Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Caporeira dnia 09 Sep 2017
  • Witam,
    Jaki model komputera diagnostycznego używa ASO i ile kosztuje ?

    TAPATALK

  • #2 wysłana przez sewan dnia 09 Sep 2017
  • Star Diagnosis, w zależności od wersji od 10 do 40 tysięcy PLN.
  • #3 wysłana przez Kajtek1 dnia 14 Sep 2017
  • Star Diagnosis, w zależności od wersji od 10 do 40 tysięcy PLN.

    Ponoc do tego dochodzi roczny abonament, ktory tez nie jest tani?
    W/g MaxiEcu, wiekszosc prywatnych warsztatow w Polsce uzywa ich systemow, ktore dzialaja na wszystkie marki.
  • #4 wysłana przez gosdarek dnia 15 Sep 2017
  • Witam
    A mozna SD wylaczyc wypalanie dpf. Chodzi mi oto iz sam wytbe dpf zespawam pusta puche i czy jest mozliwosc z sd wylaczenie tego jak by tego nigdy nie bylo
    Dzieki za odp i pozdrawiam
  • #5 wysłana przez Magicd dnia 15 Sep 2017
  • Mało na temat (offtop) ale zapytam - przy jakich przebiegach pada Wam DPF, że chcecie usuwać?
    Ja miałem S204 CDI 200 i mając 8 lat i 180 tys. przebiegu DPF nie miał żadnych problemów.
    Mam S212 CDI 220 i mając 7 lat i 195 tys. przebiegu również żadnych problemów z DPFem.
  • #6 wysłana przez Remi dnia 15 Sep 2017
  • @gosdarek - nie chodzi o samo wypalanie, tam wchodzi w grę odczyt kilku czujników, żeby hulało to trzeba poza wycięciem fizycznie wrzucić emulację pracy DPF-a...
  • #7 wysłana przez noc dnia 16 Sep 2017
  • Witam
    A mozna SD wylaczyc wypalanie dpf. Chodzi mi oto iz sam wytbe dpf zespawam pusta puche i czy jest mozliwosc z sd wylaczenie tego jak by tego nigdy nie bylo
    Dzieki za odp i pozdrawiam

    Oprócz SD trzeba mieć generator haseł specjalnych FDOK lub na Vediamo zmieniać kodowanie.
  • #8 wysłana przez gosdarek dnia 16 Sep 2017
  • Witaj
    Mam SD z Vediamo ale Vediamo to dla mnie czarna magia bo nawetnie wiem jak go uruchomic a nie moge znalesc ani linkow ani zadnych filmow na yt na temat tego szoszona. Szkoda ze nikt nie mieszka w okolicach Gloucester w uk bo bym podjechal z dobrym flakonem.
  • #9 wysłana przez Caporeira dnia 17 Sep 2017
  • Star Diagnosis, w zależności od wersji od 10 do 40 tysięcy PLN.

    Ponoc do tego dochodzi roczny abonament, ktory tez nie jest tani?
    W/g MaxiEcu, wiekszosc prywatnych warsztatow w Polsce uzywa ich systemow, ktore dzialaja na wszystkie marki.
    A czy w MaxiEcu można adoptować sterowniki ?

    TAPATALK

  • #10 wysłana przez noc dnia 20 Sep 2017
  • O ich f-mie dowiedziałem się rok temu.Nigdy tego urządzenia nie widziałem na oczy, a bywam w ~ setce  znajomych warsztatów w W-wie i okolicy.
  • #11 wysłana przez Kajtek1 dnia 23 Sep 2017
  • Star Diagnosis, w zależności od wersji od 10 do 40 tysięcy PLN.

    Ponoc do tego dochodzi roczny abonament, ktory tez nie jest tani?
    W/g MaxiEcu, wiekszosc prywatnych warsztatow w Polsce uzywa ich systemow, ktore dzialaja na wszystkie marki.
    A czy w MaxiEcu można adoptować sterowniki ?

    TAPATALK
    Ich strona dosc dokladnie podaje jakie moduly program operuje. W moim przypadku dorobili mi takze program na zyczenie,  i po czekaniu ok tygodnia pojawil sie program na moj rocznik 2014.
    Oczywiscie MaxiEcu to firma robiaca skanery na dziesiatki marek i Mercedes nie musi byc ich oczkiem w glowie.
    Ciagle wg mnie za bardzo male pieniadze naprawde dzialajacy skaner z dzialajaca pomoca techniczna.
    Jak czytam na forach USA o ludziach wydajacych $1000 na skaner ktory dziala tylko z 2 wersjami laptopow i aby zadzialal musisz Chinczykowi umozliwic mozlosc wejscia na Twoj komputer via internet, to troche wlosy na glowie staja.
  • #12 wysłana przez noc dnia 30 Sep 2017
  • Nieprawdą jest, że SD kosztuje ~ 1000$.Jego cena od 400$ do 200 tys.euro w zależności od możliwości i wielkości bibliotek danych.Droższego nie widziałem, ale może są.
    Tu przykład 16 DVD za 10.000$ :   http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-XENTRY-CONNECT-CONTROL-SOFTWARE-STAR-DIAGNOSIS-SOFTWARE-NEW-/263180674666?hash=item3d46ca666a:g:BlAAAOSwOgdY0wby
    Nieprawdą jest, że tylko dwa laptopy.IBM T30 oraz Dell D630 to laptopy z obudowami aluminiowymi bardzo wytrzymałe i niezawodne w ciężkich warunkach warsztatowych.Jeszcze nie dawno Legia Cudzoziemska używała IBM T30 do sterowania rakiet.
    Mam SD na T30, Dell 630, HP8740.Umiem zamontować na każdym laptopie czy kompie który spełni minimalne warunki bez względu na markę.Sam opracowuję programy pod wymagania warsztatu.
    Co do Maxecu pochodziłem tu i tam i bardzo mało tego w kraju.Opinie zgodne.Dobry do wszystkiego dla początkujących.Można czytać, kasować, obserwować niewiele można zrobić.Spóźniony z wejściem na rynek już nasycony przez innych.Na forum MHH AUTO ktoś porównywał jego możliwości z SD i wyszło
    niewiele.Spóźniony podobno z aktualnościami o ~ 2 lata.Jednym słowem do garażu tak do warsztatu nie.Najtańsza SD na C4 z nowym oprogramowaniem to ~ 700$.Jeżeli poprawi się oprogramowanie to powstanie urządzenie lepsze od fabrycznych w ASO za tysiące euro.
    Czy na Maxecu można programować? Na pewno wpisze się numery wtrysków lub składane lusterka.
    Zmian dat i zerowania sterowników nie przewiduję za tą cenę.O pełnym grzebaniu w danych konstrukcyjnych nie ma co mażyć.Do tego potrzebne biblioteki danych i uprawnienia.

