Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzyszf

Strony: 1 2 3 ... 14
1
Silnik i osprzęt silnika / Odp: E250 problem z odpalaniem silnika
« dnia: 24 Maja 2023, 22:27 55s »
Cytuj
Z systemu start/stop zawsze odpala odrazu. A z kluczyka bywa ze 30 razy odpali na dotyk a potem kilka razy nie chce odpalić.

wiec chyba coś ze stykami w stacyjce , a takiego błędu nie pokaże na SD.

2
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wtryski
« dnia: 19 Kwietnia 2023, 20:47 06s »
Nie wiem jak jest z wtryskami ,ale ja kupiłem u nich przetwornicę, niby to samo ale nie ma znaczka mercedesa ,wiec może jest podobnie na wtryskach , pełno tych przetwornic na Allegro. Przekopałem cały samochód , bo nie miałem  na niej doświetlenia zakrętu , nikt nie umiał jej zaprogramować ,bo brak było połączenia z programem.Dopiero na angielskim forum wyczytałem,że ich przetwornice są nie programowalne, mają tylko wpisane podstawowe funkcje

Może się komuś to przyda.

3
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje na wolnych obrotach
« dnia: 14 Kwietnia 2023, 20:49 33s »
Cytuj
np. wtryski leją.

Pompowtryski tej generacji raczej nie leja , ale bardzo  częstą usterką jest uszkodzona podkładka pod wtryskiem. Sam to miałem i tylko przypadkowo udało mi się to znaleźć.Przedmuch na podkładce to zmniejszone ciśnienie w cylindrze .Na dużych obrotach to się wyrówna , ale na wolnych będzie ..kulał,,

https://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/objawy-zuzytych-podkladek-pod-wtryskami

4
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje na wolnych obrotach
« dnia: 14 Kwietnia 2023, 09:41 25s »
a może nie szukać kosmicznych poduszek, bo nic tu nie pomogą . Temat był już poruszany odnośnie kultury pracy 220 CDI a więc hałasu i drgań jakie przekazuje na karoserię.

https://www.w212.pl/silnik-osprzet-silnika/slyszalny-odglos-silnika-wewntrz/20/

Cytuj
Dodam jeszcze, że najgorzej jest na zimnym silniku, na rozgrzanym wibracje są trochę mniej odczuwalne.

Poduszki się nagrzewają i lepiej tłumią  ???     :o  :o  :o

5
Jeśli ktoś posiada tak dokładny multimetr do 0,01 oma ,to chyba można  :)  :)  :)  , tylko po co?

6
Po samych objawach , które opisujesz , teleskopy dawno już powinny być wymienione.


Cytuj
-wtedy auto bardzo fajnie buja jak ponton na wodzie


3.1. Kiedy amortyzatory są zużyte?
 

Do najczęstszych objawów ich wyeksploatowania zaliczyć możemy:

 

nierówne zużywanie się opon;
zwiększone kołysanie się nadwozia; >:(  >:(  >:(  >:(
nadmierne przenoszenie drgań na karoserię samochodu;
słyszalne stukanie, skrzypienie lub piszczenie podczas jazdy na nierównościach.

Cytuj
Auto jest z 2012 roku i ma przebieg 211 tys.

,,Bez względu na to czy mamy do czynienia z amortyzatorami olejowymi, czy gazowymi, ich trwałość szacuje się na 60 do 100 tys. km.,, 

Cytuj
Co ciekawe z przodu zamontowane są oryginalne amortyzatory z logiem Mercedes-Benz

Czyli dawno powinny być już wymienione.

https://www.motochemia.pl/amortyzatory-podstawowe-informacje-n-172.html

7
Elektronika / Odp: Wymiana radia w A207 z JP na ECE
« dnia: 25 Marca 2023, 21:27 12s »
Cytuj
Chcę wymieć jednostkę centralną na wersję europejską,



Tego raczej nie da się zrobić w taki sposób ,pozostaje tylko kodowanie oryginalnego.

https://www.facebook.com/watch/?v=466715724202004&ref=sharing


Star diagnose się tego nie robi  :)  :)  :)  dlatego nie odpowiedzieli.

Cytuj
Witam, mam A207 z 2010 roku, NTG 4.0. Cabrio. Wersja z Japonii. W Menu serwisowym/dealerskim zmiana z Japonii na Europę daje tylko zmianę fal radiowych ale już bez RDS i zapamiętywania listy stacji, nie ma ikonek FM, AM. Plus przyciski odbierania/odrzucania rozmowy zamieniają się miejscami...
Czy jest jakaś szansa na zmianę oprogramowania jednostki oryginalnej z wersji Japonia na Europę? W NTG 4.0 nie ma j. polskiego ale nie przeszkadza mi to. Chodzi mi o fale radiowe w polskim zakresie fal, wyświetlanie RDS i ewentualnie starą mapę Europy plus prawidłowe działanie przycisków.
Jestem z Łodzi, jeśli ktoś zaoferuje rozwiązanie to podjadę.

8
może z tyłu pasażerowie zapięli pasy a z przodu nie   :D

9
Ciekawostki i opinie / Odp: Armagedon
« dnia: 14 Marca 2023, 10:35 54s »
Wracaj do BMW tam turbiny nie padają  :)  :)  :)


Sprowadziłem samochód BMW X3 z francji z BMW Finance. Samochód miał walniętną turbine. W rozmowie z mechanikiem z serwisu Automacher w Rzeszowie dowiedziałem się ze nie ma czego stakiego jak nowa turbina. Miałem więc w planie oddanie samochodu do BMW w Krakowie w celu pełnej naprawy z wymianą turbiny. Cena za trubinę 5800 zł !!! w poleconym przez mechania zakładzie w Mielcu regeneracja turbiny 1200 zł. Ponoć BMW również nie ma nowych turbin tylko regenerowane.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=86&t=94598

10
Elektronika / Odp: Jak wymontować stacyjkę?
« dnia: 11 Marca 2023, 21:57 14s »
 Trzeba śrubokrętem wypchnąć czujnik temperatury , który trzyma stacyjkę.
Ja najpierw , wymieniłbym silniczek rygla , bo to bardzo częsta przyczyna  , gdy ktoś wyciąga kluczyk na skręconych kołach, a nie demolował pół samochodu  :)  no ale fachowiec powiedział ....




11
Elektronika / Odp: Jak wymontować stacyjkę?
« dnia: 11 Marca 2023, 12:35 43s »


Cytuj
dopiero po wyjęciu go milknie ale blokada (rygiel) nie zaskakuje

To częsty błąd ,ale nie stacyjki tylko rygla. Raczej silniczek rygla jest do wymiany a nie stacyjka.


https://www.w212.pl/elektronika/brak-reakcji-na-kluczyk/msg15724/#msg15724

12
Wnętrze / Odp: Ogrzewanie tylnej szyby w212
« dnia: 07 Marca 2023, 11:40 14s »
Chyba nie tak do końca skoro podgrzewanie lusterek  działa bez załączenia ogrzewania szyby tylnej  :)  wydaje mi się,że w moim właśnie tak działa  :)

Pojazdy z ogrzewaniem szyby tylnej: poniżej 15 °C ogrzewanie lusterek automatycznie włącza się na dziesięć minut po rozruchu silnika. Ponadto ogrzewanie lusterek można włączyć razem z ogrzewaniem szyby tylnej.


https://moba.i.mercedes-benz.com/baix/vans/447.8_mbux-high_2020_b/pl_PL/page/ID_7551e19c428fba8d354ae3656b0cc456-f7290453428fba9c354ae36544dff167-pl-PL.html#

13
Cytuj
Zauważyłem natomiast, że olej został wymieniony ale filtr oleju już nie. Filtr czarny z opiłkami metalu. Wymieniłem filtr.

Lepiej wymień mechanika ,jak robi takie rzeczy  :)

14
Wnętrze / Odp: Ogrzewanie tylnej szyby w212
« dnia: 06 Marca 2023, 11:07 25s »
Lub usunąć  przekaźnik......      C Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby

15
Program diagnostyczny wszystko Ci pokaże, bez niego i tak nie skasujesz błędów po wymianie elementów.

17
Cytuj
Gdzie szukac?
Przecież Sewan napisał gdzie szukać .

18
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2191350.html#10400798

Jaki jest opis do błędu  P1249 ?

Nasze skrzynie nie mają chyba zewnętrznego sterownika, tylko umieszczony jest w skrzyni. Sprawdź wtyczkę na skrzyni biegów ,często zbiera się tam woda.

19
Cytuj
zniknely z wyswietlacza literki M S E nie mozna przelaczyc zadnego trybu jazdy
to chyba normalne,że w trybie awaryjnym nie możemy bawić się zmianą trybu jazdy  :)

Sterownik w nadkolu? Jest chyba więcej suchych miejsc do jego umieszczenia.

Cytuj
.Proszę o info fachowcow co moze byc przyczyna tego bledu
   tu fachowiec za bardzo chyba nie odpowie ,tylko dobry program diagnostyczny. Tryb awaryjny wcale nie musi być związany z skrzynią biegów.

20
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Słyszalny odgłos silnika wewntrz
« dnia: 25 Lutego 2023, 19:01 42s »
Ten chyba ma też poprawną ilość cylindrów  :)  Na filmie słychać jak pięknie pracuje ten silnik 2,2 CDI.


Strony: 1 2 3 ... 14
AdBlock