Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sewan

Strony: 1 2 3 ... 39
1
Elektronika / Odp: Kluczyk - czy to FBS4
« dnia: Dzisiaj o 08:54:53 »
Ostatnia cena w ASO 1100 brutto

2
Właśnie, raczej pompa wody, kompresor klimatyzacji, jakaś rolka itd.

3
To napiszę jeszcze raz, jeśli nie zrozumiałeś: jeśli auto stoi na N lub P, nie ma żadnych naprężeń na układzie przeniesienia napędu, począwszy od skrzyni rozdzielczej, przez przegub główny do mechanizmu różnicowego, skończywszy na półosiach i przegubach. Nie może być żadnego terkotania w tych elementach.

4
Najpierw 15Nm, potem 2 razy po 90 stopni.

5
Jak półoś może stukać, jak auto jest na N lub P? To bzdura jakaś.
Jeśli jest jak piszesz, to musi być od silnika.

6
Mam takie dwie śruby, oryginały, mogę ci sprzedać za 100. Jak jesteś zainteresowany to na priv.

7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Podnosi obroty czy to normalne???
« dnia: 05 Lipiec 2020, 21:45 55s »
Panowie, bardzo proszę wrócić do meritum. Przepychanki niczemu nie służą.

8
Zdejmij boczek i sprawdź, czy do przełączników dochodzi napięcie. Jeśli tak, to zespół przełączników, jak nie to pewnie moduł. Obstawiam to drugie.

9
Raczej zespół przełączników lub moduł drzwi.

10
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Podnosi obroty czy to normalne???
« dnia: 01 Lipiec 2020, 12:35 40s »
Bez przesady.
Przerywać wypalanie można, ale trzeba wiedzieć co się robi. Wypalanie samo się przerwie po pracy silnika na P przez jakieś 2-3 minuty, więc jak nie ma możliwości kontynuowania jazdy, należy właśnie te kilka minut odczekać (spadną wtedy obroty do normalnych). Po ponownym uruchomieniu silnik będzie próbował wypalić dpf ponownie, aż do skutku.

11
Skrzynia biegów / Odp: E350, 7G +, szarpanie przy zatrzymywaniu
« dnia: 25 Czerwiec 2020, 10:54 23s »
Do każdego silnika i w zależności czy 4matic czy nie, soft jest/może być inny.
Akurat do 350CDI najnowszy jest z 2013r. Rozwiązuje opisywany tu właśnie problem, czyli nie ma redukcji 2->1 w czasie jazdy, dopiero po zatrzymaniu.

12
Skrzynia biegów / Odp: E350, 7G +, szarpanie przy zatrzymywaniu
« dnia: 09 Czerwiec 2020, 11:48 39s »
Wgrać w ASO nowe oprogramowanie do skrzyni.

13
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Komputer wyświetlił błąd P0473
« dnia: 09 Czerwiec 2020, 07:39 47s »
Jaki masz problem z autem?

14
W 7G jest odpowiednia procedura, ale nie wiem, czy działa też w 5G.
1. Uruchomić zimny silnik
2. Przełączyć 5 razy N<->R,
3. Przełączyć 5 razy N<->D
4. Jeździć autem do osiągnięcia temperatury oleju w skrzyni 40C (w praktyce oznacza to, że temperatura silnika musi osiągnąć 85 stopni), przekroczyć prędkość 50km/h przynajmniej raz, zatrzymać auto;
5. Przełączyć 5 razy N<->R,
6. Przełączyć 5 razy N<->D
7. Jeździć autem do osiągnięcia temperatury oleju w skrzyni 70C (w praktyce oznacza to jazdę na już rozgrzanym silniku jakieś 15-20km), przekroczyć prędkość 50km/h przynajmniej raz, zatrzymać auto;
8. Przełączyć 5 razy N<->R,
9. Przełączyć 5 razy N<->D
Włączyć P, odczekać co najmniej 2 minuty, zgasić silnik.
Ważne - za każdym razem trzymać na R, D i N co najmniej 5 sekund!

15
Silnik i osprzęt silnika / Odp: 350cdi kultura pracy
« dnia: 22 Maj 2020, 08:12 23s »
Moim zdaniem to wypalanie. Jak kilka razy przewiesz cykl, to auto próbuje się wypalić nawet na zimnym.
Generalnie takie postępowanie szybko kończy się totalnym zatkaniem dpf.

16
Skrzynia biegów / Odp: Szarpanie E350 CDi 7G
« dnia: 21 Maj 2020, 10:55 45s »
Dopowiem, że tryb awaryjny silnika, a nie skrzyni.
To trochę kłopot, bo błędy z takiego trybu nie zawsze się zapisują, trzeba na diagnozę jechać w momencie jak problem wystąpi i nie wyłączać silnika, bo po wyłączeniu błąd może zniknąć i sytuacja wrócić do normy.
Czy jak po wystąpieniu problemu wyłączysz silnik, następnie włączysz z powrotem, nie masz na blacie jakichś komunikatów na żółto (w momencie uruchamiania)?

17
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: radio comand 5 ,1 CD
« dnia: 14 Maj 2020, 12:46 17s »
Pogadaj z kolegą labik

18
Jeżeli - podkreślam, jeżeli - auto rzeczywiście było serwisowane w ASO to miało olej wymieniany przy 60 tysiącach - i więcej raczej nie.

19
Nie wiem, wg jakiego katalogu kupiłeś filtr, ale kupiłeś zły. Skoro masz silnik 642 to nr filtra musi się zaczynać od 642 a nie 651. Właściwy filtr do tego silnika to 6421800009.

20
Skrzynia biegów / Odp: W207 250CGI Problem ze skrzynia..
« dnia: 07 Maj 2020, 06:37 54s »
Podłączyć pod SD i odczytać błędy w skrzyni.

Strony: 1 2 3 ... 39
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!