Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Wymiana tylnych sanek podlegających ciągle pod gwarancję w 10 letnim W212
« Ostatnia wiadomość wysłana przez polofix dnia 18 Kwietnia 2024, 18:18 17s »
Mi też tak powiedzieli. A wie ktoś ile kosztuje dopłata za nowe wszystkie wahacze? Albo w razie kosmicznej ceny dostarczyć swoje?
2
Silnik i osprzęt silnika / OM642 V6 3.0 - aluminiowe wężyki listwy paliwowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez FeyNiX dnia 18 Kwietnia 2024, 18:13 28s »
Chciałbym się dowiedzieć jakie są oznaczenie seryjne tych aluminiowych rurek które idą do listwy wtryskowej, jest ich 6 po trzy na głowice. Przy okazji czy wszystkie są takie same czy każda inna? Miałem robione uszczelki pod chłodnica oleju i z jednej strony dwie się lekko uszkodziły przy zdejmowaniu więc przy okazji chciałbym wszystkie wymienić.

3
Skrzynia biegów / Odp: Skrzynia Wybija bieg z R na P i z D na P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jjanicki dnia 18 Kwietnia 2024, 13:02 11s »
Czytając cały ninejszy wątek oraz podlinkowany wcześniej wątek na forum BenzWorld (https://www.benzworld.org/threads/car-throwing-itself-into-park-no-door-open.2181682/?nested_view=1&sortby=oldest) jest tam też wspomniany sposób naprawy samej stacyjki.
Z opisu wynika, że winne zamieszania są tzw. "zimne luty" wewnątrz modułu stacyjki, powodujące brak styku i nieprawidłowe działanie. Kilka osób podało, ze rozebranie modułu i poprawienie lutów rozwiązało problem.
Czy ktoś próbował tego sposobu naprawy? Kolega hipollo?
Poza tym, problem wydaje się występować w autach bez systemu Keyless-Go, gdzie autoryzacja rozruchu odbywa się drogą komunikacji optycznej między stacyjką a włożonym w nią kluczem.
Auta z KG zdaje się autoryzują rozruch drogą komunikacji radiowej między modułem EZS, a kluczem znajdującym się w kieszeni (lub gdziekolwiek w aucie), dlatego opisywany tutaj problem wydaje się nie występować w autach z KG.
4
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: w212 NTG4 Car Play
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kristopherl dnia 18 Kwietnia 2024, 11:06 14s »
5
Silnik i osprzęt silnika / Odp: om651 batalia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KordianS212 dnia 18 Kwietnia 2024, 09:48 16s »
Dzięki siwy1958 za odp, tak, unikam jazdy autem dopóki tego DPFa nie zrobię. Przy okazji chciałem jeszcze zapytać o zaślepienie EGR, czy ktoś to robił? Jaki to ma wpływ na DPF, na czujniki? Zaletą jest to że dolot będzie czysty, ale z tego co wiem to ponowne wprowadzanie spalin do dolotu obniża temperaturę spalin (mniej tlenu), więc zaślepienie EGR podniesie tę temperaturę i czy to nie będzie miało negatywnych konsekwencji? Ma ktoś osobiste doświadczenia?
6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: om651 batalia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez siwy1958 dnia 18 Kwietnia 2024, 08:57 05s »
Witam !
Nie lekcewaz przybywania oleju, to sprawa dpf. Albo go naprawic, badz usunac. Grozi to zatarciem walu z powodu zlego smarowania.

U mnie wycieki plynu byly z zaslepek bloku silnika, ale to bylo widac pod kolektorem wydechowym, najpierw male a pozniej ..... Sprawdz ta plastikowa podstawe filtra paliwa , od spodu !

Pozdrawiam
Powodzenia
Marek.
7
Sprzedam / W212 lift avantgarde elementy tapicerk8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vyvyan dnia 17 Kwietnia 2024, 15:58 19s »
Hej. Do sprzedania za symboliczne kwoty mam:
- boczki tylne led czarna skóra oraz ramki do okien z tyłu
- oslony przeciwsłoneczne czarne lewa i prawa wraz z mocowaniami
8
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KordianS212 dnia 17 Kwietnia 2024, 11:39 42s »
Witam wszystkich, jestem tu ponieważ nabyłem S212 200CDI automat 2015
9
Silnik i osprzęt silnika / om651 batalia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KordianS212 dnia 17 Kwietnia 2024, 11:37 10s »
W moim s212 200CDI rozpoczęła się walka o sprawność. Po zakupie auto zmagało się z niedogrzaniem, stałym błędem zablokowania DPF, i błędem NOx. Auto nie miało ograniczonej mocy. W między czasie auto zaczęło gubić płyn chłodniczy bo plastik gniazda korka spustowego w chłodnicy się wykruszył i korek nie miał się o co zaprzeć, jak się robiło ciśnienie po zapaleniu auta to z przodu auta robiła się kałuża. Wymieniłem więc chłodnice, czujnik różnicy ciśnień DPF i termostat. Po tych zabiegach błąd stały DPF dał się skasować ale wraca bo DPF zapchany, chłodnica i z przodu auta nigdzie nie cieknie, nie ma kałuży pod autem ale płynu ubywa i nie wiem gdzie znika, auto nagrzewa się do 90 stopni i często włącza sobie wypalanie DPF (dużo dymu z tyłu) przez c zauważyłem że zaczyna mi przybywać oleju. Zamierzam w kolejnych krokach:
1. wykręcić DPF i dać do prania,
2. dezaktywować NOx bo na forach widzę że to walka z wiatrakami (dowiadywałem się to taka operacja 800 zł kosztuje) przy okazji może trochę podnieść moc - co radzicie?
3. rozebrać i wyczyścić dolot i tam poszukać wycieków płynu
Pytanie do szanownych forumowiczów o jakieś cenne rady dla świeżaka? Na co warto zwrócić uwagę?
10
Kupię / Lamelka grila
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koniu175 dnia 16 Kwietnia 2024, 13:15 53s »
Kupię lamelek inaczej listwę grilla tą srodkową pionową Mercedes w 212  2014 elegance
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock