Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Remi

Strony: 1 2 3 ... 23
1
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Podnosi obroty czy to normalne???
« dnia: 04 Lipiec 2020, 15:33 12s »
Cytuj
Nie wierz we wszystko co pisze w internecie,


99% kowalskich , jeżdzących samochodami z filtrem DPF ,nawet nie zauważy, że ich samochód jest właśnie w tym trybie i wyłączy silnik w czasie jazdy na zakupy , gdyby zatrzymanie tego procesu, było by to tak szkodliwe dla naszego silnika i  filtra DPF, podejrzewam , że umieszczona by była kontolka wskazująca ten proces , z adnotacją w intrukcji , aby jej nie przerywać.


Też tam myślę. Przyznam, że ja w swoim aucie kompletnie nie zauważam trybu wypalania filtra DPF, celowo patrząc i na obroty, i na temperaturę, i na to jak zmienia biegi, i na jakiś inny tembr pracy silnika - nic z takich objawów wskazujących wypalanie filtra nie dostrzegam i sądzę, że jak najbardziej mogę gasić auto w trakcie tego procesu... Dokładnie uważam, że jeśli to miałoby tak kolosalne znaczenie to powinna być kontrolka trwającego procesu wypalania filtra...

2
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« dnia: 02 Lipiec 2020, 18:30 30s »
Myślę, że ten temat trzeba by przenieść do innego wątku, ale ten silnik fabrycznie ma 500 Nm i 204KM w wersji E250 więc jest potencjał i zapas... Powodzenia!
Dla mnie przesiadka z Golfów i Audi mega na plus...

3
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« dnia: 02 Lipiec 2020, 17:05 15s »
Dobra zmiana

4
Wnętrze / Odp: klima słabo chłodzi?
« dnia: 18 Czerwiec 2020, 19:04 21s »
Zdecydowanie bliżej tego co u Twojej żony w Ibizie, ręce marzną...

5
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P2279 oraz P0299 E250 CDI
« dnia: 18 Czerwiec 2020, 08:47 07s »
Kolektor był cały, choć musieli go zdjąć - wykręcali złamaną szpilkę, a pierwszym podejrzanym był kolektor bo z tego co mówili często pęka w tych silnikach...
Wymienili wszystkie szpilki i mam zrobione dużo więcej rzeczy i... ciągle czekam na podsumowanie, przedwczoraj odebrałem auto po naprawie...
No i mój koszt naprawy, nie wdając się w szczegóły, będzie kompletnie niemiarodajny, także nawet jak go poznam to jego wartość nie będzie miała związku z faktycznym takiej naprawy w serwisie...

6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P2279 oraz P0299 E250 CDI
« dnia: 17 Czerwiec 2020, 21:38 36s »
Ciężko mi się wypowiadać, bo przyznam, że moje auto było w serwisie i powtarzam to co tam usłyszałem, a objawy były bardzo podobne do tego co u Ciebie i silnik ten sam...
Niech się wypowie ktoś mądrzejszy w temacie...

7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P2279 oraz P0299 E250 CDI
« dnia: 17 Czerwiec 2020, 16:47 53s »
U mnie w takim przypadku winowajcą była pęknięta szpilka trzymająca kolektor ssący...
Te kolektory potrafią pękać, najłagodniejsze to padnięty któryś z 2 zaworków w układzie dolotowym...
Trzeba zrobić test szczelności...
Objaw był taki jak napisałeś przy depnięciu check i tryb awaryjny. Check mi gasł po 2-3 odpaleniu auta i spokojnej jeździe, ale jak go przydeptałem to przed naprawą słyszałem jakby ktoś odkurzacz przytykał - szum, świst powietrza...

8
Skrzynia biegów / Odp: Szarpanie E350 CDi 7G
« dnia: 21 Maj 2020, 21:26 26s »


(...)Z tego co czytałem o trybie awaryjnym to powinno mi się cokolwiek pojawić na zegarach.

Niekoniecznie, zależy co wchodzi w tryb awaryjny i co go wywołuje, mi silnik przy błędach czujnika różnicy ciśnienia za DPF wchodził w tryb awaryjny, a nic się nie świeciło...

9
Jasne, 2 litrowe benzyny AMG mają 400 kucy, tylko czy silnik 2.2, który zaczyna się od 136 KM na pewno jest do tego dobrze przygotowany?
Gdybym miał E200 lub E220 CDI to pewnie bym kręcił żeby uzyskać wynik E250, ale E250 zostawiam w spokoju...
A mając 500 Nm i 204 KM nie czuję się z tym najgorzej ;)

10
No właśnie, a pytanie było o 250CDI...
Który moim zdaniem i tak jest już nieźle wyciągnięty...
Koni nigdy dość, ale tego silnika nie dotykam...

11
290 KM z silnika 2.2 l?

12
Jeśli chodzi o spalanie to moim zdaniem przy takich dystansach i średniej prędkości są to absolutnie normalne wartości...

13
Dyferencjał i koła oraz przeniesienie napędu / Odp: koła z w213 do w212
« dnia: 28 Kwiecień 2020, 16:27 46s »
A nie prościej po prostu sięgnąć po instrukcję i mieć to zgodnie z fabryką?

14
Oświetlenie / Odp: E300 2013 - problem z tylną lampa
« dnia: 10 Kwiecień 2020, 18:13 43s »
@vand

Chyba coś niedokładnie patrzyłeś, maly777 odgrzał temat pisząc, że ma taki sam problem i to On właśnie ma wpisany Belfast jako miejsce pobytu...

15
Zacznij od wizyty u jakiegoś dobrego wulkanizatora, który ma też czym sprawdzić czy felgi są proste, sprawdź wyważenie kół i ciśnienie w kołach. Airmatic ma też regulacje twardości zawieszenia, co się dzieje jak zwiększasz twardość zawieszenia?

16
Wnętrze / Odp: Keyless go
« dnia: 29 Marzec 2020, 07:48 57s »
Jeśli chodzi Ci o dźwięki klaksonu równolegle z mruganiem kierunkowskazów to jest to ustawiane w menu auta...

17
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« dnia: 26 Marzec 2020, 13:25 27s »
Tak, czujniki są osobno, ostatnio też kupiłem tarcze i klocki i okazało się, że trzeba jeszcze czujniki...

18
Elektronika / Odp: Mercedes c 207 , kod błedu B 2299 .
« dnia: 23 Marzec 2020, 11:57 33s »
Nie, S212, ale nie jest to "starszy model"...

19
Elektronika / Odp: Mercedes c 207 , kod błedu B 2299 .
« dnia: 23 Marzec 2020, 11:33 42s »
U mnie na pewno "kodowałem" i szyby, i dach, na 100% poprzez trzymanie przycisków...

20
Elektronika / Odp: Mercedes c 207 , kod błedu B 2299 .
« dnia: 21 Marzec 2020, 11:00 16s »
Moim zdaniem programowanie polega na przytrzymaniu szyby do pełnego otwarcia na drugim kliknięciu i potem do pełnego zamknięcia na drugim kliknięciu, na obu krańcach chwilę przytrzymać...
To samo z otwieranym dachem, u mnie zadziałało...

Strony: 1 2 3 ... 23
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!