Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - piasek103

Strony: 1 2
1
Modyfikacje i tuning W212 / Dolozenie subwoofera
« dnia: 15 Maj 2019, 11:40 11s »
Witam mam w212 sedan 350 cdi 2010 rok kupilem ju subwoofer i Mam pytanie jaki dokladnie wzmacniacz dokupic do niego. Gdzie podpiac sie ?

2
Czujnik A0019050600

3
Silnik i osprzęt silnika / Urwany kabel od czujnika Temperatury Dpf 350cdi
« dnia: 24 Kwiecień 2019, 19:05 49s »
Witam czy wie ktoś może gdzie znajduje się wtyczka od czujnika Temperatury dpf bo mam urwany kabel z przodu auta pod filtrem powietrza od strony pasażera wystaja dwa kabelki bialy i szary.

4
Tylko powiedzcie mi jak sciagnac wtyczke z zarowki 1 h sie meczylem i nic pociagnelem dzwignie tzn odblokowalem od wtyczki i nic.

5
Nie wiem czy na pewno tak wyczytalem ze z tej samej firmy tylko w serwisie jest znaczek Mercedes-Benz a tu nie Ina 551018310

6
Zamontowałem firmy Ina taki jak na Niemieckim forum pisali że by założyć taki idzie niby fabrycznie i byl najdrozy.

7
Jak juz zapalił to chodził ładnie i nie było tego grzechotu. Dziwne to bo powinien być przy pierwszym odpaleniu zanim olej złapie tylko ten napinacz był tak jak smarem wysmarowany.


9
Właśnie wymieniłem już napinacz po wyciągnięciu były identycznej długości pierwsze odpalenie tylko kręcił nie chciał odpalić nie wiem z jakiej przyczny dopiero za 4 razem zapalił i nie było tego dzwięku. Dziwne bo jak wymieniałem kiedyś w 2.2 cdi to hałasował chyba z 20 sekund zanim zaczoł normalnie pracować. Okaże się jutro rano czy pomogła wymiana dodaje zdjęcie i film.

10
Ale czym wsadzic magnes od srodka

11
Jeszcze nie czekam na czesc dam znac

12
Przy 360000km

13
Robilem kiedyś łańcuch z kolegą ale w om646 też tylko łańcuch i napinacz. Nie wiem jak tu jest czy trzeba go zkuwać jakimiś narzędziami czy jest w całości.

14
Tam cos pisali że lepszy jest napinacz Ina od oryginału ale jak założe napinacz że by sprawdzić to nie zepsuje się sie odrazu jak będzie trzeba wymienić też łancuch ?

15
Dzisiaj odpalałem bez paska wielorowkowego ta sama sytuacja dodaje filmik czyli jednak napinacz. Ogladałem łancuch przez wlew oleju jego napięcie przed i po odpalaniu. W obu wariantach przelega bardzo mocno nie da się go odciągnąć maksymalnie może na 1 mm zębatki dwie ktore tam widać też są w idealnym stanie. Po niedzieli spróbuje wymienić sam napinacz i moje pytanie czy lepiej kupić firmy Ina jak radzili na forum Niemieckim czy oryginalny w Mercedesie ?
A i jeszcze jedna sprawa czy bez problemu uda się go wykręcić jak ściągne dolot powietrza?



16
Faktycznie dzieki za fotke. Na Niemieckim forum wyczytałem że ktoś wymienił napinacz i problem zniknoł ale wspomniał że musi byc firmy Ina. Jutro spróbuje odpalic bez paska klinowego że by się upewnić.

17
Taki mam mozliwosc wziasc od znajomego na probe mowi ze sprawny dodaje zdjecie ale chyba tez juz lipa z nim

http://www.pomniejszacz.pl/zdjecie/1310773-81a73fb1-27a9-4260-a3b6-d22fc3.jpg

18
To w sprawnym napinaczu musi byc widoczny ten srebny element tak ?

19
Chyba tak zrobie zaloze nowy napinacz ale najpierw odpale bez paska wielorowkowego dziekuje za wskazowki

20
Właśnie mam widoczny przez korek i dociska ślizg.

Strony: 1 2
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!