Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ibanezanizer

Strony: 1
1
Dziękuję za pomoc,

podesłany PDF obrazuje szczeliny na przykładzie w212 przedliftowego (za wyjątkiem ostatniego obrazka - wiadomo inne reflektory). Rozumiem, że szczeliny między drzwiami, błotnikami, itd., w modelach przed- i po- liftingowych są takie same.
Dzięki

2
Witam,
Ostatnio przyglądałem się swojemu Mercedes-Benz w212 FL (2013) i zastanawiam się czy można jakoś zweryfikować poprawność spasowania poszczególnych elementów, np. maski względem przednich nadkoli czy zderzaka, a także wielkości szczelin. Wiem, że mój samochód miał w przeszłości małe spotkanie z dzikiem i został naprawiony w serwisie Mercedes-Benz, jednak po dokładnych oględzinach dostrzegam milimetrowe różnice w pasowaniu, generalnie widzi to tylko moje oko, ale trochę mnie to wkurza. Chodzi mi o to czy są gdzieś jakieś tabele szerokości szczelin (przy okazji grubości lakieru poszczególnych elementów). Chciałbym to sobie wyregulować po swojemu, może ktoś ma już w tym jakieś doświadczenie albo dobrego fachowca?
Pozdrawiam

3
Koledzy, spokojnie...
Auto na pewno nie było zalane, po pierwsze pochodzi z pewnego źródła, a po drugie jest jeszcze więcej objawów zalania, które w moim samochodzie nie występują, także zły trop.

4
Elektronika / Parktronic, radar i kamera cofania dziwne zachowania
« dnia: 19 Lipiec 2017, 19:57 08s »
Witajcie,
od niedawna jestem użytkownikiem E350 CDI z 2013 r. Zauważyłem następujące problemy z elektroniką.

W pierwszej kolejności parktronic - czasami po odpaleniu silnika (zazwyczaj na następny dzień, po nocy) mam ciemne wskaźniki czujników i system nie sygnalizuje zbliżania się do przeszkody. W takiej sytuacji jak wyłączę silnik i uruchomię ponownie wszystko już zaczyna śmigać poprawnie. Problem powtarza się gdy samochód pozostanie przez dłuższy czas nieużytkowany, np. na noc.
Inne dziwne zachowanie to zapalenie się na krótką chwilę tylko dwóch czerwonych diod od prawego i lewego czujnika z przodu, z ciągłym sygnałem dźwiękowym zaraz po odpaleniu silnika, zazwyczaj podczas deszczu. Potem wszystko działa.

Kolejny problem to radar od martwego pola. Kiedyś przejechałem jakieś 150 km w deszczu, dojechałem na miejsce i zaparkowałem samochód. Następnego dnia kiedy chciałem wracać z powrotem na wyświetlaczu zegara pojawił mi się żółty komunikat; asystent martwego pola nieaktywny. Obejrzałem tylny zderzak i nie był wcale tak zabrudzony,naprawdę bardzo delikatnie, ledwo co trochę piasku było widać. Po powrocie umyłem samochód i jeszcze przez jakiś czas pojawiał mi się ten komunikat ale nie za każdym razem. Teraz już jakiś miesiąc mam spokój i wszystko działa poprawnie.

No i dzisiaj kolejny problem, który chyba zmotywował mnie do napisania tego posta, mianowicie, włączyłem wsteczny i obraz z kamery cofania zaciął się w pewnym miejscu. Przełączyłem na bieg do przodu potem znowu do tyłu i widziałem cały czas ten sam zacięty obraz i tak kilka razy... Wyłączyłem włączyłem silnik, znowu to samo, cały czas pozostaje ten sam obraz. Wkurzyłem się poszedłem do domu i nie mam pojęcia co będzie jutro...

Proszę o jakieś wskazówki
Pozdrawiam

5
Czyli widzę, że problem dość powszechny pytanie teraz tylko czy to zawór, czy soft, czy tak ma być? Możliwości jest jak zwykle wiele a nie wiadomo gdzie szukać pomocy. Niby można się przyzwyczaić, ale mnie to trochę denerwuje, mam wrażenie że zaraz coś tam gruchnie i się zatnie, albo że po prostu przy takich szarpnięciach niszczy się skrzynia.
A czy ktoś podpinał samochód pod komputer, wyskakują jakieś błędy?

6
Witam wszystkich,

od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa w212 FL, 350CDI, bluetec, 4matic z 2013 roku, przebieg 110tys.

Od jakiegoś czasu zauważyłem pewną manierę automatycznej skrzyni biegów. Mianowicie, na zimnym silniku kiedy automat redukuje z 5 na 4 bieg odczuwa się pojedyncze szarpnięcie, dość wyraźne, bez żadnych niepokojących odgłosów. Czasami wydaje mi się że podobne zachowanie jest przy redukcji z 4 na 3, ale już dużo mniej odczuwalne. Gdy silnik się rozgrzeje praca jest naturalna i nie wyczuwa się już nic niepokojącego.

Olej wymieniany we wrześniu 2015 roku i w marcu 2017 roku (przez poprzedniego właściciela).
Sprawdzałem poziom oleju - jest OK, barwa raczej ciemna.

Co to może być, proszę o rady.
Dziękuję i pozdrawiam

7
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« dnia: 15 Czerwiec 2017, 21:37 31s »
Witam wszystkich serdecznie!

Strony: 1