Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / W212 lift blutec 220 błąd po240
« Ostatnia wiadomość wysłana przez taximerc dnia 14 Czerwca 2024, 18:03 52s »
W212 220 blutec  błąd  p0240  czujnik ciśnienia doładowania dla turbosprężarki niskie ciśnienie
 Wymieniłem podmienilem wszystkie czujniki i podciśnienia też    błąd  dalej jest    Co to może być 
2
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez str23 dnia 13 Czerwca 2024, 22:50 10s »
Witam wszystkich,
Od tygodnia jestem posiadaczem Gwiazdy 220CDI Lift, póki co szczęśliwym, jak będzie dalej, czas pokaże. Przesiadka z W210.
Pozdrawiam
3
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Kamera cofania - oryginalne części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 13 Czerwca 2024, 18:38 02s »
Niestety spotkała mnie sytuacja, że na kamerze widać tylko czarny obraz. Temat znany na zagranicznych forach bez jednoznacznej odpowiedzi co może być najczęstszą przyczyną. Wczoraj sprawdziłem wiązkę w bagażniku i samo podpięcie kamerki i zaczęła działać do końca dnia. Dzisiaj z rana po odpaleniu auta mam dalej czarny ekran. Wymontowałem te same części w poszukiwaniu złamań kabla jednak nie jestem w stanie niczego odkryć. Macie jakieś pomysły?
4
Oświetlenie / Nowe klosze lamp - w212 lift
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jozef dnia 13 Czerwca 2024, 12:43 35s »
Witajcie, forumowicze takie pytanko mam. Czy ktoś zajmował się zmianą kloszy w W212 po lifcie ? Moje się trochę rozszczelniły chyba i trochę mi wilgoć się dostaje do środka, wydaje mi się, że jest małe pęknięcie na dole lampy, albo do rozszczelnienie cięzko powiedzieć. W każdym razie lampy po 400tys już są dość zajechane i chciałbym te klosze wymienić zamiast bawić się w polerki itd.
Znalazłem takie klosze na allegro, podam link poniżej, nie mogłem natomiast znaleźć żadnego tutoriala w necie jak te lampy rozebrać. Wiem, że trzeba jo podgrzać ale czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej na ten temat, może ktoś taki zabieg przeprowadzał i ma jakieś rady ? Dzięki.

https://allegro.pl/oferta/klosz-reflektora-samochodowego-lamp-mercedes-e-klasa-w212-lift-14-16-lewy-14784993939?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=YzFmZDA0MWEtMGU1ZC00NDA3LTkzODYtMjA0MzgxYzM0ZDQyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=cb01b944-bca0-4f2f-a169-3aa13ce6787b

5
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Jaką wersję w212 wybrać ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 13 Czerwca 2024, 09:39 40s »
Hehehe niezłe pytanie. :D  Bardzo różnią się od siebie w kosztach napraw "pod maską".
6
Kupujemy Mercedesa W212 / Jaką wersję w212 wybrać ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bartosz6284 dnia 12 Czerwca 2024, 21:20 43s »
Cześć
Przymierzam się do zakupu E klasy zastanawiam się między e350/e350-4matic a e500/e500-4matic. Chciałbym się dowiedzieć czy te modele różnią się od siebie w kosztach napraw jeśli tak to jak bardzo. Co nie wyszło w e350 a co w e500. I czy te modele lubią gaz ?
7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: E 350 Cdi - świst powietrza przy "ładowaniu" turbo
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vyvyan dnia 11 Czerwca 2024, 09:39 35s »
Za ten zaślepiony króciec na rurze nad filtrem paliwa to projektantowi powinno się rękę połamać. Do rzeczy. Przy odsuwaniu rury można zauważyć zielony oring na łączeniu. Może go źle założyłeś?
Rurę da się wyjąć ale do zmiany filtra nie jest to konieczne. Musisz poluzować wszystkie łączenia i można ją przesunąć.
8
Silnik i osprzęt silnika / E 350 Cdi - świst powietrza przy "ładowaniu" turbo
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arolahti dnia 10 Czerwca 2024, 21:29 27s »
Witam
Mam mały problem z moim E350 cdi. Jako że jestem świeżym posiadaczem W212 z 3 litrowym dieslem to mam pewne pojęcie o mercedesach - mam jeszcze w211 2.2 cdi parę lat, ale do rzeczy. Wymieniałem filtry powietrza i paliwa. I o ile filtry powietrza do wymiany - nie ma filozofii to już filtr paliwa dał mi sie we znaki. Do wymiany filtra trzeba odsunąć/zdemontować rurę aluminiową od turbo do tłumika szmerów i tu pojawił sie problem. Rury nie mogłem zdemontować więc ją odsunąłem maksymalnie "do tyłu" . Następnie jakoś wydobyłem ten filtr paliwa i wymieniłem... Poskładałem wszystko do kupy i ... podczas przyspieszania słychać Świst powietrza - tak w okolicach 1800-2800 rpm. Ewidentnie jest nieszczelność układu intercoolera. Podejrzewam, że nie trzyma oring rury co wchodzi na turbo - wielokrotnie tą rurę musiałem przemieszczać do przodu do tyłu - czy to jest miejsce w którym często dochodzi do nieszczelności? Oring już zamówiłem, będę chciał go jak najszybciej wymienić ale wcześniej warto zapytać... :)

Objawy
- Świst słychać przy otwartej szybie bocznej, przy zamkniętej szybie podczas przyspieszania raczej nie słychać
-Przy normalnym przemieszczaniu - bez dynamicznego przyspieszania- jezdzi dobrze, świst powietrza słychać
-Na autostradzie, przy ostrym przyspieszaniu łapie bład, bez checka, wtedy wyłączy turbo i nie ładuje. Wystarczy zgasić samochód i odpalić i znowu jedzie jak szalony ...:)

I ostatnie nurtujące mnie pytanie - proszę powiedzcie jak wyjąć tą nieszczęsną rurę co połączona jest bezpośrednio do turbiny ???

Pozdrawiam
Arek
9
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arolahti dnia 10 Czerwca 2024, 20:54 58s »
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem E350 cdi polift. Więc witam szanowne forum (poprzednie to W211 do nadal :))

Pozdrawiam
10
Elektronika / 50 APS bez NAVI? Szyba tylna i czujniki parkowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dzemik223 dnia 10 Czerwca 2024, 12:26 16s »
Cześć, mamy pare problemów ze swoim nowo kupionym C207 2010r. E250 CGI, mianowicie:

1. Czujniki parkowania - jak załączam parktronic to na obu monitorach (z przodu i z tyłu kabiny) włączają się 2 kropki na strone na lewo i prawo ale dojeżdzanie do przeszkody nic nie zmienia. Jak dotykam czujniki to działają - lekko wibrują i słychać charakterystyczne "cykanie". Moduł do wymiany? ktoś się z tym spotkał?

2. Szyba prawy tył się nie opuszcza - co za tym idzie szyba prawy przód zachodzi na nią krzywo. Przy przyciśnięciu opuszczania/podnoszenia szyby słychać przez ułamek sekundy silniczek po czym nic się nie dzieje. Jakieś sugestie od czego zacząć?

3. Jak dekoduje VIN (WDD2073471F033775) swojego Mercedesa to widzę kod 511 odpowiadający AUDIO 50 APS RADIO WITH DVD CHANGER. Jak to jest, że nie mam przycisku NAVI a mój system jest najuboższy z możliwych (właściwie to jedynie radio + zestaw głośnomówiący) a więc NTG 4.0 jak mniemam. Coś mogę podopinać, żeby chociaż z muzyki przez bluetootha korzystać? Polecacie upgrade na jakiś konkretny ekran/system (od razu odrzucam te wielkie ekrany wystające, bo dla mnie gryzą się z resztą wnętrza).

Pozdrawiam :)
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock