z taśmy dwustronnej, zmywam resztki kleju przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej lub nitro (zależy ile kleju zostało). Następnie naklejam taśmę dwustronną na emblemat i obcinam nożykiem według kształtu (taśma piankowa uniwersalna lub szary 3M, chodzi o to aby miała około 1mm grubości). Powierzchnię lakieru pod emblemat odtłuszczam benzyną ekstrakcyjną. Dla lepszej przyczepności można zarówno emblemat z taśmą jak i powierzchnię na którą kleimy podgrzać suszarką lub opalarką. Przy zastosowaniu powyższych rad zarówno umiejscowienie emblematu jak i trwałość pracy w niczym nie będzie odbiegała od fabrycznej roboty. Pozdrawiam