Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bogdan104

Strony: 1
1
Elektronika / Odp: galopujący zegar
« dnia: 14 Sierpień 2019, 20:27 35s »
Użytkuję moją gwiazdę od sześciu lat i nic mi o tym nie wiadomo.Ponieważ terminy w pobliskich warsztatach które mają starkę były dość odległe,nie wytrzymałem i sam zdemontowałem licznik i zacząłem kombinować.Odpinałem i wpinałem wtyczkę ale nie pomagało,dopiero gdy obracałem wskazówki palcem trafiłem na aktualną godzinę i zegar się ,,wstrzelił". No i ok. :)

2
Elektronika / galopujący zegar
« dnia: 12 Sierpień 2019, 20:22 53s »
Witam, e-200 2011r. po wymianie akumulatora zegar analogowy ten obok szybkościomierza po każdej minucie przestawia się o 12 godzin+1 minuta,czyli upłynie minuta i zegar rusza do przodu o 12 godzin po czym staje na minutę i znowu rusza i tak bez ustanku bez względu czy silnik pracuje czy nie i nawet po wyciągnięciu kluczyka czyli całą dobę. Godzina na wyświetlaczu radiowym jest prawidłowa,nie pomaga resetowanie z pozycji Command,oczywiście w menu przy kierownicy nie ma takiej opcji. Czy ktoś miał podobny przypadek? Będę wdzięczny za poradę.

3
Silnik i osprzęt silnika / znikający płyn chłodzący
« dnia: 27 Czerwiec 2017, 23:11 50s »
Witam ponownie i dziękuję za podpowiedzi i sugestie.Dziwi mnie tylko że mimo iż samochód  stoi to płyn znika.Żadnych mokrych śladów pod samochodem i w komorze silnika,nie ma też możliwości odparować bo silnik zimny.

4
Silnik i osprzęt silnika / znikający płyn chłodzący
« dnia: 26 Czerwiec 2017, 21:56 37s »
Witam,mam spory dylemat,a mianowicie: w212 E200 2011r ,zaczął mi ,,znikać '' płyn chłodniczy i to w sporych ilościach,a najdziwniejsze jest to że nie mogę znaleźć przyczyny ani miejsca.Zaczęło się od tego że po zauważeniu niskiego poziomu dolałem ok.300 gram a po niedługim czasie ponownie.Po uzupełnieniu do pełna mimo że samochód stał zaparkowany co 4-5 dni dolewałem nawet po 0,5 litra ( potem lałem już wodę dla oszczędności ) a pod samochodem sucho.W trakcie powrotu do kraju na dystansie 1000 km. 3 x dolewki po nawet 1-1,5 litra każdorazowo.Po powrocie jazda po mieście sytuacja się powtarza,bywało że w zbiorniczku nie było w ogóle płynu i wlewałem nawet 3 do 4 litrów.Na wyświetlaczu żadnych komunikatów,oczywiście oprócz ,, niski poziom płynu". A cały sęk w tym że nie mogę zlokalizować miejsca ubytku !! Pod samochodem nie ma śladów wycieku,silnik przeglądany naokoło,osłona pod silnikiem ściągana i żadnych konkretnych śladów. Samochód jedzie i zachowuje się normalnie.Przed oddaniem do warsztatu chciałbym się sam upewnić co do przyczyny,bo przed tą historią przy wymianie oleju w silniku i skrzyni  biegów,jeden mechanik zauważył nikłe ślady wilgoci w okolicy pompy wodnej ( ale niewspółmierne do ilości ubytków ) i od razu zadysponował wymianę tej pompy.Drugi gdy był w kanale w dolnej lewej części silnika też zasugerował jakiś plastikowy element do wymiany ( koszt ok.300 pln.+robocizna ).Acha dodam jeszcze że korek oleju i bagnet czyste bez śladów emulsji. Czy miał ktoś może podobny dylemat,a może jakieś sugestie ? Będę wdzięczny. Pozdrawiam

5
Wnętrze / schowek przed pasażerem
« dnia: 30 Październik 2016, 18:30 51s »
Witam,mam problem z otworzeniem głównego schowka,nie reaguje także na kluczyk.Po użyciu siły otworzyłem go bo wyszedł z gniazda prawy plastikowy zaczep od prawego rygielka drzwiczek lecz sam rygielek nie chowa się przy próbie otwierania (widocznie zacięty mechanizm w środku).Może ktoś wie jak się dostać do tego mechanizmu tzn.jak ściągnąć ściankę drzwiczek ewentualnie jak wymontować cały schowek? Niby taka drobna usterka a irytuje bo uniemożliwia korzystania ze schowka. ;D

Strony: 1
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!