Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - voitek82

Strony: 1
1
Silnik i osprzęt silnika / cylindry
« dnia: 09 Listopad 2018, 16:20 30s »
Witam,

w212, 2.2 diesel, om651 , 2011

Od czasu do czasu, w pierwszych 5-10 minutach jazdy, mój silnik zaczyna szarpać, trzęsie buda i naprawdę nie przyjemne uczucia i dźwięk cyklicznego szorowania .

Mam to od początku posiadania tego auta, czasem to jest czasem niema.




W końcu Popielem go pod Autel, i tak jak na filmiku:

RPM skacze,

Ciśnienie na listwie szaleje

smooth operation of cylinders   issues




Po kilkunastu minutach jazdy wszystko wraca do normy. Kiedy na przyklad zrzucam bieg - bo myślałem ze to skrzynia lub torqe conventer, symptomy przestaja ale tylko na 2 sekundy. czyli to nie skrzynia.

Kiedy zaczyna szarpać zauważyłem ze temperatura b19/11 jest zawsze powyżej 400`C. Tak mam problem z DPF i nie wiem dokładnie jak on bardzo jest zapchany,( chce go wyjąć i wymyc, ale na razie to nie priorytet), ale to chyba nie ma wpływu na prace cylindrów...








filmików mam wiecej, ale raczej nie potrzeba... jakie inne wartości powinienem jeszcze sprawdzić?

2
Silnik i osprzęt silnika / dzwiek po odpaleniu
« dnia: 02 Listopad 2018, 18:11 19s »
witam,
zaczelo tak dziwinie grzechotac, po kilku minutach przestaje. Jakies sugestie ?

w212 /2.2 / om 651.924 / 2011



3
Silnik i osprzęt silnika / EGR - slaby performance- Fault 53336/6058
« dnia: 14 Wrzesień 2018, 12:20 43s »
Witam ,

Skanowalem Launch Creader VIII OBD2 i takie znalazlem taki blad:
y85 exhaust gas recirculation cooler bypass switchover valve w212 Fault 53336/6058

kilka dni temu wymienilem sensor filtra czasteczek (DPF), bo wyskakiwał błąd, i samochód wchodził w limp mode.

Mam samochód od niecałego roku, ale czuje ze jego performance( przyspieszanie etc ) sa Słabe.

Jakieś sugestie- i dlaczego nie wyskakuje to jako standardowy błąd tylko dopiero kiedy sie pogrzebie.



4
Skrzynia biegów / Wybija wsteczny po 6 sekundach- automat
« dnia: 22 Lipiec 2018, 11:53 46s »
Witam,

W212 z 2011roku,

Jakies 2 miesiace temu musialem go zawiesc do garażu bo na desce zapalila sie skrzynia. Wtedy moglem tylko wrzócić D (1) i wsteczny (R) oba z wielkim oporem, zgrzytem ze aż autem trzęsło.
Diagnoza: Kompurer w skrzyni sie przepalil. Dodadkowe elementy tez do wymiany - czyli standardowa procedura. £1100

Juz po8 godzinach zaczął wybijać mi bieg przy prędkości poniżej 10km - na dojeździe do świateł, potrafił również zaskoczyć hamulec i mogłem usłyszeć trrrrrrrrrrr, bez zgaszenia i ponownego uruchomienia nie było opcji jazdy, tylko ze znowu do momentu dojazdu do świateł, czasem nie pozwolił sie nawet rozpędzić i wybijał podczas włączania sie do ruchu!. Podobnie ze wstecznym, kilka metrów i trrrrrrrrrr.

Zawiozłem do garażu, diagnoza - gear sellector - £500 - przynajmniej teraz biegi wchodzą delikatnie wcześniej szarpało.

1 dzień i znowu to samo - czasem było czasem nie!! to jest najgorsze! ale w sumie jak juz sie pojawiło to juz raczej sie jechać nie dalo - musiało odstać.

Bol jest taki ze żadne kody nie sa zapamiętywane.

Trzecia wizyta w garażu - tym, razem nic nie płaciłem, zrobili komputer jeszcze raz, zmienili drive plate, komputer skrzyni zewnętrzny, i wajchę do zmiany przy stacyjce, to ostatnie niby rozwiązało problem.
Niestety nie, teraz samochód niby nie wybija na D - czyli przy zwalnianiu do prędkości 10km - mogę nim jeździć, problem został ze wstecznym jak sie nagrzeje ( a grzeje sie bardzo szybko do 94 wcześniej nigdy nie miałem 94! zawsze 84-88 stopni! i trochę więcej czasu ZANIM ta temperatura byla taka wysoka- może ze lato pełna gęba jest) do kiedy wybiorę R z i odczekam 6+ sec. to słyszę delikatne chrzęstniecie i bieg zbija na P. Po kilku próbach ponownego wybrania biegu, zgaszenia / zapalenia/ trzaskania drzwiami, bo myślałem ze to drzwi, mogę dokończyć parkowanie na wstecznym.

Podobne problem byl rozwiązywany wymiana stacyjki, ale teraz to ja sam juz nie wiem, bo może stacyjka (ale w sumie nie mam już problemu z dojazdem do swiatel), może czujnik na drzwiach, może kable, albo cos nie tak w skrzyni biegów. Ciekawi mnie tez dlaczego problem czasem jest, czasem nie ma (to raczej nie drzwi) i zawsze bardziej jest jak jest Gorąco.

Mógłbym dac linka do youtuba ale tego chyba tu robić nie wolno?

Strony: 1
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!