Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez januszewa48 dnia 28 Jan 2020
  • Poszukuję termostatu do E 350 poj 3,0 cdi  o nr kat. 642 200 2215 lub 642 200 1615.To jest termostat z obudową. Czy można kupić sam termostat bez obudowy i go wymienić, bo przecież jest znaczne tańszy
  • #2 wysłana przez Gwiazdor78 dnia 11 Feb 2021
  • Podpinam się pod temat, czy można wymienić sam wkład czy trzeba całość z obudową. Ktoś, coś?
  • #3 wysłana przez Marek70 dnia 11 Feb 2021
  • Witam niestety termostat trzeba wymienić w całości ,wkładu się nie wymienia te co są w ofercie to do wersji termostatu bez podgrzewacza . Występuje tylko w oryginale                 642 200 2215 i to już jest wersja poprawiona ,wymieniałem u siebie koszt 670 zł i godzinka roboty samemu w garażu
  • #4 wysłana przez Gwiazdor78 dnia 12 Feb 2021
  • Dzięki za info. Na allegro obecnie chodzą po 866. Mam jeszcze tylko małe pytanko. On ma temperaturę otwarcia 87 czy 92 ?
  • #5 wysłana przez Marek70 dnia 12 Feb 2021
  • Jaką temperaturę otwarcia ma to nie wiem ale na wskazówce  temp. jest cały czas 92-93 stopnie i to niezależnie czy jest na dworze 25 na plusie czy 10 minus . Ja kupowałem termostat w Car ReX w Szczecinie ale rok temu ,jest to sklep tylko z częściami do Mercedesa
  • #6 wysłana przez 0okm dnia 13 Feb 2021
  • Na allegro obecnie chodzą po 866.
    Jedź do salonu i kup za normalną cenę. Dwa miesiące temu kupowałem na Daimlera w Warszawie za 722,50 zł brutto. Przy wymianie warto oring również zmienić bo stary już na pewno kwadratowy, a to koszt 20 zł.
  • #7 wysłana przez Gwiazdor78 dnia 16 Feb 2021
  • W serwisie za termostat zazyczyli 830 zł. Nie ma rady. U  mnie wskazówka pokazuje 70 stopni, wiec nawet nim nie jezdzę, szkoda silnika.

  • #8 wysłana przez 0okm dnia 16 Feb 2021
  • Przy sprawnym termostacie wskazówka wskazuje około 92 stopnie i nawet nie drgnie.
  • #9 wysłana przez Gwiazdor78 dnia 16 Feb 2021
  • Zamówilem u DM w Wawie, koszt 830 z uszczelką
  • #10 wysłana przez Gwiazdor78 dnia 17 Feb 2021
  • Dziś dotarł, szczerze mówiąc nie wiem za co tyle kasy ale trudno. Coś w nim grucha tylko, tak ma być?
     
  • #11 wysłana przez 0okm dnia 22 Feb 2021
  • Tak ma być.
  • #12 wysłana przez Gwiazdor78 dnia 22 Feb 2021
  • Termostat zmieniony. Temperatura obecnie około 90 st
  • #13 wysłana przez mercmania dnia 23 Feb 2021
  • Z takich ciekawostek, na niemieckim forum znalazłem patent na przeczyszczenie skrzyni, jak lekko szarpie przy zmianie biegów (dla aut z przebiegiem ponad 200 tys.) - przeciągnąć auta na max obrotach 1-2-3-4 (oczywiście na autostradzie) skrzynia sie "przeczyści" i rzeczywiście pomogło 1-2 przestało delikatnie szarpać. A odnośnie wątku "termostat" też delikatnie mi fiksowała temperatura, przymierzałem sie do wymiany termostatu, a po tym "przeciągnięciu" auta na max obrotach termostat się "naprawił" i od kilku dni trzyma temperature idealnie. Nie wiem jaka to zależność, ale fakt faktem, że od razu po ty zabiegu działa jak należy ??? !!!???
  • #14 wysłana przez r66 dnia 23 Feb 2021
  • Nie wiem jaka to zależność, ale fakt faktem, że od razu po ty zabiegu działa jak należy ??? !!!???

    Już w czasach W123 mówiło się, że aby dobrze jeździł trzeba go raz na jakiś czas przegonić. Myślę, że to żadne placebo tylko zasada która się sprawdza w każdym aucie o ile jest w miarę sprawne. A jak do tego dochodzi jeszcze elektronika i adaptujące się sterowniki (jak w skrzyni) to wręcz powinien być obowiązek.
    Potwierdza się w tym też zasada, że auto jeżdżone powoli, na krótkich odcinkach zużywa się najbardziej.
  • #15 wysłana przez białastrzała dnia 24 Feb 2021
  • Zgadza sie trzeba czasem przegonić (pokręcić obroty na czerwone pole) przeczyszcza sie cały układ zasilania i smarowania zarówno w silniku jak i skrzyni.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu