Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / E250 CGI - Kultura pracy silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Karwan88 dnia 21 Luty 2020, 22:36 25s »
Witam

Mam Mercedesa W207 E250cgi 204km, auto posiadam od roku, już je dość dobrze poznałem i nie wiem sam czy cos jest nie tak z moim silnikiem czy po prostu kultura pracy jego jest taka...Otóż silnik jak na mój gust pracuje jakoś głośno, przy dodawaniu gazu i przyspieszeniu brzmi jak diesel, trochę głośno w tej kabinie...żadnego falowania obrotów nie ma...nic z tych rzeczy, przebieg 117tys km.
Podłączony pod SD i żadnych błędów nie ma ale jakoś tak głośny on jak na silnik benzynowy...Jakie macie odczucia w swoim aucie z tym silnikiem? Jak oceniacie kulturę pracy? Nie wiem czy coś z moim motorem jest nie tak czy tak musi być, myślałem że on powinien ciszej chodzic, a chodzi trochę jak diesel...do tego skrzynia 5g...zamulona...Sprawna, potrafi sobie lekko przeciągnąć ale bez przesady, jak silnik nie nagrzany to wiadomo że ma prawo trochę przeciągnąć...
Reakcja na gaz z opóźnieniem 1-2sek...przy delikatnym przyspieszeniu powiedzmy od 50kmh do 70kmh jakoś buczy, nie wiem jak to nazwać ale też kultura jej pracy poniżej moich oczekiwań...
Chyba dam się przejechać mechanikowi i niech oceni czy ten silnik nie chodzi za głośno...A może macie jakiś trop, co może być winne? Albo poprostu jestem przewrażliwiony...
2
Nadwozie i karoseria / Odp: Lusterko elektryczne przy rozkładaniu odchyla się na maxa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slodki dnia 21 Luty 2020, 15:15 39s »
Podepnę się pod temat: wczoraj odwoziłem kumpla po imprezie, wychodząc wiatr zawiał i biodrem wywinął mi lusterko w stronę przodu samochodu. Złapałem je i cofnąłem żeby wskoczyło i wskoczyło ale lusterko nie jest w tej pozycji co było oryginalnie- jest odchylone do przodu mimo ze jest w miejscu tzw kliknięcia. Mało tego składa się i rozkłada elektrycznie ale jak się rozkłada to leci na maxa do przodu nie zatrzymuje się. Dziś rozegrałem całe lusterko i nie mogę się dobrać do miejsca silniczka i tego kliknięcia. Ktoś to rozbierał czy jest zaklepane i się nie da tego rozebrać. Czy zostaje mi wymiana na nowe. Dodam ze jestem lekko zdenerwowany. Bardzo lekko...

Hej, udało się rozwiązać problem? Znalazłem takie rozwiązanie na YT:
i zamierzam spróbować, dzień po zarejestrowaniu auta samo z siebie mi przeskoczyło i otwiera się za daleko. Widziałem podobne wideo z Volvo i rozwiązanie było podobne. Prawdopodobnie bolec od mechanizmu blokującego wciska się do środka i tam zostaje.
3
Elektronika / Odp: Prośba o zinterpretowanie kodu błedu 017
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzyszf dnia 21 Luty 2020, 13:10 43s »
Demontowałem ostatnio tylni moduł SAM, może tam doszło do uszkodzenia?
4
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Rozmiar opon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DonAndress dnia 21 Luty 2020, 12:41 35s »
Bo im szersza opona tym bardziej ściąga w koleinach.

5
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Rozmiar opon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ucando dnia 21 Luty 2020, 12:38 49s »
Do tego modelu dobrym rozwiązaniem są opony 245/45 R17. Powiedz mi dlaczego chcesz zakładać inne? Jeśli myślisz, że cokolwiek to zmieni to moim zdaniem nie będzie to wielka różnica. Myślę, że nie ma co kombinować, tylko założyć koła dopasowane do danego auta. Co do opon to mogę polecić Michelin: 
https://www.ucando.pl/p/opona-letnia-michelin-primacy-3-24545-r18-100w/UC-GP8SUU0EKHC-ITPowinieneś być zadowolony :)
6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: [OM642] Wymiana oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ucando dnia 21 Luty 2020, 12:03 28s »
Jestem tego zdania co Maciek. Wiele osób wymienia od góry, ale naturalnym dla silnika sposobem jest ten od dołu i wg mnie tak powinno się go spuszczać olej z silnika ;)
7
Skrzynia biegów / Odp: Skrzynia 7G - niskie obroty + wibracje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 21 Luty 2020, 11:02 38s »
Ja stawiam na konwerter. Może pomóc ponowna adaptacja konwertera, a jak nie, to już tylko regeneracja.
8
Skrzynia biegów / Odp: Skrzynia 7G - niskie obroty + wibracje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Magicd dnia 21 Luty 2020, 10:30 37s »
Obecność mocy nie oznacza, że wszystko jest OK.
Masz dwie turbosprężarki - jedna działa na niskich obrotach a druga na wyższych.
Jeśli auto drży i dziwnie się zachowuje na niskich obrotach ale ma dużą moc gdy wciśniesz mocno pedał gazu - możesz mieć awarie małej turbosprężarki.
Jeśli miałeś problem z panewką to wielce prawdopodobne, że były problemy z ciśnieniem oleju które do uszkodzenia panewki doprowadziły.
Turbosprężarka jest bardzo wrażliwa na zmniejszenie przepływu oleju przez nią.
Nadal proponuje podpiąć się pod SD - za diagnozę poza ASO zapłacisz 100-200 zł a będziesz wiedział na czym stoisz.
Oczywiście problem tez może być w skrzyni - może zużyty konwerter momentu lub lock-up?
9
Poszukuję / W220 pompka podciśnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez W212 dnia 21 Luty 2020, 10:26 48s »
Szukam do jednej ze swoich gwiazd pompki podciśnienia. Pacjent to W220 lift, pompka o numerze A220 800 12 48 - ma może ktoś jeszcze coś takiego w swoich przepastnych zbiorach?
10
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slodki dnia 21 Luty 2020, 10:26 11s »
Cześć ekipa. W212 kupiłem na początku lutego, trafiłem na forum szukając wiedzy, żeby w miarę weryfikować mechaników przy serwisie, a nie ślepo przytakiwać.
Strony: 1 2 3 ... 10
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!