Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Sciąganie auta lekko na prawo.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jasser Arafat dnia Dzisiaj o 00:56:13 »
Dzięki za odpowiedzi. Geometria raczej dobrze zrobiona bo ściąga tak samo jak ściągało. Wschluchalem sie trochę i zacząłem wyczuwać lekkie bardzo głuche stuki. Wspomaganie trochę ciężko chodzi. Myślę że to może być maglownica.  Chociaż dziwne  bo nie ma ani luzu ani wycieku.Po wypłacie bd to robił to dam znać czy to przekładnia.
2
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 00:02:42 »
3
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 25 Marzec 2019, 22:32 43s »
Też wymieniałem. Nic nie trzeba podpinać ani kodować.
4
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Sciąganie auta lekko na prawo.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vand dnia 25 Marzec 2019, 21:36 02s »
Mariusz, ja naprawdę nie wiem w jakich wy warsztatach czy też stodołach naprawiać ie auta, czy szukacie mechaników.
Jak ja pojechałem z autem żeby mi tylko zbieżność ustawił to mi powiedział że tego nie zrobi chyba że ustawi cała geometrie.
Sprawdzenie oporów toczenia to najprostszy sposób na stwierdzenie co się dzieje z kołami.
Ale czego się nie robi żeby zaoszczędzić 20 PLN...
5
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Sciąganie auta lekko na prawo.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 25 Marzec 2019, 21:29 35s »
Wszystko trzeba ewaluaowac.
Ja bym nie podawal do sadu mechanika za zla geometire, zanim bym nie spedzil 2 minut na sprawdzenie grzania piast.
Kazdy ma swoje metody....
6
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Sciąganie auta lekko na prawo.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz86 dnia 25 Marzec 2019, 21:03 49s »
Moim zdaniem opory toczenia nie spowodowały by ściągania auta w którąś stronę...no chyba ,że któreś koło tak trzyma ,że z daleka czuć smród czy też wyższa temperatura koła jest odczuwalna bez jakiegokolwiek termometru. Ja bym stawiał na geometrie. Mowa była,że niby geometria była robiona... ale pytanie co mechanik ,który ją robił tak na prawdę zrobił ?? Samą zbieżność czy ustawiał też kąty pochylenia kół?? Jeżeli tylko zbieżność jest ustawiona a jedno z kół będzie miało  inny kąt pochylenia niż to drugie to auto będzie delikatnie ściągało ( nie drąc przy tym opon).... miałem tak w w211.
7
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz86 dnia 25 Marzec 2019, 20:42 32s »
Niedawno wymieniałem klocki przód i tył. Nic nie trzeba resetować ani  podpinać pod żaden komputer czy skaner.
8
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 25 Marzec 2019, 20:38 10s »
Jeszcze klockow w W212 nie zmienialem, ale z tego co czytalem, to musi bys skaner.
Nie mysle zeby to bylo krytyczne. Filtry powietrza powinny byc resetowane juz w W211 a ja tego nie zrobilem i nic sie nie dzialo. Zresetowalem po 10k km i tez nic nie zmienilo.
Te auta maja duzo gadgetow, wiec wiele rzeczy trzeba brac z przymruzeniem oka.
9
Hamulce / Hamulec ręczny (postojowy)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rafal_88 dnia 25 Marzec 2019, 20:22 22s »
Cześć
Od jakiegoś czasu jak zwalniam ręczny to bardzo głośno odbija, z tego co kojarzę to kiedyś tak nie było. Jakieś rady jak to naprawić? Pozdro

Wysłane z mojego LYA-L09 przy użyciu Tapatalka

10
Skrzynia biegów / Odp: Nowy soft do skrzyni 7g- Czy serwis robi nieodpłatnie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez demo_lala dnia 25 Marzec 2019, 20:15 05s »
Zaktualizowałem skrzynię w ASO do softu z rocznika 2009 i jest zdecydowanie lepiej przy zwalnianiu. Nie szarpie już lock-upem.
Coś tam sobie jeszcze czasem szarpnie ale tak samo mamo w W176 i C116. Przy okazji zamówię sobie zaworek i zmienię go razem z olejem w kwietniu lub maju.
Strony: 1 2 3 ... 10
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!