Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - vand

Strony: 1 2
1
Oświetlenie / Odp: Czesc Wszystkim
« dnia: 13 Styczeń 2019, 21:54 56s »
Wstaw fotki przed i po wymianie

3
Oświetlenie / Odp: Czesc Wszystkim
« dnia: 13 Styczeń 2019, 21:10 29s »
Ale link do czego ?
Jak je wymienic, czy gdzie kupic ?

4
Elektronika / Odp: Wymiana czujnika parkowania PDC
« dnia: 12 Styczeń 2019, 10:32 17s »
Jak widzisz, nie założyłem nowego wątku, tylko się dokleiłem do istniejącego. Świadczy to o tym ,że szukałem, lecz nie udało mi się znaleść.

tak czy siak - Dziekuje

5
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Termostat E350
« dnia: 11 Styczeń 2019, 21:58 33s »
Masz może jak zmierzyć napiecie podczas pracy silnika ?
przy włączonych nadmuchach, przy wyłączonych ?
włącz też światła przy włączonym nadmuchu i zmierz napiecie , ale na akumulatorze przy pracującym silniku

6
Nadwozie i karoseria / Odp: Jakie pióra wycieraczek
« dnia: 10 Styczeń 2019, 10:14 16s »
I ja uleglem sugestii tych pior.
ale ze ja nie jestem szatanem predkosci, ani mnie do tego nie ciagnie, to przetestuje te piora przy nizszych predkosciach ;p ( tak do 150km/h )

ale ze z zasady nie powinno sie wymieniac pior na zime, wiec te pewnie szybko sie skoncza.
i wtedy zakupie same gumy ..
zobaczymy..

aha, nalezy pamietac, zeby nie woskowac szyby. ( nie woskowac auta na myjniach automatycznych ). wosk pogarsza prace wycieraczek.

7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Termostat E350
« dnia: 09 Styczeń 2019, 21:13 05s »
to raczej nie termostat.
predzej ktorys czujnik odpowiedzialny za odczyt temperatury plynu chlodzacego

8
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Termostat A651 200CDI
« dnia: 09 Styczeń 2019, 14:21 23s »
ze dwa tygodnie trmu wymienialem u siebie.
termostat jest w moim przypadku w obudowie. calosc jest z lewej strony silnika na gorze.
koszt termostatu - 250pln
oring uszczelniajacy - 1,5 pln
robocizna wlasna

9
Elektronika / Odp: Wymiana czujnika parkowania PDC
« dnia: 08 Styczeń 2019, 15:22 36s »
Podepne sie pod temat.
wymienilem wszystkie czujniki , ktore program wskazal jako wadliwe. tylko jeden ( z przodu ) wciaz pokazuje sie jako uszkodzony. diagnoza mowi o ciaglym niskim napieciu, czy cos takiego.
chce wymienic jeszcze sterownik PDC.
mozecie podpowiedziec gdzie sie znajduje ?
auto z 2010r

10
Nadwozie i karoseria / Odp: wlamanie do auta
« dnia: 29 Grudzień 2018, 16:24 28s »
zalozyles watek o demontazu boczku.
masz tam film instruktazowy

11
Nasze Mercedesy W212 / Odp: E200CDI by scareface
« dnia: 26 Grudzień 2018, 18:57 46s »
zawsze mozna zamiescic ogloszenie na tym forum jakie aktualnie czesci ida pod mlotek ;)
ja juz kilka kupilem, ktore byly mi potrzebne. na allegro, bo tutaj pustki w ogloszeniach.

12
Wnętrze / Odp: klamka drzwi
« dnia: 24 Grudzień 2018, 10:30 47s »

13
Elektronika / Odp: Aktualizacja Audio 20 Cd z Garmin
« dnia: 20 Grudzień 2018, 19:42 34s »

Jedyna uwaga na używanie androida na navi- żre to sporo pradu wiec musisz podłączyć ładowanie USB 2.5 amp, gdyz gniazdo w schowku daje tylko 0.5 amp i rozładowuje baterie.

Sugeruje zmienić kabel. to jest najczęstsza przyczyna niedoładowania telefonu. Im grubszy, tym lepszy.

14
auto z 2010r.
przebieg ... coz ..
tego co ma na zegarach to nawet nie napisze. a ten co widzialem po vin ....
780tys ?

15
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył leży...
« dnia: 20 Grudzień 2018, 08:46 27s »
jeszcze jedno pytanie.
czy jest różnica pomiedzy zaworami o numerach
A 251 320 01 68
A 251 320 01 58

czy te dwie ostatnie to tylko seria, czy partia, czy zakodowany rok produkcji ?

16
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył leży...
« dnia: 20 Grudzień 2018, 08:24 16s »
ps. zauważyłem że pierwsza siada prawa strona, a później lewa.

plan na dzisiaj mam taki , że podgrzeje farelka samochodowa zawór i sprawdzę czy nie wstanie szybciej.

ps2. kurde, nie da sie tutaj edytowac swoich postów , tylko trzeba pisać kolejny ? :/

17
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył leży...
« dnia: 20 Grudzień 2018, 08:13 35s »
Niestety i ja muszę się podpiąć pod wątek :(
tył siada. szybko, bo po godz całkiem leży. jak jest mróz ( już od -2 ) to ciężko go podnieść. czesto auto musi chodzić pół godziny żeby była reakcja. sprężarka pracuje, system ją czasami wyłączy pewnie żeby nie przegrzać.
diagnostyka nic nie pokazuje.
bąbelków nigdzie nie widać.na słuch też cisza.
auto niedawno kupione i od razu z tą przypadłością. jak było cieplej, to wstawał po minucie.
moje sugestie :
- woda w układzie
gdzie szukać osuszacza ? jak ewentualnie pozbyc sie wody, czy też wilgoci z układu ? można stosować płyny do pochłaniania wilgoci w układach pneumatycznych ?
- zawór rozdzielajacy
widać że ktoś już tam coś grzebał i zawór mam cały poklejony przy każdej rurce. przy wszystkich trzech ( zawieszenie pneumatyczne tylko tył )

aha
W212 kombi 2010r e200

18
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wyciek oleju
« dnia: 29 Listopad 2018, 17:35 01s »
Po rozmowie telefonicznej z osobistym mechanikiem doszlismy do wniosku ze moze to byc uklad chlodzenia skrzyni biegow wbudowany w chlodnice silnika.

czyli niedobrze :/

Dziekuje za pomoc

19
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wyciek oleju
« dnia: 29 Listopad 2018, 10:00 58s »
proszę


20
Kurta wodna.
u mnie tak jakby tez jest ten grzechot po uruchomieniu silnika ( 2.2 )
E200 W212 2010r.

czyli tez musze sie liczyc ze napinacz i ewentualnie lancuch do wymiany ?
auto kupione niedawno i poprzedni wlasciciel powiedzial ze po wymianie oleju problem zniknie na jakis czas.... ( do kolejnej wymiany )

Strony: 1 2
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!