Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Układ kierowniczy i zawieszenie / auto pływa podczas jazdy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Przemo82 dnia Dzisiaj o 22:13:11 »
Witam

Niestety cały czas walczę  z objawem pływania samochodu podczas jazdy dlatego wracam z tym tematem do forum drugi raz, za pierwszym nie udało mi się uzyskać opinii. Po wizycie w serwisie, zbieżność wyregulowana idealnie, wg serwisu żadnych luzów samochód nie ma (wg niezależnego serwisu tez luzów brak). Obecnie przebieg 91.800 (potwierdzony i oryginalny- pierwszy przegląd ASO 2012 18000tys. , drugi ASO 2014 44000 tys, przyjazd do polski 2015 i wówczas wydruki z przeglądów widniejące w ewidencji pojazdów 2015-53.000, 2016-64000 oraz 2017-72000, kupiłem w listopadzie z przebiegiem 77000, auto nie było w serwisie autoryzowanym przez okres użytkowania w Polsce, lecz mam ostatnią kartkę olejową z niemiec z 2014 r 44.000, oraz kartkę olejową z wymiany na 53.000 z 2015 , kartkę olejową z wymiany na 65000 z 2016 oraz ja po zakupie wymieniłem olej na 77.000 w 2017, oraz w marcu robilem przegląd w ASO na 89000 z wymianą oleju oczywiście, więc myślę, przebieg nie był w żaden sposób kombinowany oraz wg serwisu w komputerze się wszystko zgadza w tych wszystkich modułach) plus pierwszy właściciel w Polsce zbierał wszystkie paragony za paliwo, trochę ich jest ale policzyłem zużycie ropy i wyszło mi, że też było adekwatne do przebiegu.
Przejeżdzając po poprzecznych nierównościach autem buja. Mam wrażenie jakby przod auta i tył żył własnym życiem:).  Po wymianie opon zimowych 16" na letnie i założeniu nowych opon 17 45 245 objawy identyczne.
Zostały sprawdzone amortyzatory i mają przód 67 i 70 tył 66 i 67 proc w niezależnym serwisie, w ASO natomiast wyszło 66 i 69 raz 75 i 76 z tyłu (nie wiem skąd te różnice) więc wszystko jest teoretycznie ok. Natomiast mam wrażenie dobijania przodu na nierównościach. Dodatkowo auto lekko mi leci w prawo.
 Natomiast nie miałem gdzie tego sprawdzić i podjechałem do komisu gdzie mieli takiego samego jak mój egzemplarz (standardowe zawieszenie stalowe przód tył wiadomo miech) ale z przebiegiem 270tyskm zrobiłem jazdę próbną i jechało się o niebo lepiej....auto było sztywne, komfortowe lecz zwarte.U mnie jakby się płynęło pontonem....przy większych prędkościach auto jest bardzo niestabilne.
Na moje albo są to tuleje wahaczy, albo np. odboje przednich amortyzatorów lub poprostu pomimo pomiaru pozytywnego amortyzatory tylne do wymiany, bądz też te całę tylne miechy, lecz auto powinno przy ich awarii z tego co czytałem siadać, a u mnie żadnych objawów takich nie ma. Czyli niby zawieszenie jest ok, a podczas jazdy jest wrażenie jakby było wyekspoatowane...tylko pytanie co i dlaczego nic w zawieszeniu przy oględzinach nie można znależć a jeżdzi się naprawdę źle.
Dziękuję za info zwrotne.
2
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Kolorowy licznik do przedlifta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remi dnia Dzisiaj o 21:53:10 »
Do Ciebie kurcze strasznie daleko, Twój znajomy w 3mieście dalej nieaktualny?
Każde jedne kolorowe da się zakodować?
3
Silnik i osprzęt silnika / E220 - kręci nie pali
« Ostatnia wiadomość wysłana przez labik dnia Dzisiaj o 21:29:41 »
Samochód zgasł i nie chce zapalić. Kręci nie pali. Po podłączeniu SD niby wszystkie wartości rzeczywiste są OK. Na zielono. Ciśnienia, obroty, napięcia itp. Ale w menu Eco start stop znalazłem taki komunikat jak na foto -"sieć pojazdu - stan nieprawidłowy".  Od czego zacząć ??
4
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Kolorowy licznik do przedlifta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomek0910 dnia Dzisiaj o 21:19:06 »
Zapraszam  do mnie to Ci zakoduję używany bez najmniejszego problemu...
5
Skrzynia biegów / Odp: Skrzynia Wybija bieg z R na P i z D na P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 17:41:15 »
http://www.benzworld.org/forums/w212-e-class/2181682-car-throwing-itself-into-park-no.html
Tu masz ten sam problem na hamerykanskim forum.
Moje auto tego nie ma, ale wyglada ze we wczesniejszych W212, ktore maja 2gi akumulator pod kierownica - ta bateria slabnac moze taki blad robic.
Ale stacyjki tez byly wymieniane.
Bulletin LI54.25-P-056472  z dnia  2/2014
6
Skrzynia biegów / Odp: Skrzynia Wybija bieg z R na P i z D na P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rstrade dnia Dzisiaj o 17:16:53 »
Witam,

ja zacząłem od wymiany przełącznika zespolonego, niestety to nie dało efektu.
I brak jakichkolwiek błędów, mechanicy bezradni
Czy komuś po wymianie stacyjki ustąpił problem?
Rafał
7
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: Kolorowy licznik do przedlifta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 17:12:50 »
Jeszcze nikt nie doszedl do tego na W212, ale w W211 chip rejestrujacy przebieg jest po prostu przykrecony z tylu.
Przekrecasz chip do nowego licznika i nic wiecej.
8
Nadwozie i karoseria / Odp: Regulacja tylnej klapy-sedan
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 17:08:19 »
Klapy maja gumowe zderzaki ktore reguluja szczeliny a takze zamek moze byc przesuwany.
9
Elektronika / Odp: Navi W212 NTG4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 17:05:51 »
Uwazajcie z prostownikami.
Te prostsze nie monitoruja napiecia i moga pojsc do 15-16 V.
Komputery tego nie lubia.
10
Nadwozie i karoseria / Regulacja tylnej klapy-sedan
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vaio dnia Dzisiaj o 16:15:48 »
Witam wszystkich
Przyszła wiosna i czas zabrać się za wiosenne porządki:)
Czy ktoś mi może pomóc w zakresie regulacji tylnej klapy w sedanie. Otóż podjąłem temat, bowiem wyraźnie nie grają mi szczeliny - zamknięta klapa jest nieco wyżej, co wyraźnie widać po liniach lamp. Oczywiście pierwsza myśl to opuścić na zamku, ale...
Klapa jest elektrycznie zamykana i...
W el. klapie są dwa mechanizmy. Jeden co opuszcza klapę, drugi co ją dociąga. I ten drugi po opuszczeniu całego zamka, nie wyciąga się na tyle, żeby klapę "chwycić".
I tu własnie jest pytanie. Czy ktoś może wie, czy jest jeszcze inna regulacja, którą mogę wykorzystać do wyregulowania klapy.
Strony: 1 2 3 ... 10