Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Nasze Mercedesy W212 => Wątek zaczęty przez: Nerd w 15 Maja 2020, 17:18 13s
-
Cześć wszystkim, pierwszy Mercedes-Benz w życiu więc przedstawiam :) Przebieg 350.000km, 265 koni, żadna okazja cenowa, poprzedni właściciel to mały "wariat", wymieniał olej w silniku co 8 tys a w skrzyni każdego roku, chyba robił koszty serwisem (nowa turbina i dpf w aso). W sumie to zdecydowało o zakupie.
3 miesiące po kupnie pokusiłem się o grill Panamerica z distronic, na przód powędrowały hamulce z CLS V8, nowa kierownica i jakieś tam drobiazgi w środku. W planach program i kompletowanie części na body kit AMG 63 lift.
-
Pokaż te hamulce. :) Są P&P czy coś musiałeś przerabiać?
-
P&P, cls w218 408 koni, jeśli mamy 4 matic to szukamy kopyta 4matic (inny kąt wyjścia przewodów). Regeneracja bardzo przyjemna (tłoczki kompozytowe, brak korozji). Tarcza 360mm.
-
Super wyglądają. :) Cały czas rozglądam się za opcjami zmiany zacisków na jakieś większe.
-
Wleciał zderzak z E63 + końcówki amg poliftowe..
-
Dobra zmiana! Teraz trzeba zlikwidować jeszcze oznaczenia z klapy bagażnika. :)
-
No wlasnie bo teraz to ni pies ni wydra..
Obecnie szukam blotnikow z e63, zderzak przod juz jest.
-
Zakochalem się zarówno w grillu jak i w tylnym zderzaku!! Jak że spasowaniem grilla? W miarę ok? Poprzedni właściciel to żaden wariat, ja sam zmieniam olej co ok 10 tys. Czasem jest to 8 czasem 9 czasem 10😁 w zależności jaka trasa mi się szykuje 😉
-
Ładne auto a teraz jeszcze ładniejsze! Zawsze mi się podobały kombi w AMG.
Co do oleju to też popieram tak częstą wymianę, szczególnie jak się jeździ głównie po mieście.
-
Dzięki za komentarze.. doszły progi od E63 lift, te przed liftowe kurcze jakoś mi nie leżały, chyba postarzały sylwetkę. Co do grilla to pasuje dobrze i o dziwo jest naprawdę nie źle wykonany. Jedyny problem pojawia się gdy posiadamy distronic, nie ma w produkcji grilla Panamerica w wersji osłoną Radaru. Trzeba kupić osłonę OE (niestety cena to jakiś horror) i dość precyzyjnie dopasować mocowania (średnica jest taka sama) ale da się zrobić wszystko tak aby wyglądało fabrycznie i funkcjonowało w 100%.
-
Nowy zderzak wjechał, wszystkie kratki, ślizgi, chromy led nowe z aso.
-
Jak już tyle zmian, to ja bym się szarpnął na prawdziwy zderzak AMG wraz z błotnikami, bo ten wygląda zwyczajnie.
-
myślałem o tym i nawet akcesoria do zderzaka real amg typu kratki, ślizgi są w tej samej cenie ale oglądałem kilku sztuk "live" i w ogóle mi to nie wchodzi. Jak widzę E63 po lifcie to aż wstrzymuję oddech a pakiet przed liftem, może wybrzydzam ale jakiś taki siermiężny.
-
Co dłużej wyczekane, lepiej smakuje.. ;) Po 4 miesiącach udało się upolować łamane zagłówki w kolorze brąz.. może nie są tak ekstremalnie wygodne jak komforty w F10 ale jest dużo lepiej w stosunku do standardowych.
-
Polift E63 retrofit.. na razie wszystko P&P. Zostały wskaźniki, zegarek IWC i ntg5 a na wiosnę zderzaki, lampy etc.. Po samych dekorach czuję się troszkę jakbym sprzedał stare i kupił nowe autko ;)
-
wymiana led ambient w lusterku wstecznym na fiolet, na żywo jest to bardziej stonowany kolor symbolicznie oświetlajacy centralny nawiew i panel. Można tutaj łatwo przesadzić i niestety zrobić obciach..
-
Szanuję za wkładanie kasy w takie rzeczy o których bym nawet nie pomyślał typu zagłowki ;) Jak dla mnie kokpit ma 3 różne kolory tzn fioletowy, pomarańczowy i biały co mi się zupełnie nie zgrywa ale każdy ma inny gust :) Powodzenia w dalszych modach
-
Pół roku szperania w sieci i w końcu paczka z kraju wiśni dotarła, kierownica i dywaniki z CLS Brabus Rocket 800. Więcej fot powrzucam jak wszystko poczyszczę i dojdę do ładu z gratami..
-
Zegary 3 tubowe zamontowane + menu amg i zamykanie klapy z pilota.. Byłem przekonany, że oryginalne wskaźniki są dość ciekawe ale jednak nowy licznik z lifta sprawia wrażenie, że wsiadamy do już nowszego auta, bardzo pozytywne wrażenia.
-
Petarda 😃
-
Wjeżdżają felgi 19 Keskin KT16 (E63 amg), nie mam zdania na temat koloru, według Was mają zostać czarne czy może jednak lakierowanie na odcień stalowy??
-
Odpowiadając samemu sobie.. przyjechało dzisiaj nowe ogumienie, tył 265/35/19 i przód 235/40/19, Goodyear F1 z bieżnikiem, który nie istnieje. Myślałem, że kupiłem jakąś fake china, ciśnienie skoczyło aż dokopałem się do informacji, że jest to F1 Asimetric N0, wersja opon produkowana na zamówienie dla porsche.
-
Co masz na myśli że bież kin nie istnieje? Na zdjęciu go widać. ;)
Co do malowania felg, czarne zawsze będę kiepsko wyglądać przez to że znikają na samochodzie i optycznie pomniejszają koło. Ten inny kolor który zaproponowałeś jest ciekawszy moim zdaniem. Przydałaby się jakaś wizualizacja jak by to na samochodzie wyglądało. ;)
-
jestem po montażu opon 235/40/19 i 265/35/19. Felgi 8.5cala, et30, weszły, nic nie obciera. W koncu ta landara nie wyglada jak wozek na dziecięcych kółkach. Komfort o ząbek gorszy niz na zimowych 18 ale nie wiele, jest bardzo Ok.
-
Dobrze wygląda z tym kołem! :)
-
No to już wiem, że u siebie też będę montował 19" :)
-
Jestem po regeneracji kolektorów, jak zobaczyłem na własne oczy (szkoda, że nie zrobiłem zdjęć) w jak agonalnym stanie potrafią być te klapy a w szczególności cięgna to postanowiłem jednak je wyp..... wyprogramować ;) O ile w BMW i innych markach taki zabieg może przynieść różne efekty to potwierdzam słowa kolegów z tego forum, że w OM642 nie zauważyłem absolutnie żadnych minusów. Lekko wzrosła dynamika, z dużym prawdopodobieństwem spadło spalanie (może 0.3L), poprzednio mimo dpf miałem dymienie przy mocnym wyprzedaniu, obecnie jest ono ledwo zauważalne. Dzisiaj na krótkich odcinkach bez korków auto spaliło mi 7.6L a w cyklu miejskim poniżej 9L, jazda raczej spokojna.
Jak sobie pomyślę, że firmy typu pt pro.pl potrafią naciągać klientów i brać za sama regenerację po 1800zł + demontaż kolektorów to aż mi się słabo robi.. Przy okazji mechanik ogarnął dwa przedmuchy na podkładkach wtrysków i wymienił pompę wody. Auto dzisiaj dostało również dywaniki z Brabusa.