Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Driv3r

Strony: 1 2 3 ... 8
1
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Prośba o identyfikację modelu
« dnia: 10 Wrzesień 2019, 09:08 15s »
Faktycznie trochę pomieszaliśmy.
W 212 było 273 5.5 i 278 4.7.
Nie ma możliwości kupna auta z tego samego rocznika z wariantem 5.5 i lub 4.7.
4.7 był podobno montowany od 2011, i od tamtej pory nie było już 273.
Jeżeli Ci zależy na nowszych aucie, masz na nie budżet to lepiej nowszy, tak ja uważam, nie mniej jednak co do gazu, to taniej, bezpieczniej, sensowniej brać prostsze 5.5L 273. W tym starym nie "martwisz" się o turbo i ten silnik nie ma jeszcze wtrysku bezpośredniego.

2
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Prośba o identyfikację modelu
« dnia: 09 Wrzesień 2019, 14:19 09s »
M273 to 5.5 i koniec. Nie ma nowszej wersji.
M278 ma dwa warianty 4.7 i 5.5

I pytanie retoryczne w odpowiedzi do Twojego pytania o gaz? Jak myślisz w których łatwiej jest coś zrobić  ? Klasyczny V8 N/a czy bi-turbo i wtrysk bezpośredni ?

3
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Prośba o identyfikację modelu
« dnia: 09 Wrzesień 2019, 11:24 45s »
m273 to stara jednostka jeszcze z czasów 211. W 212 raczej wolna od większych wad, normalne, wolnossące V8. 388KM

M278 to 4.7 i również 5.5 - nowsze modele, twin-turbo. Miewa problemy z napinaczem łańcucha, chyba były na to jakieś akcje.
Co kto lubi... Nie patrz tylko na silnik, - stan całości.

4
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: E 350 CDI
« dnia: 09 Wrzesień 2019, 10:00 33s »
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba w 2012 silnik przeszedł modernizację, i oczywiście "ulepszono" go zastępując podwójny łańcuch rozrządu, pojedynczym. Sprawdź po VIN jaki łańcuch zawiera egzemplarz który Cie interesuje.
Straszną bzdurą jest jednak to, że piszecie tutaj, że ten podwójny w tym silniku nigdy nie podlega wymianie. Niestety jest odwrotnie-
start-stop, long-life i LOW-SAPS nie pomagają w przedłużeniu jego żywotności.


5
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: CHIP Tuning W212 FL C207
« dnia: 30 Sierpień 2019, 08:39 14s »
Dla mnie to bez sensu. Kolejny problem przy kupowaniu używki, bo poprzedni właściciel chciał mieć 250KM ale stać go było tylko na E200 CGI i na soft w "czip power januszex turbo".... Unikam jak ognia, ale nie każdy się przyzna przed sprzedażą, że modził w silniku...

6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Brak mocy i kilka błędów
« dnia: 24 Sierpień 2019, 12:32 28s »
Czerwona uszczelka łacząca turbo - rogi dolotu (przepływomierze) nie została przypadkiem zjedzona w wirniku?
Sprawdź stan kolektorów wydechowych, czy całe w środku.

7
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Wielka prośba o pomoc w zakupie w212
« dnia: 24 Sierpień 2019, 08:48 10s »
Te z mobile.de również nie wydają mi się mieć autentycznych przebiegów.
Jak szukałem swojego to nie raz taki 'zachodni' miał też korektę stojąc jeszcze za Odrą.

9
Napisz, chętnie poczytamy.

10
Jak do tego doszło? Zdiagnozowane?

11
Spoko spot.
Co do BMW, chętnie bym pojeździł E32, E38.

12
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Chłodnica oleju
« dnia: 14 Czerwiec 2019, 10:33 53s »
Zależy który raz wymieniane są te uszczelki, jaki przebieg motoru... Dość gruba robota, żeby iść na łatwiznę.
http://w211.eu/viewtopic.php?f=29&t=4320

13
@Kajtek1, w Polsce, w społeczności mercedesowskiej mówim golas na takie właśnie egzemplarze 'classic' z krótką listą wyposażenia dodatkowego.
Sewan ma pięknie wypchane kombi to wie czego brakuje.
Nie mamy zamiaru porównywać W212 do corsy.

14
GeFFeR a wydechy jak wyglądają?

Zrób porządną diagnostykę, zanim dojdzie do grubszej awarii.

15
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: w212 coupe e350 cdi
« dnia: 06 Maj 2019, 21:15 12s »
Przebieg duży nie jest.
W silnikach V częściej dochodzi do rozciągnięcia łańcucha rozrządu.
Taka sytuacja przy tym przebiegu może wystąpić jeśli olej był rzadko zmieniany, samochód dużo użytkowany po mieście w stylu 0-1.
Sprawdź czy nie dzwoni na zimnym, przez wlew oleju możesz zobaczyć napinacz- jak bardzo wysunięty.
Druga sprawa, to ten silnik to tzw 'oil leaker'.
Dużo uszczelek, dużo miejsc z których cieknie. Najtrudniej finansowo opanować wyciek z pod chłodnicy oleju, jest to kwota od niecałego tysiąca do dwóch, w zależności od warsztatu i miasta. Co raz częściej słyszy się o tym, że silnik pada po tej 'naprawie', dosłownie kilka kilometrów po -autentyk - moim zdaniem, jest to wina osoby która była odpowiedzialna za robotę. Po zdjęciu chłodnicy i turbo otwory trzeba zabezpieczyć by nic nie dostało się do środka.... Taki serwis można również wykonać samodzielnie, masa materiałów na youtube i instrukcji na forach. Przy okazji tego należy oczyścić kolektor z koksu który się zdążył tam wyprodukować- silnik będzie lepiej oddychał.
Jeździ to całkiem fajnie, pracuje super, moim zdaniem dużo nie pali, a jakby zdemontować zestaw ekologiczny to już w ogóle no-stress. Ten silnik wychodził np w Polsce bez filtra w modelu W211 i był na tyle czysty, że ani nie śmierdział, ani czarnej chmury nie zostawiał.


16
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: S212 E220 Złotoryja
« dnia: 03 Maj 2019, 12:28 10s »
Relatywnie duży przebieg taxi (300-400) to jest po 2-3 latach.
Na początku roku widziałem W213 z 2.0d 2016, 3 stówy nabite, na sell.
Po 10 latach za 300 tyś to można dziękować, że tylko tyle.

Jeżeli chodzi o ten egzemplarz, to nie widzę w cenie nic specjalnego. Nawet bym powiedział, że drogo, prawie 10 letnia E klasa, ponad 300 nabite, silnik mały i wiadomo z jaką opinią. Na żywo nie widziałem, może faktycznie top-stan...i tak bym się targował.

17
Salon PL, ładna opcja nawet, zadzwoń do aso po info, i sprawdź na historia pojazdu gov pl.

18
Wrzucaj tutaj VIN, będzie kompletne info o jakim aucie się rozmawia.
Airmatic ma po prostu działać, podnoszenie, opuszczanie. Diagnostyka SD obowiązkowo.

19
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: S212 E350CDI Chojnów
« dnia: 01 Maj 2019, 08:52 27s »
Spoko, jakoś z tego co zapamiętałem, to wrzucałeś niemal jedynie 4matic-i do oceny:)
Wnioskuje, że S211 sprawiała z tym setupem sporo problemów skoro się pozbyłeś i teraz szukasz rwd na sprężynie.

20
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wyciek oleju/paliwa...
« dnia: 26 Kwiecień 2019, 21:42 20s »
Niech napiszę jakie uszczelki i inne elementy są potrzebne do wykonania pracy.
Wtedy będzie można poznać cenę tych gratów + oszacować pracochłonność wymiany.

Strony: 1 2 3 ... 8
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!