1
Opisy napraw W212 dokonanych samodzielnie / Odp: W212 APS50 montaż systemu Android z wyświetlaczem 10,25"
« dnia: 25 Lipca 2021, 09:16 19s »
witam,
Potrzebuje instrukcji montazu na pdf
pozdrawiam Piotr
5) Montaż systemu. Niezbędne okablowanie podpinamy wg. instrukcji. Mogę dołączyć pdf jeśli ktoś zainteresowany. Jest jeden ważny haczyk i dlatego warto napierw spiąć na krótko i sprawdzić. Są takie 3 wtyczki oznaczone kolejno "A/B" "A" oraz "B" a do tego dwie wtyczki-zworki oznaczone "A" i "B". Najpierw łączymy konektor A/B z A a do wtyczki B wpinamy zworkę B. Odpalamy na krótko cały system i patrzymy cos się dzieje. Jeśli kółko sterujące (to przy dźwigni zmiany biegów) nie działa, ew. pokrętło od głośności w radiu lub mamy problem z dźwiękiem to znaczy, że trzeba wyłączyć wszystko i konetktor A/B wpiąć do wtyczki B a do A wpiąć zworkę A
Jest to jedyne polączenie które może sprawić problemy - reszta jest ładnie oznaczona i klarowna. Teraz może się komuś to wyadawać zagmatwane, ale takie nie jest (wtyczki te odpowiadają za komunikację z szyną CAN
Wyprowadzamy potrzebne kable w stronę głównego wyświetlacza. Do wyświetlacza podłączane są również 3 anteny - dwie GSM i jedna GPS.
W lewym boku schowka (nieco z tyłu) wywierciłem otwór do poprowadzenia przewodów. W moim przypadku były to:
- przewód USB
- Przewód AUX
- Dwie anteny GSM
Korzystając z zdemontowanego schowka poprowadziłem kabel od anteny GPS do prawego boku schowka (wychodzi potem przy słupku A od strony pasażera i jest na podszybiu
Montujemy potem wszystko w odwrotnej kolejności. Polecam wziąć drugą osobę ponieważ przy montażu radia z tyłu jest bardzo mało miejsca na kable i jedna osoba walczy z kablami a druga z radiem - poza tym po co pić samemu piwo
Ja generalnie rozbierałem kilka razy - ze dwa lub trzy, żeby wszystko zaczęło chulać i raz żeby poprowadzić kable do schowka. Nie miałem takiej wiedzy jak teraz i z pewnością za drugim razem poszłoby dużo szybciej i z jednego strzału). Ciężko mi teraz oszacować czas potrzebny do zrobienia całości, ale proponuję zarezerwować sobie na spokojnie popołudnie i parę browarków
Jeśli chodzi o stopień trudność to jest to proste. Zakładam, że zabiera się za to ktoś kto nie jest kompletnę kaleką i potrafi obsługiwać śrubokręt i wtyczkę
Następnym razem (wiem, że to może potrwać) napiszę ogólne wrażenia i ew. co mnie boli w tym systemie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i nie żałuję pieniędzy na to wydanych. Duża nawi (kręcę ok. 4-5kkm miesięcznie po EU więc był to priorytet) do tego spotify czy muzyka z USB. Generalnie na PLUS
Pozdrawiam serdecznie
[/quote]
Potrzebuje instrukcji montazu na pdf
pozdrawiam Piotr
5) Montaż systemu. Niezbędne okablowanie podpinamy wg. instrukcji. Mogę dołączyć pdf jeśli ktoś zainteresowany. Jest jeden ważny haczyk i dlatego warto napierw spiąć na krótko i sprawdzić. Są takie 3 wtyczki oznaczone kolejno "A/B" "A" oraz "B" a do tego dwie wtyczki-zworki oznaczone "A" i "B". Najpierw łączymy konektor A/B z A a do wtyczki B wpinamy zworkę B. Odpalamy na krótko cały system i patrzymy cos się dzieje. Jeśli kółko sterujące (to przy dźwigni zmiany biegów) nie działa, ew. pokrętło od głośności w radiu lub mamy problem z dźwiękiem to znaczy, że trzeba wyłączyć wszystko i konetktor A/B wpiąć do wtyczki B a do A wpiąć zworkę A
Jest to jedyne polączenie które może sprawić problemy - reszta jest ładnie oznaczona i klarowna. Teraz może się komuś to wyadawać zagmatwane, ale takie nie jest (wtyczki te odpowiadają za komunikację z szyną CAN
Wyprowadzamy potrzebne kable w stronę głównego wyświetlacza. Do wyświetlacza podłączane są również 3 anteny - dwie GSM i jedna GPS.
W lewym boku schowka (nieco z tyłu) wywierciłem otwór do poprowadzenia przewodów. W moim przypadku były to:
- przewód USB
- Przewód AUX
- Dwie anteny GSM
Korzystając z zdemontowanego schowka poprowadziłem kabel od anteny GPS do prawego boku schowka (wychodzi potem przy słupku A od strony pasażera i jest na podszybiu
Montujemy potem wszystko w odwrotnej kolejności. Polecam wziąć drugą osobę ponieważ przy montażu radia z tyłu jest bardzo mało miejsca na kable i jedna osoba walczy z kablami a druga z radiem - poza tym po co pić samemu piwo
Ja generalnie rozbierałem kilka razy - ze dwa lub trzy, żeby wszystko zaczęło chulać i raz żeby poprowadzić kable do schowka. Nie miałem takiej wiedzy jak teraz i z pewnością za drugim razem poszłoby dużo szybciej i z jednego strzału). Ciężko mi teraz oszacować czas potrzebny do zrobienia całości, ale proponuję zarezerwować sobie na spokojnie popołudnie i parę browarków
Jeśli chodzi o stopień trudność to jest to proste. Zakładam, że zabiera się za to ktoś kto nie jest kompletnę kaleką i potrafi obsługiwać śrubokręt i wtyczkę
Następnym razem (wiem, że to może potrwać) napiszę ogólne wrażenia i ew. co mnie boli w tym systemie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i nie żałuję pieniędzy na to wydanych. Duża nawi (kręcę ok. 4-5kkm miesięcznie po EU więc był to priorytet) do tego spotify czy muzyka z USB. Generalnie na PLUS
Pozdrawiam serdecznie
[/quote]