Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / Odp: om651 batalia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KordianS212 dnia Dzisiaj o 09:48:16 »
Dzięki siwy1958 za odp, tak, unikam jazdy autem dopóki tego DPFa nie zrobię. Przy okazji chciałem jeszcze zapytać o zaślepienie EGR, czy ktoś to robił? Jaki to ma wpływ na DPF, na czujniki? Zaletą jest to że dolot będzie czysty, ale z tego co wiem to ponowne wprowadzanie spalin do dolotu obniża temperaturę spalin (mniej tlenu), więc zaślepienie EGR podniesie tę temperaturę i czy to nie będzie miało negatywnych konsekwencji? Ma ktoś osobiste doświadczenia?
2
Silnik i osprzęt silnika / Odp: om651 batalia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez siwy1958 dnia Dzisiaj o 08:57:05 »
Witam !
Nie lekcewaz przybywania oleju, to sprawa dpf. Albo go naprawic, badz usunac. Grozi to zatarciem walu z powodu zlego smarowania.

U mnie wycieki plynu byly z zaslepek bloku silnika, ale to bylo widac pod kolektorem wydechowym, najpierw male a pozniej ..... Sprawdz ta plastikowa podstawe filtra paliwa , od spodu !

Pozdrawiam
Powodzenia
Marek.
3
Sprzedam / W212 lift avantgarde elementy tapicerk8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vyvyan dnia 17 Kwietnia 2024, 15:58 19s »
Hej. Do sprzedania za symboliczne kwoty mam:
- boczki tylne led czarna skóra oraz ramki do okien z tyłu
- oslony przeciwsłoneczne czarne lewa i prawa wraz z mocowaniami
4
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KordianS212 dnia 17 Kwietnia 2024, 11:39 42s »
Witam wszystkich, jestem tu ponieważ nabyłem S212 200CDI automat 2015
5
Silnik i osprzęt silnika / om651 batalia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KordianS212 dnia 17 Kwietnia 2024, 11:37 10s »
W moim s212 200CDI rozpoczęła się walka o sprawność. Po zakupie auto zmagało się z niedogrzaniem, stałym błędem zablokowania DPF, i błędem NOx. Auto nie miało ograniczonej mocy. W między czasie auto zaczęło gubić płyn chłodniczy bo plastik gniazda korka spustowego w chłodnicy się wykruszył i korek nie miał się o co zaprzeć, jak się robiło ciśnienie po zapaleniu auta to z przodu auta robiła się kałuża. Wymieniłem więc chłodnice, czujnik różnicy ciśnień DPF i termostat. Po tych zabiegach błąd stały DPF dał się skasować ale wraca bo DPF zapchany, chłodnica i z przodu auta nigdzie nie cieknie, nie ma kałuży pod autem ale płynu ubywa i nie wiem gdzie znika, auto nagrzewa się do 90 stopni i często włącza sobie wypalanie DPF (dużo dymu z tyłu) przez c zauważyłem że zaczyna mi przybywać oleju. Zamierzam w kolejnych krokach:
1. wykręcić DPF i dać do prania,
2. dezaktywować NOx bo na forach widzę że to walka z wiatrakami (dowiadywałem się to taka operacja 800 zł kosztuje) przy okazji może trochę podnieść moc - co radzicie?
3. rozebrać i wyczyścić dolot i tam poszukać wycieków płynu
Pytanie do szanownych forumowiczów o jakieś cenne rady dla świeżaka? Na co warto zwrócić uwagę?
6
Kupię / Lamelka grila
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koniu175 dnia 16 Kwietnia 2024, 13:15 53s »
Kupię lamelek inaczej listwę grilla tą srodkową pionową Mercedes w 212  2014 elegance
7
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Wymiana tylnych sanek podlegających ciągle pod gwarancję w 10 letnim W212
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz D dnia 16 Kwietnia 2024, 11:30 01s »
Potwierdzam co napisał przedmówca.
Byłem w dwóch okolicznych serwisach i moje sanki na razie nie kwalifikują się do wymiany, są za mało zardzewiałe, musza być widoczne dziury albo pęknięcia.
Dopiero wtedy centrala zgadza się na wymianę. Wcześniej było to mniej restrykcyjne.
Ja na razie czekam aż rdza zrobi swoje. Swoją drogą to jest absurd żeby czekać na takie uszkodzenia,... marka premium 😉.
8
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Wymiana tylnych sanek podlegających ciągle pod gwarancję w 10 letnim W212
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jjanicki dnia 16 Kwietnia 2024, 08:27 41s »
Pozwolę sobie odświeżyć wątek -
W dalszym ciągu producent poczuwa się do odpowiedzialności i wymienia tylną ławę (tak oni nazywają sanki) bezkosztowo, pod warunkiem stwierdzenia perforacji korozyjnej w dowolnym miejscu. Tak został zakwalifikowany mój s212 z 2010r.
Co trzeba zrobić?
Najpierw samemu dobrze obejrzeć ławę, ostukać i "odziabać" wkrętakiem miejsca skorodowane. Jest duża szansa, że pojawi się dziura.
Jeśli tak jest, umówić się z lokalnym serwisem na oględziny tylnej ławy. Oni robią zdjęcia, wysyłają do centrali, a centrala zatwierdza. Następnie serwis zamawia części i umawia się z Wami na termin wymiany.
W moim wypadku czas oczekiwania na części to jakieś 3 tygodnie.
Wymiana obejmuje ławę, tuleje, drążki prowadzące po obu stronach i na koniec ustawienie geometrii.

Niektóre serwisy marudzą, różni ludzie tam pracują. Nie da się gadać w jednym serwisie. Dzwonimy do innego.

Pozdrawiam.

p.s.
Status Garażowiec - fajny :)  
Trochę mnie nie było :)

 
9
Elektronika / CLS 400 w218 rocznik 2016 rozładowuje akumulator
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rico_czestochowa dnia 15 Kwietnia 2024, 18:20 30s »
Witam posiadam Cls 400 w218 rocznik 2016 auto z USA

Mam kilka problemów co nikt nie może poradzić.

W aucie rozładowuje się akumulator po dobie jakis fachowiec powiedział że rozładowuje je modul crash od poduszek w zagłówkach.

Jak spolszczyć menu w aucie?
10
Sprzedam / Odp: Dużo części na sprzedaż
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 15 Kwietnia 2024, 14:08 08s »
Schowek na okulary dalej aktualny.
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock