Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
O Mercedesie W212 / Odp: Serwis A1 - czego dotyczny?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RAF77 dnia 19 Styczeń 2019, 23:38 57s »
Olej i filtry, zawsze.
2
Nasze Mercedesy W212 / Odp: E-Coupe 350 BlueTEC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vaio dnia 19 Styczeń 2019, 22:22 54s »
Czarny, pakiet AMG....mniam, mniam:):)
Żeby jeszcze jasny środek....
Super!!
3
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: monitorowanie temp. oleju w silniku oraz poziomu zapchania dpf
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vaio dnia 19 Styczeń 2019, 22:19 50s »
No właśnie, jak to sprawdzić.....?
Nie mam zielonego pojęcia, dlaczego na desce nie ma żadnej informacji na temat uruchomienia procedury czyszczenia filtra. Ja u siebie rozpoznaje to po trochę innej pracy silnika i oczywiście zapachu amoniaku z tyłu:):)
4
Oświetlenie / Odp: lampki led podswietlenia tablicy rejestracyjnej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ptys dnia 19 Styczeń 2019, 21:53 13s »
zrobilem fotki po wymianie ,troche nie wyrazne ale na zywo wyglada super
5
Elektronika / Odp: Podłączenie kamery do nawigacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez poldi dnia 19 Styczeń 2019, 21:31 32s »
antena bluetooth, szukaj NTG 4 lub NTG 4.5
6
Elektronika / Odp: czujnik RADAR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Falkon82 dnia 19 Styczeń 2019, 21:16 25s »
Do tylnego radaru jest dobry dostęp o ile możesz unieść lekko auto.
Ja mam 25 cm najazdy - cofam na nie i od razu tył auta jest 25 cm wyżej niż normalnie (mogę leżąc na placach wsunąć się pod auto i spokojnie grzebać).
Radary z tyłu jak i dwa boczne przednie trzymają się tylko w ramce i opasce plastikowej (zaznaczyłem ją na czerwono).
Jak naciśniesz końcówkę opaski w stronę ramki (w której trzyma się radar) to opaskę dasz radę wysunąć a tym samym wysunąć radar z ramki.
Niestety w tylnych radarach słyszałem, że się rozszczelniają od bycia obijanymi kamyczkami spod kół...
Nabierają wtedy wilgoci i od mikrofali (wrzącej wody wewnątrz podczas pracy) puchną i się psują.
Sam miałem wymieniany lewy tylni radar z tego powodu.

Jak ustalić który to radar? Lewy czy prawy - StarDiagnosis w serwisie (pewnie za ~100 zł sprawdzą).
Witam mam rozwalony ten czujnik w zderzaku jak na Twoich zdjęciach ale niestety na moim nie zachował się żaden numer z obudowy, a muszę go jakoś kupić moje autot w 212 polift 350  4 matic. proszę o pomoc z tym numerem części
7
O Mercedesie W212 / Odp: Serwis A1 - czego dotyczny?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ptys dnia 19 Styczeń 2019, 21:11 38s »
Dzieki za info,ale szczerze mowiac niewiele z tego rozumiem.Nie wiem gdzie jest ten licznik menu servisowym i co to jest ASRA.Chcialem tylko sie dowiedziec czy trzeba cos wymienic np.olej albo jakies filtry.
8
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Vehicle is rising please wait - problem sprezarki?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Styczeń 2019, 20:00 16s »
Dobry system powinien trzymać ciśnienie przez tygodnie i nawet jak gumowe miechy maja pewna migrację gazu, to metalowe zawory powinny trzymać ciśnienie w rurkach.
Twoje objawy mogą być kombinacja 2 głównych usterek.
1 średni wyciek w układzie
2 zużyta sprężarka.
system ma program który wyłącza sprężarkę po 90 sekundach (?) i pozwala jej się schładzać przez kilka minut i dlatego gdy sprezarka nie wydolila napompowac za pierwszym odpaleniem, to przy drugim juz doszla do poprawnego ciśnienia.
Tak czy inaczej, nawet jak sprężarka ciągle wydala, to pracując nadgodziny nie potrwa to długo.
Musisz  znaleźć skaner który odczyta dane albo wlezc pod samochod z psikaczem wypelnionym woda z mydlem
9
Układ kierowniczy i zawieszenie / Vehicle is rising please wait - problem sprezarki?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cezar78 dnia 19 Styczeń 2019, 17:56 27s »
Po kilku dniach nieurzywania auta po okolo 2 minutach jazdy pokazal mi sie komunikat (Vehicle is rising please wait) Podejrzewam ze po kilku dniach zawieszenie rekompensuje spadek powietrza w sprezarce. Auto zachowywalo sie bardzo dziwnie podczas jazdy bo podskakiwalo nadmiernie i wrazenie bylo takie ze jezdze traktorem. Po okolo 2 kolejnym minutach nowa wiadomosc mi wyskoczyla ( Malfunction) czyli nieprawidlowe dzialanie jakiegos komponentu. Po ponownym zalaczeniu silnika usterka zniknela - jednak nie wiem czy mam miec powody do obaw, czy to wina jakiegos przecieku? W angielskim forum ktos to zdiagnozowal jako poprostu Park Mode czyli cos normalnego ale mam watpliwosci bo pierwszy raz czegos takiego doswiadczylem..
10
Skrzynia biegów / Odp: Bagnet do 722.6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Styczeń 2019, 17:01 50s »
Nie wiem czy rurka bagnetowa w tych autach jest prostsza, ale na W210 gdy uzywalem stalowej linki do pomiaru to musialem sie troche pogimastykowac aby przeszla ona wygiecie.
Fabryczny bagnet jest płaski i wygięcie łatwo przechodzi.
Napisz jak to u Ciebie zadziała?
Strony: 1 2 3 ... 10
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!