Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Skrzynia biegów / Rurki miedzy skrzynia a chlodnica oleju.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotrm dnia 20 Maja 2025, 00:24 55s »
Czolem!
Olej pod samochodem?! Na poczatku myslalem, ze z pompy klimy, ale bylo tego wiecej. POtem szukalem wycieku z silnika, a co sie okazalo? Przerdzewiala na wylot rurka prowadzaca olej ze skrzyni do chlodnicy. Mechanik ze mnie raczej kiepski, wiec kupilem oczywiscie nie to co potrzeba.....Mam takie 2 metrowe, powyginane rurki z okolo 20 cm gumowymi koncowkami. Potrzebuje jednak tych rurek, z ktorymi te dwie moje sie lacza.Kiedy otworze maske i patrze w dol po lewej stronie, na dole te 2 gumowe rurki dochodza na dole w okolice dolu chlodnicy i tam metalowymi zlaczkami lacza sie z innymi stalowymi rurkami. Jedna wchodzi gdzies  do chlodnicy(lub pod nia) a druga wygieta pod katem 90 stopni idzie do gory gdzies na szczyt chlodnicy. Czy ktos mmi jest w stanie powiedziec czy te rurki da sie kupic osobno, czy moze sa kupowane razem z chlodnica oleju? Czy tez jeszcze inna opcja...?  Mercedes S212 2015, skrzynia 7g
12
Oświetlenie / Odp: Przekładka tylnych światel przeciwmgielnych w angliku na europejskie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vyvyan dnia 15 Maja 2025, 11:41 07s »
A nie jest tak, że tylko wystarczy kodowanie?
13
Oświetlenie / Przekładka tylnych światel przeciwmgielnych w angliku na europejskie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Redbull2101 dnia 14 Maja 2025, 14:46 23s »
W212 coupe 2011 rok

Potrzebuje zmienic tylne światlo przeciwmgielne w angliku na europejskie i nie jestem pewny czy wystarczy kupic europejska lampe na tyl z lewej strony czy trzeba cos jeszcze kodowac?
14
Silnik i osprzęt silnika / Odp: wypalanie dpf po wymianie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 13 Maja 2025, 19:46 15s »
Tak to jest z zamiennikami. Mój wypalał się co 70km, a na końcu co 40km, i to w trasie. Nie dało się jeździć. Kupiłem oryginał, założyłem i mam spokój.
15
Silnik i osprzęt silnika / wypalanie DPF po wymianie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez joshi73 dnia 12 Maja 2025, 21:26 39s »
Cześć,

wymieniłem DPF na zamiennik z K4 Katrading i już kilka dni po wymianie wywaliło mi check engine i błąd zbyt dużej ilości sadzy.
Zrobiłem mu przez  SD procedurę ustalania stopnia napełnienia filtra i był przez 3 tyg spokój

Dzisiaj znowu check i zbyt często wypalanie DPf. Dodam że jeżdżę po mieście jak i trasy do 100 km.

Macie jakieś pomysły??

16
Wnętrze / Odp: Kierownica podgrzewana, najlepiej trójramienna.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ddav dnia 10 Maja 2025, 23:21 43s »
Da radę jakoś upchac wibracje do 3 ramiennej ale przed lift? Ten silniczek z kiery z lifta jest mniejszy niż ten przed. Jak myślicie?
17
Elektronika / Odp: Wiązki parktronic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ddav dnia 08 Maja 2025, 18:19 09s »
A dałoby radę to jakoś podesłać? Czy za dużo tego bedzie?
18
Elektronika / Odp: Wiązki parktronic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 08 Maja 2025, 10:46 24s »
Istnieje, w WIS :)
19
Elektronika / Wiązki parktronic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ddav dnia 07 Maja 2025, 23:24 25s »
Witam. Potrzebuję wszystkich schematów związanych z parktronicem przód i tył dla sedana. Jak idą wiązki i jakie to wiązki od przodu po środek aż do tylnego SAMA. Istnieje coś takiego?
20
Elektronika / Odp: Problem z czujnikiem pola martwego w213 po lifcie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ak1952 dnia 01 Maja 2025, 11:47 20s »
Witam.
Prawdopodobnie trzeba zrobić kalibrację,
Pozdrawiam.
Strony: 1 2 3 4 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock