Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
W213 / Odp: Felgi AMG W205 do W213
« Ostatnia wiadomość wysłana przez metixo dnia Dzisiaj o 00:35:24 »
Hej,

Dzięki za odpowiedź. Co do estetyki to myślę, że można dystans założyć jak będzie brzydko. A mogę Cię prosić o rzucenie okiem na moje obliczenia dot. średnicy? Mi wychodzi 225/55/17 679mm (takie mam założone teraz)- te z c-klasy przód wychodzą 662mm (225/40/19), dopuszczalne jest -2% co daje dopuszczalne 665, czyli jestem 3mm poniżej dopuszczenia, tak?

Z tyłu natomiast jest u mnie aktualnie teraz 225/55/17 tak samo jak na przodzie (od producenta), natomiast te z c-klasy są 255/35/19, co też daje 661, rzeczywiście sprzedawca mówił, żeby mi licznik nie przekłamywał wrzucić tam bodajze 255/40/19 co dałoby 686.

Daj proszę info jak Ty byś to rozwiązał.
2
Silnik i osprzęt silnika / Odp: 350cdi kultura pracy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez niepozorny dnia 24 Maj 2020, 22:58 47s »
W weekend zrobiłem trasę w sumie 500km. Kupiłem sensor do obd. W którym obserwowałem temperaturę dpf. I w pierwszą stronę chyba złapałem moment wypalania bo temperatura była powyżej 600 stopni i głośniejsza praca wydechu, proces się skończył a ja dojechałem na miejsce i ładnie silnik się zgasił. Dzisiaj powrót, bez podniesionej temperatury, czyli jeśli można wierzyć tym wskazaniom nie odbył się proces wypalania. I niestety przy gaszeniu na końcu trasy zatelepało i to samo po ponownym odpaleniu i zgaszeniu by podejechać kawałek odstawić auto. W internecie znalazłem wiele wątków ludzi z tymi problemem i o dziwo nikt sobie z nim chyba nie poradził wspominali że w ASO kazali zmieniać poduszki, ale jak u nich tak i u mnie efekt jest mniej odczuwalny ale nie zniknął. Zaczynam tracić serce do tej damy :/
3
O Mercedesie W212 / Odp: Asystent parkowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez remolmar dnia 24 Maj 2020, 15:04 06s »
witam,

w vinie u mnie jest kod 235 tzn. Active Park Assist - kodu 230 niemam. Czy to jakiś inny system?
4
W213 / Odp: Felgi AMG W205 do W213
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 23 Maj 2020, 09:16 00s »
Przód będzie schowany 7,3mm.
Tył będzie schowany 5,4mm.
Czyli wejdą ale będzie brzydko. Można to nadrobić dystansami. Bardziej bym się martwił doborem opon bo zmniejszasz średnicę koła (całego koła). I to znacząco.
5
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dzikusek24 dnia 22 Maj 2020, 21:42 45s »
Witam wszystkich serdecznie ;)
6
W213 / Felgi AMG W205 do W213
« Ostatnia wiadomość wysłana przez metixo dnia 22 Maj 2020, 17:13 32s »
Cześć forumowicze!

Pomożecie w dopasowaniu felg?

Mam do kupienia felgi z W 205 o wymiarach 5x112  ET 44 i et 52 19 cali
Szer. przód 7.5j a tyl 8.5
Felgi z czujnikami ciśnienia
Opony 225/40/19  i 255/35/19
Średnica piasty 66,6mm

Czy to będzie dobrze wyglądać na W213? Przy 19 cali powinno być
parametry felg 5X 112 ( Przód 8JX 19 ET43 _ Tył 9JX 18 ET49 ) i opony 245 przod 275 tyl, nie pamietam jaki profil

Po moich obliczeniach wychodzi na to, że po centymetrze koło będzie bardziej wciśnięte w obrys nadwozia:
e klasa
8 et 43 9 et 49
246mm 277mm

c klasa
7,5 et 44 8,5 et 52
234mm  267mm

W załączniku zdjęcie o które felgi chodzi.
7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: 350cdi kultura pracy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 22 Maj 2020, 08:12 23s »
Moim zdaniem to wypalanie. Jak kilka razy przewiesz cykl, to auto próbuje się wypalić nawet na zimnym.
Generalnie takie postępowanie szybko kończy się totalnym zatkaniem dpf.
8
Silnik i osprzęt silnika / 350cdi kultura pracy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez niepozorny dnia 21 Maj 2020, 23:41 15s »
Witam.
Chciałbym zapytać posiadaczy, czy u was też się zdarza że auto wchodzi w jakiś inny tryb pracy.
Podczas jazdy niezależnie czy na zimnym czy ciepłym, wiec raczej wykluczam wypalanie. Na postoju obroty ok 700 rpm, nie falują a jest wyczuwalne mrowienie na kierownicy fotelu, podłodze. Jak zaobserwuje to zdarzenie to z reguły przy gaszeniu silnika zabuja damą na boki. Nie ma na to reguły. Błędów brak, więc mechanicy niechętnie chcą się za to zabrać.
Zauważyliście u siebie takie zachowanie?
Pozdrawiam.
9
Skrzynia biegów / Odp: Szarpanie E350 CDi 7G
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Matmich dnia 21 Maj 2020, 22:09 30s »
To chyba, że tak jest. Ogólnie na początku EGR też musiałem robić ale na szczęście tylko małe lutowanie wystarczyło z nim. Potem wyskoczyło z termostatem i teraz tylko ta skrzynia mi została do zrobienia. Myślałem o sprawdzeniu dokładnie elektryki w niej.
10
Skrzynia biegów / Odp: Szarpanie E350 CDi 7G
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remi dnia 21 Maj 2020, 21:26 26s »


(...)Z tego co czytałem o trybie awaryjnym to powinno mi się cokolwiek pojawić na zegarach.

Niekoniecznie, zależy co wchodzi w tryb awaryjny i co go wywołuje, mi silnik przy błędach czujnika różnicy ciśnienia za DPF wchodził w tryb awaryjny, a nic się nie świeciło...
Strony: 1 2 3 ... 10
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!