Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Problem z silnikiem P0263... laweta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 22 Wrzesień 2018, 18:39 16s »
2
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Problem z silnikiem P0263... laweta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gosdarek dnia 22 Wrzesień 2018, 16:01 28s »
moim zdaniem jak miales problem zdpf-em kiedys tam bo albo wtryski leja (sprawdz cylinder 1) i zatkaly dpf a silnik chcial wypalic wiec zalewal ropa podniusł sie stan oleju i go wyrzygalo
wjedz do kogos na SD ale ogarnietego niech Ci porobi testy wtryskiwaczów itp i sprawdzi kamera cylinder bo cos cuje ze go upaliło
daj znac oczuwiscie jaki masz postep w naprawie i co sie stało
Pozdrawiam
3
Elektronika / Odp: dziwne unieruchomienie silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zpuanko dnia 22 Wrzesień 2018, 09:40 56s »
Minęły kolejne miesiące i jest wszystko ok. W serwisie przeanalizowali wszystkie możliwe zdarzenia, z wydruku diagnostyki chyba bardzo obszernej, nie wyłapano błędu. Nadal nie bardzo wiem jak to potraktować. Zatrzymanie pracy silnika zdarzyło się na skrzyżowaniu. Pomimo wielu prób, nie udało się uruchomić pojazdu. Dopiero po jakiś 40 minutach, kiedy przyjechała laweta, auto odpaliło. Dziwne i niezrozumiałe.
4
Sam naprawiam Mercedesa W212! / wymiana siłownika zamka tylnych drzwi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zpuanko dnia 22 Wrzesień 2018, 09:26 23s »
Zaczął wariować siłownik. Zdjąłem tapicerkę drzwi, pewnie trzeba rozwiercić nity blachy osłonowej. Proszę o info, jaki wymiar nitów i gdzie kupić siłownik. Myślę, że sama wymiana nie powinna być trudna. Czy ktoś to robił, będę wdzięczny za uwagi do tematu.  W212 rocznik 2011
5
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Jakie ET felgi - c207
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 22 Wrzesień 2018, 03:28 54s »
Pamietaj ze nominalne roznice moga byc zmienione przez odchylki produkcyjne.
Prawda jest ze jest tylko 1 sposob na sprawdzenie 100%.
Musisz kolka zalozyc i przejechac  przez row robiac skret.
6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Kontrola poziomu oleju w silniku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 22 Wrzesień 2018, 03:25 45s »
Poszukaj czy masz rurke na bagnet?
Mercedes-Benz instaluje je w roznych miejscach, ale pierwsze miejsce gdzie ja bym szukal to pomiedzy silnikiem i scianka ogniowa.
7
Kupujemy Mercedesa W212 / Prośba o ocenę (zakup)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rickross dnia 21 Wrzesień 2018, 23:45 04s »
Witam, po sprzedaży w211 planuje zakup w212! Nie mam jakiś specjalnych upodobań co do nadwozia, podoba mi się i coupe i kombi jak również sedan. Budżet jaki chciałem przeznaczyć to max 55tys. Najbardziej bym chciał 350cdi tylko nie wiem do ilu km jest bezpieczny przebieg dla tego motoru? Moglbym miec generalnie nawet 250cgi ale o tym 1.8 różne historie słyszałem... Oceńcie auto z pierwszego linku jeśli możecie a później wkleję coś więcej. https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-stan-idealny-oryginal-niemcy-ID6ARzLw.html
8
Modyfikacje i tuning W212 / Przerobka na polift, pomocy :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kszczesniak3 dnia 21 Wrzesień 2018, 23:39 00s »
Witam,
stalem sie posiadaczem E klasy cabrio dokladnie E350. Samochod sprowadzilem z USA z rozbitym przodem ( delikatna kolizja, bez zderzaka, grila oraz lamp) - maska, blotniki cale.

Jest to rok 2013 wersja jeszcze przed liftem. Pytanie moje jest takie, czy jest to duzy problem i czy ogolnie da sie to zrobic aby zalozyc zderzak po lifcie i lampy po lifcie ? Oczywiscie nie full led, myslalem o tych lampach z delikatnym paskiem ledowym, lecz prosze o pomoc bo nie wiem czy zderzak poliftowy spasuje - chodzi mi tutaj o zaczepy itd. oraz lampy - czy mocowania takie same i czy nie trzeba przerabiac okablowania.

Jest to moj pierwszy mercedes i jestem zielony w tym temacie wiec prosze o pomoc :)

pozdrawiam
9
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Problem z silnikiem P0263... laweta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Magicd dnia 21 Wrzesień 2018, 22:10 55s »
A tutaj filmik jak to wyglądało "z mojej perspektywy".
https://drive.google.com/file/d/1r2dMSQKE5rl3MnwBnB4ySC1hIkFgcEXg/view?usp=sharing

Wcześniej trzęsienie było dla mnie w aucie odczuwalne ale na wideo widzę, że nie było nic widać ani nic słychać.
Słyszalna oznaka to dopiero jak silnik się rozbiegał.
10
Silnik i osprzęt silnika / Problem z silnikiem P0263... laweta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Magicd dnia 21 Wrzesień 2018, 19:53 19s »
Niestety nie mam szczęścia w ostatnim czasie do swojej gwiazdy.
Dzisiaj na lawecie i w poniedziałek będę szukać ratunku.
Chciałbym jednak zapytać co może być nie tak z silnikiem aby powstały takie objawy jak u mnie (zawęzi to poszukiwania w naprawie i może obniży koszty).

Co dokładnie się stało:
Jechałem sobie dzień jak co dzień z pracy do domu, bez szaleństw, bez wygłupów, 120 km/h drogą ekspresową.
Na chwilę (także bez szaleństw) przyspieszyłem do 130 km/h wyprzedzając jakieś auto i ponownie zwolniłem do 115-120 km/h o wyprzedzeniu.
Do tego momentu nie było żadnych złych oznak.
Po chwili odczułem trzęsienie się samochodu - pomyślałem, że może któreś koło się poluźniło lub złapałem kapcia.
Rzuciłem okiem na zegary - brak informacji o runflat zatem jako pewniak przyjąłem odkręcenie się śrub.
Zjechałem na skrajny prawy pas ekspresówki i zacząłem zwalniać - trzęsienie jako zmalało wraz z prędkością (i puszczeniem gazu).
Powoli zwalniając dojechałem do najbliższego zjazdu i tam stanąłem w niewielkim korku.
Jako, że niedawno miałem problemy z DPFem to dzisiaj tak samo jak w poprzednie 3 tygodnie jechałem z włączonym OBD.
Wszystkie parametry w normie ale zauważyłem, że temperatura katalizatora przekracza 400'C - pomyślałem, że właśnie włączyło się dopalanie filtra cząstek stałych.
Stojąc w korku nacisnąłem pedał hamulca tak by wskoczył HOLD, wrzuciłem [N] i dosłownie dotknąłem pedału gazu - w tym momencie obrotomierz wystartował jak rakieta w kierunku 5000 rpm.
Natychmiast wyłączyłem zapłon - silnik zgasł a z pod maski wydobyło się nieco dymu.
Otworzyłem maskę, wyszedłem z auta i rzuciłem okiem co jest pod maską - żadnych bezpośrednich oznak awarii, bagnet miarki oleju uniósł się o 5-10 cm i nieco oleju zostało wyrzucone na maskę i kilka kropel spadło na DPF gdzie się zapalił natychmiast olej i wyparował (stad dym).
By nie blokować całej drogi zjazdowej z ekspresówki, wsiadłem do auta odpaliłem jeszcze raz silnik (strasznie trzęsło silnikiem ale stał na 800-900 rpm) i zjechałem na pobocze (bez dodawania w ogóle gazu).
Zgasiłem silnik i wezwałem lawetę.

W międzyczasie zczytałem błędy z auta (check engine się nie świecił) - jest jeden "niepotwierdzony" P0263.

Później zgram może filmik z trasy (kamera pracowała cały czas) - może to pozwoli na trafniejszą diagnozę/podpowiedź.
Serwisy już dzisiaj były zamknięte - dlatego dzisiaj lawetą na parking a w poniedziałek "gdzieś" na serwis.

Może należy też dodać, że nie było zapowiedzi problemu - spalanie w normie (6.5 litra na setkę), temperatura silnika itp. w normie, odpala zawsze "od pierwszego", żadnych wcześniejszych szarpań silnika.
Strony: 1 2 3 ... 10