Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - voitek82

Strony: 1 2
1
Sztachan1975 - czy mozesz to nagrac?
Jest kilka informacji na ten temat w jezyku angielskim :
https://www.obd-codes.com/p0467


3
Tak jak pisal Kajtek1, skaner ktory podlaczasz pod OBD- ja mam  autela - pomogl mi on zrozumic jak dziala moj dpf, teraz moge zyc bez niego ale i tak se podlacze od czasu do czasu.
Mialem androidowe OBD ale przestalem ich urzywac, bo im nie ufam i nie maja wszystkich parametrow etc( to sie zmieni z czasem #RUS_HACK.
Od czasu do czasu pojawiaja sie bledy w samochodzie ktore autel kasuje a android nie. Ktos kieys powedzial jak masz taki samochod to dolicz cene tego skanera, zaoszczedzisz.... skaner zawsze mozesz od sprzedac to chodliwa rzecz.
Dużo pisza o sposobach i jak przebiegają regeneracje-wszyscy pisza ze musisz rozbujać sie na trasie ets 2000 obrotow 20 minut, ale mało kto mowi ze regeneracja tez sie wlaczy jak jeździsz po mieście i to z funkcja start stop - co jest bez sensu ! Ta metoda włącza sie kiedy juz musi a np jak sensor wskazuje 130% zawartości ale tez nie zawsze bo mize wczesniej...

U mnie 3 rzeczy wskazują na regeneracje- temperatura dwoch czujników = +400 stopni oraz ilość wtryskiwanego paliwa i wtedy wiem żeby go nie jeszcze gasić....-

2 miechy temu poprosiłem garaż żeby mi dpf wyciągnęli i wymyli zapłaciłem 600 ale wiem ze jest cały w środku, teraz jak by pracował lepiej - był moment gdzie u mnie sensor wskazywał 400% i lampka na desce- jak masz 400% to forsowana regeneracja może sie nie włączyć....

4
Tak jak pisal Kajtek1, skaner ktory podlaczasz pod OBD- ja mam  autela - troche lepszy bo za pare setek, ale pomogl mi on zrozumic jak dziala moj dpf, teraz moge zyc bez niego ale i tak se podlacze od czasu do czasu.
Mialem androidowe OBD ale przestalem ich urzywac, bo im nie ufam i nie maja wszystkich parametrow etc( to sie zmieni z czasem #RUS_HACK.
czasu do czasu pojawiaja sie bledy ktore autel kasuje a android nie. Ktos kieys powedzial jak masz taki samochod to dolicz cene tego skanera, zaoszczedzisz.... skaner zawsze mozesz od sprzedac to chodliwa rzecz.

5
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Falowanie obrotòw 2.2cdi
« dnia: 11 Styczeń 2019, 13:53 32s »
znaczy sie przestaje falowac tak, zapytaj kolegi, czy to tez dziala u niego ?

Fajnie by bylo jak bys skaner sobie zalatwil, porownalibysmy parametry

Na filmiku po 1 minucie wybralem bieg i LEKKO dodalem gazu, odrazu widac wahania a innym razem jak dodam DUZO gazu to problem znika..tak jakby cisnienie w ukladzie sie wyrowna jakie kolwiek ono jest.

6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Falowanie obrotòw 2.2cdi
« dnia: 10 Styczeń 2019, 15:08 43s »
ja tez przestałem płacić za Diagnozy wiec szukam w internecie....
czekam az cos sie zepsuje na dobre... ale wychodzi ze nic sie nie zepsuje... tez wlewalem zlote nektary po 200 zl za butelke.....
problem mnie drazni bo niewiem jak będzie przy sprzedaży tego auta... kilka osób sugeruje ze to przez REMAP ale ja w to wątpię.

Możesz sprawdzić u siebie, czy jka ci zaczyna falować na biegu jałowym to możesz wcisnąć pedał gazu i rozkręcić na 4000 obrotów- zwiększyć dawkę, czy masz poprawę później czy przestaje falować ?

Mam momenty ze jak odpalę i poczekam to nie faluje po dodaniu lekko gazu zaczyna falować....

7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Falowanie obrotòw 2.2cdi
« dnia: 07 Styczeń 2019, 23:43 22s »
ja mam tak samo, raz jest raz niema. Wtryski wymienione re calibrowane i nic. DPF i Catalizator wymyty - przynajmniej wróciła moc i przyspieszenia.Turbo ma tylko minimalne luzy wzdłużne. Do EGR sie jeszcze nie dogrzebałem.
Dobrze wiedziec ze wymina filtra nic nie pomoglo. Zastanawiam ie czy to nie jakisz czujnik..
Ja mam dobry skaner- ktory pokazuje umnie co dzieje podczas tego. np wtryski, ciśnienie na listeie, ilość wtryskiwanego paliwa.....
czy probowałeś jeszcze jakieś sugestie z wpisów

8
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Drżenie i głośniejsza praca
« dnia: 05 Styczeń 2019, 16:35 02s »
i jak rozwiazales problem ?

9
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Falowanie obrotòw 2.2cdi
« dnia: 05 Styczeń 2019, 16:32 02s »
witam, czy re kalibracja rozwiazala problem calkowicie- czy moze wrocil.... i raz jest raz niema?

10
witam, i jak rozwiazales problem ?

11
witam, i jak rozwiazales problem ?

12

witam, i jak rozwiazales problem ?

13
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje Silnika
« dnia: 05 Styczeń 2019, 16:23 54s »
witam, i jak znasz juz przyczyne?

15
Silnik i osprzęt silnika / Odp: cylindry
« dnia: 17 Listopad 2018, 12:04 05s »
autotel powinien Ci dac test na rownomiernosc obrotow cylindrow.
Probowales?
moj iCarsoft MBII nie rozpoznaje silnika 651, a jak z Twoim?

zgadza sie Autel pokazuje cylindry - mam to na filiku w poscie #1 troche chaotycznie
postaram sie zlapac lepszy moment i wrzucic to online.

OH!  iCarsoft MBII NIE ROZPOZNAJE 651 !!! to nie dobrze!
Ja narazie czekam na swoj, ma przyjsc we wtorek - ten co ja mam to wersja 2- 2018  ( ma dodadkowe przyciski F1F2 ) dam znac.

16
Silnik i osprzęt silnika / Odp: cylindry
« dnia: 16 Listopad 2018, 17:33 31s »
Zgadza sie  każdy mechanik lubi pracować na swoim - ja jestem amatorem dzieki skannerom oszczedzam sobie kase i sie ucze;  tu w UK 1h w garazu to 50£+ w polsce 70pln, wiec nie pytajcie dlaczego sie tym bawie....- ale w sumie mój Marcepan był juz podpiety pod :

Autel MaxiCOM MK808 - jak dla mnie najlepiej działający ze wszystkich jakie miałem,

Launch X431 Diagun 4- brak kompatybilności z moim ECU - e.g nie moglem zrobić force regena, nie wyświetlało wszystkich sensorów np. b19/7

Autel MD802 - byl ciekawy ale mało czytelny
Launch Creader VIII - podobnie do Autel MD802

Był jeszcze Bosch i oczywiście Mercedes C4 Star- jakiś czas temu..

w przyszłym tygodniu mam sesje na STAR Mercedes-Benz wiec chciałem wiedzieć jakie parametry mam notować.....

Teraz kupiłem i czekam az dojdzie ICARSOFT Mercedes-Benz V2.0 MERCEDES OBD2 - za ta cene wydaje sie byc najlepsze 136£. za autela dałem £400.  Nie mowie o bluetoothach i androidach bo  to raczej roboty nie zrobi, widzi bledy  i moze je zkasowac ale to bylo dobre na poczatek.

17
Silnik i osprzęt silnika / Odp: cylindry
« dnia: 16 Listopad 2018, 16:37 03s »
Chciałem wrócić do tematu, podczas szarpania i skakania cylindrów, skacze mi ciśnienie na listwie a jak spojrzę na parametry DPF to temperatura czujników B19/11 i B19/9 zawsze jest 400+ !

To tak jakby samochód chciał zregenerować DPF( I mu cos tam przeszkadza) ale dlaczego robi to w miescie, kiedy przecież nie są spełnianie warunki do regeneracji ( chyba ze proboje zrobić Active regeneration - tylko dlaczego ?

Pytanie, gdzie i w jaki sposób "łączą"  sie te dwa systemy - DPF i Listwa- common rail.

Dalej mi sie wydaje ze wszystko zaczyna sie od DPF ale musicie wiedzieć ze Passive regen na autostradzie robi sie bez problemu jak rownierz Forced regen - podczas jazdy  ( urzywalem autela)

Jakies sugestie ?

18
Silnik i osprzęt silnika / Odp: cylindry
« dnia: 10 Listopad 2018, 12:19 18s »
Ja meszkam w londynie, i znam Polaka to robi takie sztuczki. Duzo ludzi tutaj potrafi kasowac DPF etc.
a mozesz podac namiary na swojego goscia, to sobie go sprawdze?

19
Silnik i osprzęt silnika / Odp: cylindry
« dnia: 10 Listopad 2018, 01:02 37s »
Ja wysylam moj ECU do Angli na przeprogamowanie i wycinam DPF.
Co do wideo  to zbyt chaotyczne.
Powinienes zrobic pelen test na smoothnest a potem dopiero na skanerze wybrac parametry do obserwowania i skupiac sie na nich bez skakania po wyswietlaczu.
Wiesz ze masz problem z DPF , wiec o co pytasz?

dobrze, postaram sie ustawic wybrane opcje.
co to jest smoothtest?

Wiem ze mam problem z DPF i chcialem wiedziec czy te dwie rzeczy maja cos wspolnego- teraz juz wiem ze raczej  tak ale pewny nie jestem. 
Ja sam Boje sie konsekwencji zkasowania DPF, wierze ze jak poznam problem bede go wstanie kontrolowac. Ja mieszkam w UK i tu w ubezpieczalni by mnie zjedli jak by sie dowiedzieli ze ma "modifikacje".  Wolal bym zmienic benzyniaka.... 

W poniedzialek Majster sprawdzi czy nie ma - Vaccum leak- a moze sam moge to zrobic? czy trzeba wejsc pod samochod? gdzie i jake rzeczy sprawdzac?

mi sie zdaje ze to kombinacja Vaccum leak i DPF ktory jest zapchany do tego stopnia ze cos tam przepusza ale regena nie zrobi - wiem ze czujnik b19/7 do wymiany.( wskazuje 0 stopni a to raczej zle - cholernie trudno znalesc skaner ktory skanuje ten wskaznik jak dlamnie Autel MaxiCOM MK808 pomogl mi najbardziej -a mialem kilka skanerow juz-Bosh duzo mi nie pokazl :/ )

 Probowalem forsowac regena autel-em Pro w trasie ale odmawial. Dla mnie koszt wyjecia DPF i fizycznie go wyczysczenia to  2000pln- tylko po co jezeli on sie moze zapchac po dwóch tygodniach.

20
Silnik i osprzęt silnika / Odp: cylindry
« dnia: 10 Listopad 2018, 00:50 17s »
Myślę, że ten DPF to top priorytet, poczytaj wątek Magicd i jego historii z powrotem na lawecie, oraz szacunkowych kosztów naprawy silnika...
Tak przeczytalem, dzieki.

Strony: 1 2
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!