Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szakq123

Strony: 1
1
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 30 Październik 2018, 16:51 29s »
Temat zamkniety, mimo najciekawszego dla mnie silnika w E350 z racji na duzo lepsze dla mnie prowadzenie bedzie niestety bmw f10 535i. Teraz jeszcze tylko znajde sztuke z mpakietem i wydechem mperformance i bede kupowal

2
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 29 Październik 2018, 15:12 30s »
Dzieki za informacje, w takim razie czy każdy AMG pakiet ma regulowane elektronicznie amortyzatory czy to jest wtedy pneumatyka?
Czy w trybie sport zmienia się też reakcja na gaz i siła wspomagania kierownicy?

3
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 28 Październik 2018, 12:58 50s »
tego sie nie boje, chwile jezdzilem na 20stkach z profilem 35 i twardym zawiasem. Na trasy krajowkami po 200km i torowiska to bylo juz slabe ale na taka jazde jak robie po 20-30km po okolicy gdzie drogi sa powiedzmy w miare to 19stki z profilem 40 sa idealne. Mam wrazenie ze standardowe BMW F10 na twardsze nastawy i avangarde W212, a trojka F30 z mpakietem na 19stkach plus run flaty jezdzilem sporo i jest to to czego mniej wiecej szukam
 

4
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 26 Październik 2018, 21:08 25s »
Juz wiem ze moglby byc twardszy niz avangarde. Czy pakiet amg da lepsze czucie drogi?

5
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 18 Październik 2018, 16:16 58s »
właśnie coś czytałem że avangarde ma -30mm zawias to pewnie też twardsze sprężyny. Mnie interesuje tylko avangarde lub stylistyczny pakiet amg. Czy pakiet amg będzie twardszy i bardziej zadziorny w prowadzeniu niż avangarde?
Odnośnie airmatica to wezmę go jeszcze pod uwage bo auta będę szukał z tych pewnych. W całkiem nienajgorszych pieniądzach są E350 u niemieckich dilerów w ofercie używanych ale pół skóry w większości i średni wypas.
Czy ktoś z Was się orientuje czy PL dealer może ściągnąć z DE ASO używke do Polski?

6
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 18 Październik 2018, 11:51 15s »
Ok już wiem że E400 odpada, tak jak pisałem chce N/A i jest tylko po lifcie.
O ile dobrze doczytałem to dobrym wyborem byłby tez silnik M272 czyli 3.0 lub 3.5 który do 2006 roku miał problem z wałkiem wyrównoważającym, a jako że W212 jest od 2009 to powinno być ok - czy ktoś z Szanownych forumowiczów może potwierdzić lub zaprzeczyć?
Może używa takiego silnika i ma wyrobiona opinię?
Dodatkowo w porównaniu do V8 standardowo V6 było bez airmatica który jak czytałem zrobienie w całości kosztuje jakieś 9tys więc chyba mógłbym się bez niego obejść.
Pytanie tylko czy na klasycznym zawieszeniu taki E300 lub E350 nie jest zbyt kanapowy?

7
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 17 Październik 2018, 11:24 19s »
wtryski do niego są jakoś w miarę udane? Ile za sztukę mogą kosztować?

8
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 17 Październik 2018, 09:59 47s »
Dziękuję za informację:
1. E400 to jakie jest oznaczenie silnika? To nie jest biturbo trzylitrowe? Wolałbym wolnossaka... Poza tym on chyba po lifcie dopiero był? Raczej przedliftowego bym szukał
2. CGI będzie na wtrysku bezpośrednio tak? Czy to jest tak, że on jest dopiero w polifcie, a przed był 272KM z pośrednim wtryskiem?

9
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 16 Październik 2018, 19:12 03s »
Przegladalem oferty w DE i jest co najmniej 5 ladnych sztuk, a ogolnie okolo 50. Odnosnie kosztow to wlasnie stad tez ten temat, bo tarcze, klocki, olej, paliwo i opony przy moich przebiegach 10k rocznie i tak beda akceptowalne i co najwazniejsze latwo policzalne i przewidywalne. Bardziej mi chodzi o porade typu nie bierz silnika M273 bo pada nie wiadomo kiedy rozrzad za 15tys pln albo pada co 50tys cos tam w airmatiku za 10tys. Z tego co czytalem na stronach to wyglada na to ze airmatic to koszt max 5tys, czesto polowe tego jesli tylo miechy do regeneracji czy sam kompresor. Rozrzad nie czytalem o problemach w rocznikach po 2009 z tym silnikiem, do 2006 ponoc wycieraly sie zeby na ktoryms wałku. Tyle wiem mniej wiecej. Poza standardowa ekploatacja nie chcialbym awarii za ponad 5tys czesciej niz raz w roku co przy zakupie zdrowego i sprawdzonego egzemplarza mam nadzieje jest i tak znacznie na wyrost?

10
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 16 Październik 2018, 10:32 36s »
Dziekuje za zainteresowanie, idealny wydawalby sie silnik w stylu wolnissasego R6 z Bmw o mocy 272KM ale w Mercu te 3litrowki ponoc nie udane stad spojzalem na V8. W amg nie chce sie pakowac bo eksploatacja i zakup bedzie duzo drozszy. Kolega z pracy ma M5 F10 to same tarcze i klocki przod kosztuja okolo 5tys gdzie d9 Amg tansze nie beda, z kolei 500tka taki zestaw kosztuje jakies 1500-2000zl

11
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 15 Październik 2018, 12:09 37s »
Panowie i Panie, Ktoś coś? Jeśli nie właściciele, to może ktoś miał kolegę wujka i może coś powiedzieć?

12
Kupujemy Mercedesa W212 / Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« dnia: 12 Październik 2018, 12:30 10s »
Dzień dobry,

chciałbym abyście mi pomogli i doradzili jakiego silnika poszukiwać i w jakiej ogólnie konfiguracji auta tak aby:
1. miało około 250-300KM lub więcej
2. było odporne na krótkie dynamiczne odcinki - chętnie bez turbo/kompresora
3. w automacie
4. RWD wystarczy
5. miało możliwie mało upierdliwych usterek które nigdy nie wiadomo kiedy wystąpią i nie da się ich zrobić na zapas gdyż auto chce mieć dostępne w 99% czasu na życzenie

pod powyższe najchetniej by mi pasowało jakieś V6 ale jak czytam specyfikacje to już sam głupieje czy one były wolnossące czy nie i chyba z rozrządem nieudanym?
Może w takim wypadku starsze technologicznie ale pewne V8 5.5l 388KM? Troche za dużo na początek mi się wydaje ale z czasem pewnie się przyzwyczaję, mam już 35 lat więc odrobina oleju w głowie jest...

To ile spali nie ma znaczenia zbytnio ale coś wyczytałem, że V8 tylko z pneumatyką wychodziło - awaryjne? Drogie w naprawie? Jak daje radę awaryjność skrzyni z tak mocnym silnikiem?

dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie zwłaszcza od posiadaczy bo google wiadomo pisze raz tak, raz tak i są błędy na portalach

PS. Budżet nie jest ustalony ale powiedzmy tak około 100tys pln.

PS2. do tej pory jeździłem japończykami i choć naprawy były średnio tanie jak na klasę mojego auta to bardzo sporadyczne

13
Zanim zaczniesz... / Odp: Skąd wiesz o forum?
« dnia: 12 Październik 2018, 12:23 47s »
Google!

14
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« dnia: 12 Październik 2018, 12:23 18s »
Cześć wszystkim,

nigdy nie mercedesowy ze mnie kierowca ale może się to zmienić niebawem :)

Strony: 1
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!