Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kajtek1

Strony: 1 2 3 ... 38
1
Nasze Mercedesy W212 / Odp: E350 coupe 2011r biały
« dnia: Dzisiaj o 02:19:13 »
No pewnie .
Niektore auta wygladaja zle w bialym, niektore bardzo dobrze.
Ten nalezy to tych 2-gich.

2
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 22 Luty 2019, 18:29 03s »
Wlasnie ciekawe co jest z niektorymi siedzeniami. Byc moze poprzedni wlasciciel wazyl 150+ kg ?
Tu jest zdjecie vinylowego siedzenia z mojego auta ktore ma prawie 300k km. Moze kolor troche stracil na jasnosci, ale mechanicznie wyglada jak nowe.

3
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 22 Luty 2019, 05:37 53s »
Uparles sie na te bardziej klopotliwe silniki?
Auto jak na majace 8-y rok prezentuje sie niezlie i ma mile opcje.
Na pewno bedziesz lubial bi-xenons, ale sprawdz czy byly serwisowane lopatki i chlodniczka.
Przy tym przebiegu jak nie dbano o przekladnie to tez mozesz oczekowiac klopotow no i siedzenie do wymiany.
Z drugiej strony eliminacja tylnych emblematow daje do myslenia ile lat mial ostatni kierwoca i jak to auto uzywal.
Czy te roczniki w EU maja DEF?

4
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 21 Luty 2019, 06:35 57s »
Nie wiem gdzie widzisz klotnie. Troche przekomarzania pewnie, ale forumowi trolle wyraznie przycichli to i klotni nie widac. 
https://www.ebay.com/itm/173803748371 tu jest moje auto na licytacji.
Zazwyczaj starsze auta ktorych chce sie pozbyc wystawiam za 1 cent bez rezerwy, ale to jest naprawde dobre auto i sprzedaje je tylko bo czarne i bez nawigacji.
Z rozeznania rynku nawet te 12 kafli moze byc nieosiagalne, ale w takim przypadku poczekam do lata gdy nie tylko ceny zazwyczaj ida w gore, ale w USA paliwo diesla tanieje, wiec bedzie wiecej chetnych.

5
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 20 Luty 2019, 21:29 08s »
W USA sa 3, moze 4 rodzaje posiadaczy Mercedes-Benz
1. Ludzie z forsa, ktorzy kupuja albo leasuja nowe auto i wymieniaja zanim gwaracja uplynie
2. Ludzie ktorzy kupuja 2-3 letnie auta i dokupuja gwarancje na kolejne kilka
3. Ludzie (jak ja) ktorzy kupuja kilkuletnie auta za 20% ich ceny i naprawiaja sami
4. Ludzie ktorzy sa niezmiernie szczesliwi ze kupili dobrego Mercedes-Benz za 20% oryginalnej ceny i wyrywaja sobie wlosy z glowy po pierwszej wizycie u mechanika.
Wez pod uwage ze przecietny robociarz w USA kupi nowego mesia za roczna pensje a duzo fachowcow ma takiego za 3 miesiace.
Mechanicy Mercedes-Benz sa zaliczni do fachowcow i to widac po ich cennikach.
Dobrze jest miec wybor.

6
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 20 Luty 2019, 20:14 14s »
Nie wiem jak to z tym dostepem do czesci. Niektorych uzywanych tak, jako ze nawiew do W212 kupilem na Alegro, ale wysylalem tez czesci Mercedesa z USA nie tylko do Polski, ale takze do Niemiec, gdy jakis goscio odrestaurowywal W123 i nie mogl rozrusznika znalezc a potem okazalo sie ze znalazlem mu kolorowe tylne lampy, ktorych w Niemczech nigdy nie sprzedawali.
W USA jest wiele sprzedawcow internetowych i nawet u oficjalnego dealera, ktory w Nebrasce nie ma wielu klientow - kupuje nowe czesci za ok 60% ich oficjalnej ceny. Porownaj sobie sam jak sie nudzisz. https://www.mbdirectparts.com/
Serwis tanszy? Ja licze sobie 3 zlocisze na godzine  8)

7
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 20 Luty 2019, 15:50 05s »
Jesli tak, to od sprawdzenia co zostalo na aucie zrobione trzeba zaczac.
Wydac 74 kafle tylko po to aby miesiac pozniej wydac kolejne 10 aby auto zostalo przyprowadzone do porzadku to zadna okazja.
Ja lubie biale auta ze wzgledow praktycznych. Niemniej skonczylem z 1 czarnym gdy musialem szybko kupowac.
Swoja droga macie niezle ceny. Ja te auta moge kupic ze 2/3 albo i mniej w USA.
Obecnie sprzedaje jeden z 2014 rocznikow i jak dostane rownowartosc 40,000 PLN, to bede szczesliwy.
2008 E320 Bluetec tez bedzie musial isc, ale z wysokim przebiegiem chyba nie dostane nawet 15,000 PLN.

8
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Proszę o opinię przed zakupem.
« dnia: 20 Luty 2019, 05:12 48s »
Silniki 642  maja slabe uszczelki chlodniczki oleju.
Niby tanie uszczelki, ale kilkadziesiat godzin aby sie do nich dostac.
Przy wyzszym przebiegu lopatki kolektora ssacego sa do czyszczenia, albo kolektor do wyminay.
Pewnie ze w porownianiu do 4 garow - V6 ma zdrowszego kopa, ale za pewne koszty.

9
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF - wypalanie
« dnia: 19 Luty 2019, 18:26 46s »
Można wycinać 😍 https://moto.wp.pl/nie-bedzie-kary-za-wyciecie-dpf-u-poslowie-odrzucili-projekt-przepisow-6320048299619969a

Zle to przeczytales.
Samochody z wycietym DPF ciagle nie powinny przejsc kontroli, ale propozycja kary w wysokosci 5000 za proceder upadla, wiec bedzie to tylko scigane na poziomie normalnych inspekcji.
Autor artykulu nie ma pojecia o czym pisze mowiac o "mokrych" DPF.
Tak czy inaczej cala procedura jest walka ze skutkami, podczas gdy prawdziwym problemem jest fakt ze DPF maja wady projektowe i dlatego stwarzaja tak duzo problemow.
Poprawnym rozwiazaniem byloby narzucenie producentom obowiazku przedluzania gwarancji.
Typowym przykladem jest system hamulcow SBC, ktore byly produkowane w poczatkach lat 2000 i jak DPF kosztowaly fortune po paru latach.
Reklamacje klientow w USA doprowadzily do tego ze Mercedes-Benz USA zostal zmuszony do dania gwarancji na 25 lat i nielimitowanego przebiegu.
Gdyby cos takiego bylo na DPF - nikt by nie wycinal.

10
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF - wypalanie
« dnia: 19 Luty 2019, 16:46 05s »
Ja ciagle mysle ze plukanie DPF to walka ze skutkami, ciagle pozostawiajac przyczyne.
Teraz, w koncu majac wskaznik regeneracji i procentow zapchania DPF, wiem kiedy dodac gazu jak regeneracja wlacza sie przy wjezdzie na autostrade i gdy widze ze regeneracja dzieje sie dojezdzajac do domu, to jade dodatkowa petle aby skonczyla sie do 0.
Mam nadzieje ze ta technika da mi czysty DPF na wiele lat.

11
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Lotka / spojler do C207 lub W212
« dnia: 18 Luty 2019, 02:33 00s »
Porownalem skrzydelka w moich autach i pomimo ze Chinczycy reklamowali ich podrobke jako wzorowana na oryginale (i dokonali perfekcyjnego dobrania lakieru) to jednach ich skrzydelko jest troche bardziej zagiete niz to zalozone przez Mercedes-Benz na wersje sport.
Tu jest zdjecie fabrycznego skrzydelka.


12
"compact" zapasowe ma limit szybkosci, ale znam takich co jezdza na nim rok.
Ja zawsze jestem zwolennikiem normalnego rozmiaru na zapasie, jako ze rozmiary opon ktore Mercedes-Benz uzywa nie tak latwo znalezc a nawet na malej zapasowce ciagniecie sie kilkaset km przy 90 km/h nie jest wielka frajda.
Do tego takiej zapasowki nie mozesz uzywac normalnie i po kilku latach musisz ja wyrzucic aby kupic nowa gume.
W 2 autach W211 ktore mialem, okazalo sie ze normalny rozmiar sie miescil po wyrzuceniu paru oslon.

13
I zamykanie działa TYLKO z włączonym l zapłonem...
Niekoniecznie. Majac keyless go nic nie wlaczalem

14
Mercedes-Benz tak zawsze robi z lusterkami monochromatycznymi.
Moje auto zamyka bagaznik ze srodka, ale musze trzymac wlacznik az do calkowitego zamkniecia.

15
Zakładając ze odczyt błędu jest poprawny, to najprawdopodobniej są zamulone łopatki turbo.
Trzeba turbo rozebrać i oczyścić.

16
Hamulce / Odp: HOLD
« dnia: 15 Luty 2019, 18:01 35s »
Cokolwiek to jest, uzywanie szklanej kuli do diagnostyki ma swoje limity.
Bez skanera daleko nie zdiagnozujesz i obecnie masz dosc tanie skanery jak MaxiEcu, czy iCarsoft Mercedes-Benz II

17
Hamulce / Odp: Wymiana klocków tył problem
« dnia: 14 Luty 2019, 17:52 55s »
Ja zawsze otwieram odpowietrznik i wyciskam plyn na zewnatrz.
To w tloczkach jest najwiecej brudu i cisniecie go do pompy moze miec zle skutki.
Czesto tez wysysam stary plyn ze zbiorniczka i wlewam nowy.
W ten sposob bez wielkich zachodow mam ok 80% wymieniony plyn.

18
Ciekawostki i opinie / Odp: DPF OM654
« dnia: 14 Luty 2019, 00:50 37s »
Ja bym nie ignorowal ochrony srodowiska.
Sama statystyka ze Polacy statystycznie zyja ladne pare lat krocej niz mezczyzni w USA daje do myslenia.
Oczywiscie wiecej rzeczy na to wplywa, ale przez lata mieszkajac w Kalifornii cieszylem sie z czystego powietrza, gdzie na bramkach takich jak Bay Bridge miales tysiace samochodow stojacych na wlaczonych silnikach, upal  i powietrze bylo czyste.
Wystarczyla wycieczka do Oregonu, gdzie nie maja takiej ochrony srodowiska i jechanie za starszym samochodem ( a duzo tam takich) dawalo mi bol glowy.
Chcielibiscie codziennie do pracy jechac za Syrenka?

19
Ciekawostki i opinie / Odp: DPF OM654
« dnia: 13 Luty 2019, 16:20 38s »
To czy filtrowi jest 'zimno czy cieplej' mnie nie interesuje. Ważniejsze i droższe rzeczy są pod maską, gdzie jest ich faktyczne miejsce, dodatkowe źródło ciepła im nie pomoże w dłuższej perspektywie.
Idąc o krok dalej można było by powiedzieć, po co ciągnąć tłumik na koniec auta, niech leci bokiem za przednim kołem, prosto z pod maski, szybciej wyleci. Śmierdzieć nie powinno, bo przecież mamy DPF który spełnia euro 15.
Wydech z boku smierdzi. Kiedys przerobilem pickupa na wywrotke i musialem wydech dac z boku.
Zaleznie od wiatru mialem troche spalin w kabinie.
Co do DPF, to na pewno cos on oczyszcza, ale nikt nie ma miernika partykulow w domu aby to zmierzyc.
W zyciu najczeciej tak jest ze to co Cie zabija jest niewidoczne.

20
Kodowanie nowych sensorow wymaga polaczenia ze Stuttgartem i jest mozliwe tylko dla tych ktorzy placa miesieczne skladki.
Wiekszosc producentow to robi, wiec Mercedes-Benz nie bedzie jedyny.
Do diagnostyki jest tani MaxiEcu, wiec to nie jest problemem, ale szlag trafia jak Ty zdiagnozujesz, Ty naprawisz a potem musisz jechac do aso i placic haracz.

Strony: 1 2 3 ... 38
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!