Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - selwin

Strony: 1
1
Silnik i osprzęt silnika / Wyciek paliwa 250cdi
« dnia: 19 Luty 2018, 20:25 11s »
Witam.
Od jakiegoś czasu czułem we wnętrzu auta zapach paliwa. Pod autem zaczęly się tworzyć po nocy małe plamki, naprawde małe,osłona pod silnikiem tez lekko od ropy. Odpala normalnie, nie ma efektów nieszczelności w układzie.
Zdjąłem osłone silnika, tą od góry. "Gąbka "pod osłona była dość mocno nasączona paliwem. W zagłebienieach, w których sa wtryski jest troche paliwa, węzyki i przewody które tam sa  tez całe od paliwa.Wydaje się ,że przyczyna jest gdzies w tych okolicach. Dziwne ,że mokra jest ta gąbka, tak jakby tryskało coś w góre??
 Wytarłem to wszystko do sucha, przejechalem kawałek, zerknalem pod maskę i na razie nic nie widac.
Próbowałem sil w googlach, skutek marny....może miał ktos podobny lub nawet taki sam przypadek, może to jakaś typowa usterka w tych slnikach?? Będę wdzieczny za pomoc.

2
Nadwozie i karoseria / Klamka drzwi - demontaz
« dnia: 20 Wrzesień 2017, 10:10 00s »
 Mam potrzebe pomalowania klamki przednich drzwi.
Wie ktoś może jak najprościej , ją zdemontować?
Otwierając drzwi, na wysokości klamki jest okragła czarna zaślepka, czy to dobry kierunek?

3
Sklepy i warsztaty / Warsztat kujpom.
« dnia: 03 Wrzesień 2017, 18:16 36s »
Zna ktos może solidny warsztat znający się na marce w kuj pom, ew, połduniowe rejony pomorskiego? Znalazłem w necie Torun firma F.H.U REWER, jeśli ktoś zna prosze tez o info.

 

4
Silnik i osprzęt silnika / Pasek wielorowkowy spadł.
« dnia: 30 Lipiec 2017, 13:44 43s »
Witam.
 E 250CDI podczas jazdy spadł mi pasek wielorowkowy. Nastąpiło to podczas ulewy i wjechania w wielka kałuże. Nie sadze, żeby to był powód ,ale pisze bo różnie bywa. W pierwszej chwili pomyślałem ,że pękł, ale nie, pasek jest cały, wszystkie rolki plus napinacz wizualnie bez uszkodzeń, chodzą lekką.
Chciałem założyć pasek z powrotem, ale nie dałem rady go naciągnąć, a napinacza nie mogę ruszyć.
Gdybym nawet go założył, to tarłby o śrubę , która jest lekko na prawo do góry od napinacza.
Co robię  źle? Czy napinacz, potrzebuje dużej siły aby go ruszyć?? Wydaje mi się, że powinien dac się popuścić, aby nałożyć pasek. Wielkiej niby filozofii w tym nie ma ,a jednak:)
Napinacz wykręciłem , został w pozycji gdzie rolka jest max w prawo patrząc na napinacz.
Proszę o podpowiedź.
Gdyby ktoś miał schemat  paska, bo w necie nie mogę poszukać.

5
Ma ktoś doświadczenie w zamianie opon letnich jak w temacie. Pytanie pod katem stabilnej jazdy w koleinach. Jest to jedyny powód ew. zamiany.

6
Oświetlenie / Działanie świateł w pozycji 0 /A
« dnia: 03 Październik 2016, 21:19 21s »
Wiecie może dlaczego w pozycji "0" światła działają tak jak powinny działać w pozycji "A". Czyli jeśli jest widno palą się LEdy dzienne, zapada zmrok odpalają ksenony niby ok. Ale tak dzieje się w zarówno w A jak i w "0"

Strony: 1
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!