Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje w kabinie od 2 tys obr. głośno w 220CDI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez W212 dnia 08 Września 2024, 13:24 24s »
Napisz co to za wspaniały warsztat - sam bym chętnie po takim opisie tam pojechał :)  
12
Elektronika / Wentylator chłodnicy z kierownicą nadmuchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kmtaxi dnia 08 Września 2024, 12:48 47s »
Zamontowałem taki wentylator, chociaż fabrycznie był wyposażony bez kierownicy nadmuchu. Podobno sterowanie elektryczne (dwa piny) z pneumatycznego siłownika na obudowie wentylatora jest podawane z SAM. Czy trzeba zakupić inny SAM (nr kat), czy można inaczej pokombinowań.
Nr VIN WDD2122031B042845
13
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył auta opada miechy wymienione na nowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remi dnia 08 Września 2024, 11:27 14s »
Zawór o ile pamiętam jest mniej więcej na środku, lekko bardziej po lewej stronie pod osłoną patrząc od tyłu auta przed rolnym zderzakiem...
To, że kompresor pompuje i utrzymuje w trakcie jazdy ciśnienie nie oznacza, że je też trzyma.
Jeżdżenie z nieszczelnym układem może zarżnąć kompresor.
14
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył auta opada miechy wymienione na nowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez plasmapen dnia 08 Września 2024, 11:09 00s »
Dziękuję za odpowiedz ,kompresor jest ok pompuje i po napompowaniu trzyma poziom podczas jazdy lecz gdy wyłączę silnik auto opada na maxa w dół na tyle. Gdzie szukać tego zaworu i jak sprawdzić czy jest sprawny ? Nie jestem mechanikiem więc przepraszam za moje pytana. Dziękuję z góry za odpowiedz
15
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył auta opada miechy wymienione na nowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remi dnia 08 Września 2024, 11:00 55s »
Masz jeszcze zawór w instalacji jeśli wężyki i miechy są ok, oprócz tego sama pompa napełniająca układ.
16
Układ kierowniczy i zawieszenie / Tył auta opada miechy wymienione na nowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez plasmapen dnia 08 Września 2024, 10:59 03s »
W W212 350CDI kombi rok 2010, podczas jazdy usłyszałem jak by przewód ciśnieniowy strzelił i auto opadło na tyle. Mechanik powiedział że to miechy więc oba wymieniłem na nowe. Auto się po  uruchomieniu podnosi i można jechać lecz po wyłączeniu po 40 min opada na dół. Przewody wyglądają od instalacji na całe nic nie syczy. Proszę o pomoc gdzie szukać usterki.
17
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driv3r dnia 07 Września 2024, 15:42 48s »
Na jaką sensowną podpowiedź liczysz? Ogarnąłeś wtryski, czujniczki, dałeś filterek do prania i nic nie pomogło.
Sensowna odpowiedź już była. OFF. Jeżeli Ci to nie pasuje to zapraszamy do dealera po nowy filtr. Co Cię powstrzymuje? Myślisz, że nowy filtr za kilka tysięcy ogarniesz u Janusza DPFs za 500zł na maszynie?

Tak swoją drogą, to czyszczenie DPFa komuś pomogło na więcej niż 15-20 000km ? Super biznes....
18
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje w kabinie od 2 tys obr. głośno w 220CDI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzysztofix8700 dnia 07 Września 2024, 13:34 18s »
Witam ponownie!
Zabrałem samochód tym razem do mechanika specjalizującego sie tylko w mercedesie(kiedyś ten pan pracował długo w serwisie mercedesa).
Stwierdził uszkodzoną poduszkę pod skrzynią biegów. Po wymianie w aucie jest duuuużo ciszej i wibracje znikły. Wczesniej innych dwóch mechaników wykluczyło uszkodzoną poduszkę(widocznie nie mają, aż takiej wiedzy o tego typu usterkach w mercedesie). Muszę powiedzieć,że nie to auto! Jeździ się znacznie lepiej i przy właczniu biegu do przodu lub do tyłu szczególnie na zimnym silniku było wcześniej takie jakby 1 max 2 sekundowe opóźnienie i szarpniecie-widocznie silnik wtedy podnosilo, przemieszczało lekko, teraz to znikło.
Pan mechanik pokazał mi jakie jeszcze rzeczy mam w przyszłości do zrobienia i dał nawet numery katalogowe części, które moge kupic. Wszystko wytłumaczył co i dlaczego sie tak dzieje w sensowny sposób. Widać mają tam wiedzę ale w koncu robią tylko mercedesy i jeżdzą na szkolenia do Niemiec. :)
19
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryniu-92 dnia 06 Września 2024, 23:20 04s »
Ja właśnie kupiłem z wyciętym dpf, przy zakupie nie wiedziałem i szarpie się z sprzedającym, sam nie wiem czy przywracać czy zostawić tak jak jest. Widocznie miał problemy z dziadem.
20
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: miechy tył
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artleks dnia 06 Września 2024, 19:25 11s »
Wymieniałem w grudniu zeszłego roku tył na Arnott (przy okazji wymiany belki tylnej w ASO - za przysłowiową "flaszkę" wymienili mi również miechy). A przód (mam pełen Airmatic) ostatnio (sierpień br) robiłem w firmie Air-matic w Luboniu pod Poznaniem - dają rok gwarancji i z doświadczenia (wymieniają taksówkarzom) mówią że w praktyce wytrzymują do 100 tyś przebiegu lub 4-5 lat. Cena za kpl (prawy i lewy) 3300 PLN z wymianą i ustawieniem wszystkiego. Czas realizacji 2 dni - jednego dnia podstawiłem drugiego odebrałem.  Na razie przejechałem niewiele jakieś 2 tyś. km i wszystko jest ok.
Strony: 1 2 3 4 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock