Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kajtek1

Strony: 1 2 3 ... 42
1
Poczytaj sobie na forum co juz wiadomo o OM642 silnikach.
Jak uszczelki chlocniczki oleju nie byly robione, to odloz kase na to.
Jak Twoja rodzina zrobila 300k bez czyszczenia klapek kolektora, to maja ogromne szczescie.
Tez robota za ktora trzeba niezle zaplacic jak sam nie robisz.
Auta 10-cio letnie. Na zdjeciach ciagle dobrze wygladaja ....

2
HydePark / Odp: Coś o konkurencji....
« dnia: 01 Kwiecień 2019, 04:17 41s »
Tak jak napisalem.
Rodacy robia to rodakom.

3
Opisy napraw dokonanych samodzielnie / Odp: włączenie "N" bez prądu
« dnia: 01 Kwiecień 2019, 04:05 58s »
Na ile pamietam tylko poczatkowe lata W212 mialy wybierak.
Wiekszosc ma 2-gi akumulator na wypadek jak glowny siadzie - przeznaczony do zmiany biegow i chyba wspomagania kierownicy.

4
Jakiej klapy?
I jakim cudem zacieta klapa wywalala Ci plyn chlodniczy?

5
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Check engine P00B0
« dnia: 30 Marzec 2019, 15:58 55s »
Czytajac takie historie od lat, sprawia ze omijam warsztaty szerokim lukiem, choc w przeszlosci nie majac dobrego garazu, tanie zmiany oleju byly kuszace, ale zbyt czesto cos zawsze pojdzie zle.
Juz wczesniej wspominalem ze w ostatnich miesiacach ScanGauge zaczal robic przyrzady do monitorowania systemu DPF.
Teraz nie tylko mam powiadomienie kiedy regeneracja sie wlacza, ale widze wzrastajacy % zanieczyszczen, czyli moge planowac dodatkowa przejazdzke gdy przy 100% sie zacznie.
Mam rowniez podglad cisnienia roznicowego na DPF, ale ciagle pracuje nad interpretacja.
Porownujac, to w DPF ktory wyrzucilem roznica cisnien byla za mala i dlatego mi bledy wyswietlalo.
Tak czy inaczej, jak ktos jezdzi  z czynnym DPF, polecam ScanGauge.

6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Pogrzebałem i pojawił sie problem
« dnia: 30 Marzec 2019, 15:48 39s »
Elektronika potrzebuje volty i jak napiecie spada, to rozne cuda moga sie pojawiac.
W starszych modelach zazwyczaj pierwszym modulem ktory wyswietlal blad byl ABS
W W212 komputery maja wiecej programow ostrzegawczych, ale przy uszkodzonych kablach i niskim napieciu wszystko jest mozliwe.
Jak auto w koncu chodzi, to postaw swieczke w kosciele aby bledy nie wrocily.  ;)

7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Pogrzebałem i pojawił sie problem
« dnia: 29 Marzec 2019, 17:34 13s »
z 5 jak nie wiecej Twoich bledow sugeruja elektryke.
Czesc moze byc zwiazana z niskim napieciem w ktoryms momencie naprawy, wiec dobrze wyczyscic i sprawdzic.
Tak czy inaczej albo uszkodziles duza wiazke, albo kilka malych.

8
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Pogrzebałem i pojawił sie problem
« dnia: 29 Marzec 2019, 17:03 29s »
"obwod otwarty" jest dla mnie dosc jasnym wyjasnieniem.
Musiales namieszac w kablach podczas naprawy. Teraz dobre okulary, swiatlo i sprawdzaj.

9
Elektronika / Odp: Problem ze stacyjka. Nr stacyjki po nr vin. Pomocy.
« dnia: 29 Marzec 2019, 17:01 20s »
hipollo jest zawodowcem od stacyjek i zarejestrowany na tym forum.
Wyslij mu prywa.

10
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Prośba o opinię przed zakupem A207
« dnia: 27 Marzec 2019, 23:06 41s »
Zanim zaplacisz, to sprawdz dobrze kola po obydwu stronach.
Te kola robione przez Czechow wykazuja wiele problemow. Pekaja bez wyraznych powodow i koroduja pod farba.

11
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« dnia: 26 Marzec 2019, 15:34 34s »
Tak, Zapytanie dotyczy modelu W212 E250 CDI rok 2009.

Znaczy sie masz model przedliftowy.
W212 przeszly dosc duze przeobrazenia ok roku 2012 i nowsze auta maja duzo wiecej nowej technologii.

12
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« dnia: 26 Marzec 2019, 15:27 42s »

w temacie jest mowa o w212 a nie o nowszym modelu

I jestes na 100% pewien ze zaden model W212 tego nie ma?
Zawsze mam dobry usmiech jak ktos komentuje szeroki temat "bo u mojej babci na wsi to jest tak"  ;D

13
Elektronika / Odp: W212 350CDI ciężko odpala po nocy
« dnia: 26 Marzec 2019, 15:24 02s »
15V ladowania to czynnik zabijajacy akumulatory.
Z opisu wynika ze Twoje odczyty z EPC moga byc 0.5v nizsze niz to co system ma, czyli Twoj akumulator dostaje okresowo 15.5V.
Moje auto z odzyskowym ladowaniem ma najwiecej 14.5V.
Starsze Mercedes-Benz ladowaly 13.9V i w nich akumulatory trzymaly do 12- 17 lat.

14
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« dnia: 26 Marzec 2019, 00:02 42s »

15
Wszystko trzeba ewaluaowac.
Ja bym nie podawal do sadu mechanika za zla geometire, zanim bym nie spedzil 2 minut na sprawdzenie grzania piast.
Kazdy ma swoje metody....

16
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« dnia: 25 Marzec 2019, 20:38 10s »
Jeszcze klockow w W212 nie zmienialem, ale z tego co czytalem, to musi bys skaner.
Nie mysle zeby to bylo krytyczne. Filtry powietrza powinny byc resetowane juz w W211 a ja tego nie zrobilem i nic sie nie dzialo. Zresetowalem po 10k km i tez nic nie zmienilo.
Te auta maja duzo gadgetow, wiec wiele rzeczy trzeba brac z przymruzeniem oka.

17
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« dnia: 25 Marzec 2019, 16:05 02s »
nie, jakkolwiek zaleznie od modelu mozesz zresetowac komputer  i wtedy  da Ci precyzyjniesze ostrzezenie kiedy beda wymagaly nastepnej wymiany.

18
Elektronika / Odp: 350cdi ciezko opala po nocy
« dnia: 25 Marzec 2019, 15:09 14s »
-masz auto z regeneracyjnym ladowaniem, czy starszy model?
-ile km na szczotkach alternatora?
-jakie jest napiecie na klemach?
Jak akumulator kreci silnik, to znaczy ze ciagle dziala.
Z tego co piszesz moze byc niedoladowany.

19
jakies kosmiczne akcje normalnie.
u nas to sie wjezdza na byle jaka stacje diagnostyczna i sprawdza bez podczerwieni jakie sa opory toczenia na kazdym z kol
vand zapraszasz do swojego warsztatu?
Po co tracic kilka godzin i kilka stowek w warsztacie, jesli to mozna zrobic w 2 minuty na drodze z narzedziem za pare zlotych?
Goraca piasta to moze byc krzywa, moze byc zle lozysko a najczesciej to zle luzujace hamulce.

20
Jak nie masz termometru na podczerwień, to sobie kup, przejedz się parę km próbując się zatrzymać bez używania hamulca i sprawdź temperatury każdej piasty.

Strony: 1 2 3 ... 42
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!