- #1 - Odp: E250 problem z odpalaniem silnika dnia 24 Maja 2023, 22:27 55s Akcje
-
Cytuj
Z systemu start/stop zawsze odpala odrazu. A z kluczyka bywa ze 30 razy odpali na dotyk a potem kilka razy nie chce odpalić.
wiec chyba coś ze stykami w stacyjce , a takiego błędu nie pokaże na SD. - #2 - Odp: Wtryski dnia 19 Kwietnia 2023, 20:47 06s Akcje
-
Nie wiem jak jest z wtryskami ,ale ja kupiłem u nich przetwornicę, niby to samo ale nie ma znaczka mercedesa ,wiec może jest podobnie na wtryskach , pełno tych przetwornic na Allegro. Przekopałem cały samochód , bo nie miałem na niej doświetlenia zakrętu , nikt nie umiał jej zaprogramować ,bo brak było połączenia z programem.Dopiero na angielskim forum wyczytałem,że ich przetwornice są nie programowalne, mają tylko wpisane podstawowe funkcje
Może się komuś to przyda. - #3 - Odp: Wibracje na wolnych obrotach dnia 14 Kwietnia 2023, 20:49 33s Akcje
-
Cytuj
np. wtryski leją.
Pompowtryski tej generacji raczej nie leja , ale bardzo częstą usterką jest uszkodzona podkładka pod wtryskiem. Sam to miałem i tylko przypadkowo udało mi się to znaleźć.Przedmuch na podkładce to zmniejszone ciśnienie w cylindrze .Na dużych obrotach to się wyrówna , ale na wolnych będzie ..kulał,,
https://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/objawy-zuzytych-podkladek-pod-wtryskami
- #4 - Odp: Wibracje na wolnych obrotach dnia 14 Kwietnia 2023, 09:41 25s Akcje
-
a może nie szukać kosmicznych poduszek, bo nic tu nie pomogą . Temat był już poruszany odnośnie kultury pracy 220 CDI a więc hałasu i drgań jakie przekazuje na karoserię.
https://www.w212.pl/silnik-osprzet-silnika/slyszalny-odglos-silnika-wewntrz/20/CytujDodam jeszcze, że najgorzej jest na zimnym silniku, na rozgrzanym wibracje są trochę mniej odczuwalne.
Poduszki się nagrzewają i lepiej tłumią - #5 - Odp: Model po lifcie 2,2 CDI, kombi po wystrzeleniu poduszek dnia 29 Marca 2023, 21:29 25s Akcje
-
Jeśli ktoś posiada tak dokładny multimetr do 0,01 oma ,to chyba można
, tylko po co?
- #6 - Odp: Niedostateczny komfort w wersji classic. dnia 27 Marca 2023, 19:42 57s Akcje
-
Po samych objawach , które opisujesz , teleskopy dawno już powinny być wymienione.Cytuj
-wtedy auto bardzo fajnie buja jak ponton na wodzie
3.1. Kiedy amortyzatory są zużyte?
Do najczęstszych objawów ich wyeksploatowania zaliczyć możemy:
nierówne zużywanie się opon;
zwiększone kołysanie się nadwozia;
nadmierne przenoszenie drgań na karoserię samochodu;
słyszalne stukanie, skrzypienie lub piszczenie podczas jazdy na nierównościach.CytujAuto jest z 2012 roku i ma przebieg 211 tys.
,,Bez względu na to czy mamy do czynienia z amortyzatorami olejowymi, czy gazowymi, ich trwałość szacuje się na 60 do 100 tys. km.,,CytujCo ciekawe z przodu zamontowane są oryginalne amortyzatory z logiem Mercedes-Benz
Czyli dawno powinny być już wymienione.
https://www.motochemia.pl/amortyzatory-podstawowe-informacje-n-172.html
- #7 - Odp: Wymiana radia w A207 z JP na ECE dnia 25 Marca 2023, 21:27 12s Akcje
-
Cytuj
Chcę wymieć jednostkę centralną na wersję europejską,
Tego raczej nie da się zrobić w taki sposób ,pozostaje tylko kodowanie oryginalnego.
https://www.facebook.com/watch/?v=466715724202004&ref=sharing
Star diagnose się tego nie robidlatego nie odpowiedzieli.
CytujWitam, mam A207 z 2010 roku, NTG 4.0. Cabrio. Wersja z Japonii. W Menu serwisowym/dealerskim zmiana z Japonii na Europę daje tylko zmianę fal radiowych ale już bez RDS i zapamiętywania listy stacji, nie ma ikonek FM, AM. Plus przyciski odbierania/odrzucania rozmowy zamieniają się miejscami...
Czy jest jakaś szansa na zmianę oprogramowania jednostki oryginalnej z wersji Japonia na Europę? W NTG 4.0 nie ma j. polskiego ale nie przeszkadza mi to. Chodzi mi o fale radiowe w polskim zakresie fal, wyświetlanie RDS i ewentualnie starą mapę Europy plus prawidłowe działanie przycisków.
Jestem z Łodzi, jeśli ktoś zaoferuje rozwiązanie to podjadę. - #8 - Odp: Model po lifcie 2,2 CDI, kombi po wystrzeleniu poduszek dnia 25 Marca 2023, 10:55 56s Akcje
-
może z tyłu pasażerowie zapięli pasy a z przodu nie
- #9 - Odp: Armagedon dnia 14 Marca 2023, 10:35 54s Akcje
-
Wracaj do BMW tam turbiny nie padają
Sprowadziłem samochód BMW X3 z francji z BMW Finance. Samochód miał walniętną turbine. W rozmowie z mechanikiem z serwisu Automacher w Rzeszowie dowiedziałem się ze nie ma czego stakiego jak nowa turbina. Miałem więc w planie oddanie samochodu do BMW w Krakowie w celu pełnej naprawy z wymianą turbiny. Cena za trubinę 5800 zł !!! w poleconym przez mechania zakładzie w Mielcu regeneracja turbiny 1200 zł. Ponoć BMW również nie ma nowych turbin tylko regenerowane.
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=86&t=94598 - #10 - Odp: Jak wymontować stacyjkę? dnia 11 Marca 2023, 21:57 14s Akcje
-
Trzeba śrubokrętem wypchnąć czujnik temperatury , który trzyma stacyjkę.
Ja najpierw , wymieniłbym silniczek rygla , bo to bardzo częsta przyczyna , gdy ktoś wyciąga kluczyk na skręconych kołach, a nie demolował pół samochoduno ale fachowiec powiedział ....
- #11 - Odp: Jak wymontować stacyjkę? dnia 11 Marca 2023, 12:35 43s Akcje
-
Cytuj
dopiero po wyjęciu go milknie ale blokada (rygiel) nie zaskakuje
To częsty błąd ,ale nie stacyjki tylko rygla. Raczej silniczek rygla jest do wymiany a nie stacyjka.
https://www.w212.pl/elektronika/brak-reakcji-na-kluczyk/msg15724/#msg15724 - #12 - Odp: Ogrzewanie tylnej szyby w212 dnia 07 Marca 2023, 11:40 14s Akcje
-
Chyba nie tak do końca skoro podgrzewanie lusterek działa bez załączenia ogrzewania szyby tylnej
wydaje mi się,że w moim właśnie tak działa
Pojazdy z ogrzewaniem szyby tylnej: poniżej 15 °C ogrzewanie lusterek automatycznie włącza się na dziesięć minut po rozruchu silnika. Ponadto ogrzewanie lusterek można włączyć razem z ogrzewaniem szyby tylnej.
https://moba.i.mercedes-benz.com/baix/vans/447.8_mbux-high_2020_b/pl_PL/page/ID_7551e19c428fba8d354ae3656b0cc456-f7290453428fba9c354ae36544dff167-pl-PL.html#
- #13 - Odp: Błędy po wymianie łańcucha rozrządu. dnia 06 Marca 2023, 11:10 26s Akcje
-
Cytuj
Zauważyłem natomiast, że olej został wymieniony ale filtr oleju już nie. Filtr czarny z opiłkami metalu. Wymieniłem filtr.
Lepiej wymień mechanika ,jak robi takie rzeczy - #14 - Odp: Ogrzewanie tylnej szyby w212 dnia 06 Marca 2023, 11:07 25s Akcje
-
Lub usunąć przekaźnik...... C Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby
- #15 - Odp: Model po lifcie 2,2 CDI, kombi po wystrzeleniu poduszek dnia 05 Marca 2023, 15:36 21s Akcje
-
Program diagnostyczny wszystko Ci pokaże, bez niego i tak nie skasujesz błędów po wymianie elementów.
- #16 - Odp: Ogrzewanie tylnej szyby w212 dnia 05 Marca 2023, 15:34 31s Akcje
- #17 - Odp: W212 3.0 diesel 231 KM 2010 rok skrzynia 7g - błąd P1249 dnia 28 Lutego 2023, 22:01 05s Akcje
-
Cytuj
Gdzie szukac?
Przecież Sewan napisał gdzie szukać . - #18 - Odp: W212 3.0 diesel 231 KM 2010 rok skrzynia 7g - błąd P1249 dnia 28 Lutego 2023, 07:48 20s Akcje
-
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2191350.html#10400798
Jaki jest opis do błędu P1249 ?
Nasze skrzynie nie mają chyba zewnętrznego sterownika, tylko umieszczony jest w skrzyni. Sprawdź wtyczkę na skrzyni biegów ,często zbiera się tam woda. - #19 - Odp: W212 3.0 diesel 231 KM 2010 rok skrzynia 7g - błąd P1249 dnia 27 Lutego 2023, 19:41 29s Akcje
-
Cytuj
zniknely z wyswietlacza literki M S E nie mozna przelaczyc zadnego trybu jazdy
to chyba normalne,że w trybie awaryjnym nie możemy bawić się zmianą trybu jazdy
Sterownik w nadkolu? Jest chyba więcej suchych miejsc do jego umieszczenia.Cytuj.Proszę o info fachowcow co moze byc przyczyna tego bledu
tu fachowiec za bardzo chyba nie odpowie ,tylko dobry program diagnostyczny. Tryb awaryjny wcale nie musi być związany z skrzynią biegów. - #20 - Odp: Słyszalny odgłos silnika wewntrz dnia 25 Lutego 2023, 19:01 42s Akcje
-
Ten chyba ma też poprawną ilość cylindrów
Na filmie słychać jak pięknie pracuje ten silnik 2,2 CDI.