    Może nic nie przeinaczyłem.A jeżeli to wybaczcie.
  • #13 wysłana przez Kajtek1 dnia 02 Oct 2017
  • http://www.benzworld.org/forums/w211-e-class/2838009-nervous-about-buying-star-diagnostics-china.html
    Tu jest opis zakupu i uruchamiania C4.
    ScrapingScrap to Anglik, ktory pracowal kilka lat w Niemczech. Widze go na Mercedes-Benz forum od wielu lat i bardzo pozytywny charakter.
    Ten facio jest fachura w elektronice i koncowy sukces kosztowal go troche frustracji.
    Moj lokalny znajomy kupil C4 z laptopem takze. Majac lekarskie wyksztalcenie ten projekt przysporzyl go o wiele nieprzespanych nocy.
    Dla mnie wydanie pieniedzy na C4 nie jest problemem, ale wole spedzac czas na przyjemniejszych rzeczach niz domniemywac co ci palacy trawke programerzy mieli na mysli. Juz nie mowiac ze hackerska maszyna stawia wiele legalnych znakow zapytania.
    Dodatkowo mam znajomego fachowca z SD, ktory mieszka tylko 400 kilometrow odemnie I nie ma probemu zajechania do Vegas ze 2 razy w roku.
    Ostatnio jak nie moglem wykasowac bledu przeplywki to zaplacilem dealerowi $150 za diagnoze i poprawke.
    Technik zadzwonil mi ze wtyczka miala zly kontakt. Wyciagalem ta wtyczke zmieniajac 3 przeplywki kilka razy i jestem pewien ze to nie ona byla problemem. ....
    W miedzyczasie fachowcy MaxiEcu pracuja nad logami ktore im przeslalem o brakach rozpoznawania modulow na W212.
    Dali sobie rade z probemami w przeszlosci wiec i teraz pokladam w nich nadzieje.
  • #14 wysłana przez gosdarek dnia 30 Nov 2017
  • Witam
    Znalazłem do SD takie coś jak. DTS Monaco (kupiłem chinczyka C4 Z Lapkiem) i teraz jest aktualizacja wlasnie do tego programu
    Bawił sie moze ktoś tym i może sie ktos o tym wypowiedzieć czy dla zwyklego kowalskiego bedzie to potrzene jak kupie to chetnie zrobie klona i podeśle dla forumiczów
    Dzieki i pozdrawiam
  • #15 wysłana przez noc dnia 03 Dec 2017
  • DTS Monaco to najnowszy program Mercedes-Benz.Zastąpi niedługo DAS-XENTRY i Vediamo.Dla amatorów i małych warsztatów jest niepotrzebny.Jego obsługa jest skomplikowana i wymaga doskonałej znajomości nomenklatury Mercedes-Benz i języka technicznego.Przeciętny diagnosta za pomoca tego oprogramowania wiecej popsuje niż naprawi.Osobiście próbowałem, ale na razie odpuściłem.Program nieznany wymaga skupienia, a na warsztacie klient, mechanik z problemem, telefony, dostawy i nie ma jak.Na pewno nie raz jeszcze podejdę do nauki.
  • #16 wysłana przez gosdarek dnia 03 Dec 2017
  • Czyli dla mnie czarna magia wiec narazie nie bede zamawial ani zaglebial sie w temacie

    Dodano: 03 Grudnia 2017, 13:28 43s
    Dzieki wielkie kolego
  • #17 wysłana przez Tomek0910 dnia 03 Dec 2017
  • DTS Monaco nie zastąpi ani DASa ani XENTRY (Xentry zastapił DAS w 2009r.)  i nigdy nie bedzie używany przez serwisy Mercedesa.
    Monaco zastąpiło kilka lat temu Vediamo i jest używany w fabrykach mercedes na liniach produkcyjnych i w działach badawczo-rozwojowych.
  • #18 wysłana przez noc dnia 10 Dec 2017
  • W znajomym ASO mają mieć oficjalnie Monaco w pierwszym kwartale 2018 więc chyba jednak zastąpi.
  • #19 wysłana przez slawqo dnia 28 Jul 2018
  • Ja mam sdconnect c5 z xentry 2012-2017, jak ktos potrzebuje to sluze pomoca, Leicester UK
  • #20 wysłana przez marek11 dnia 24 Sep 2018
  • a co sadzicie o tym AUTOXSCAN RS700 Tester diagnostyczny Mercedes PL
    link do polskiej firmy ktora wyglada jak producent a nie handlarz
    http://autoxscan.pl/index.php?route=product/product&product_id=80
    a tu do aliexpress
    https://de.aliexpress.com/store/product/AUTOXSCAN-RS700-OBD2-DIAGNOSE-WERKZEUG-CODE-SCANNER-F-R-MERCEDES-OBD2-EOBD-AUTO-AUTO-BENZ-AIRBAG/4427213_32915171879.html?spm=a2g0x.12010612.8148356.2.48752920o8us7J
    czyli chinszczyzna ale jak by dzialala to czemu nie?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu